Wellicht ook nog een ontketende Leonardo die tegenover Johnny Heitinga komt te staan, kan nog een lastige wedstrijd worden in Breda, ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:47 schreef Superheld het volgende:
[..]
Diba speelt nog bij ons, heeft laatst zijn contract verlengt tot 2010 en speelt een zondag zelfs zijn 100e wedstrijd voor ons. Maar als hij zoals in Alkmaar voetbalt kunnen ze hem maar beter gelijk wisselen want dan heb je er geen reet aan.
Die zit toch bij NEC nu?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wellicht ook nog een ontketende Leonardo die tegenover Johnny Heitinga komt te staan, kan nog een lastige wedstrijd worden in Breda, ik ben benieuwd!
Als we nu NAC al gaan vrezen die net met 8-1 klop hebben gekregen, van wie moeten we dan nog wel kunnen winnen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wellicht ook nog een ontketende Leonardo die tegenover Johnny Heitinga komt te staan, kan nog een lastige wedstrijd worden in Breda, ik ben benieuwd!
Nee, hoor. Na een goed verlopen gesprek met de clubleiding van NAC, sluit hij vrijdag weer aan bij de groep. Dus hij zal tegen Ajax nog niet in de basis starten, maar zich wél willen bewijzen.quote:
We moeten iedereen serieus nemen, niet het kalf verdrinken voor je hem uit de sloot hebt gehaald, ofzoiets.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:11 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Als we nu NAC al gaan vrezen die net met 8-1 klop hebben gekregen, van wie moeten we dan nog wel kunnen winnen?
Okquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee, hoor. Na een goed verlopen gesprek met de clubleiding van NAC, sluit hij vrijdag weer aan bij de groep.
Nee, zulte warenogwat wilt hem hebben.quote:
Ja, die ja.quote:
Ach als ie er in komt staan ze toch al 6-0 achter.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee, hoor. Na een goed verlopen gesprek met de clubleiding van NAC, sluit hij vrijdag weer aan bij de groep. Dus hij zal tegen Ajax nog niet in de basis starten, maar zich wél willen bewijzen.
quote:Aandeel Ajax krijgt klappen op de beurs
Ajax is als gevolg van de uitschakeling in de voorronde van de Champions League vanmorgen bijna 9% minder waard geworden. Het aandeel kelderde na een uur handelen op de Amsterdamse beurs met 8,93% na een koers van 8,87 euro. De club loopt door de uitschakeling vele miljoenen mis plus de kans zich te profileren op het hoogste niveau met alle neveneffecten die daarbij komen kijken.
Dat ben ik ook niet, ben in het verleden wel altijd naar uefa-cup geweest maar ik denk niet dat ik het dit jaar aankan (misschien trekt het wel bij hoor)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:34 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat jij een mooi weer supporter bent.......![]()
Je hebt gelijk, net als tegen FCK hebben we zowat bij voorbaat al gewonnen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:19 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ach als ie er in komt staan ze toch al 6-0 achter.
Net zoals tegen FCK zeker?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:19 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ach als ie er in komt staan ze toch al 6-0 achter.
Daar ga ik maar vanuit danquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:20 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat ben ik ook niet, ben in het verleden wel altijd naar uefa-cup geweest maar ik denk niet dat ik het dit jaar aankan (misschien trekt het wel bij hoor)![]()
Hoop het, dat leek me ook een mooie tegenstander in de groepsfase van de CL, dus nu maar in de UEFA Cup! Sowieso kunnen er natuurlijk ook in de UEFA Cup leuke tripjes gemaakt worden, naar de Spurs bijvoorbeeld of Anderlecht, komt allemaal wel goed.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan Standard nu Ajax loten?
Daarom is het zo jammer. Liever een CL-winst in de handen dan een UEFA Cup, had makkelijk haalbaar geweest.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:24 schreef Badabingea het volgende:
Vertrouwen blijft en is amper geschaad.
Een leuk extraatje waarmee je weer een hele leuke speler had kunnen kopen, voor zover dat komende zomer nodig zou zijnquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:27 schreef zjroentje het volgende:
Dat gezeur over die 9 miljoen gaat ook nergens over. Het is nou niet zo dat we ineens financieel in de problemen zitten.Die 9 miljoen waren gewoon een leuk extra-tje geweest voor de begroting.
Gisteravond had je niet zo'n grote mondquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:28 schreef jpg97 het volgende:
oh ja, helemaal vergeten:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |