quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Richting huis om je bier op te drinken voor de tv
een mobiel is niet slecht voor je gezondheid, ze kunnen zelfs heel handig zijn in bepaalde situaties. moeders van kleine meisjes willen natuurlijk ook dat hun dochtertje bereikbaar is enzo.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:53 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Vandaag keerde ik dus even terug in de maatschappij (drinken was op, dus moest naar de winkel).
Enfin, zie ik daar dus wtf een hoog uit 7 jarig kind roken.En of dat niet genoeg was zag ik ook nog een kind van 5 met een mobiel lopen!
Dat alles op 1 dag, dus is het echt zo erg? Waar moet dat heen?![]()
En beltegoed is ook zo verdiend.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:56 schreef __Saviour__ het volgende:
een 7-jarige kan best een mobieltje op zak hebben. met beperkte nummers om alleen mama en papa bijv. te kunnen bereiken.
+2 Mensenkennisquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Richting huis om je bier op te drinken voor de tv
Maar het was een met klapschermpje en cameraquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:56 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
een mobiel is niet slecht voor je gezondheid, ze kunnen zelfs heel handig zijn in bepaalde situaties. moeders van kleine meisjes willen natuurlijk ook dat hun dochtertje bereikbaar is enzo.
roken daarentegen, is wel slecht, niet stoer, het stinkt, en verdorie nog duur ook. dus..,
kinderen zijn niet dom. die weten ook wel wat hip is en wat niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:58 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Maar het was een met klapschermpje en camera![]()
Over het paard heen getild kut jochquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:05 schreef Xenwolfie het volgende:
Wat is er mis om een kind een mobiel te geven, ik was 8 en had er ook al een.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:05 schreef Xenwolfie het volgende:
Wat is er mis om een kind een mobiel te geven, ik was 8 en had er ook al een.
Bel maar een hoopquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:28 schreef Maikuuul het volgende:
Boeie ze gaan lekker snel dood dus ik zie het probleem niet ?
ja tuurlijk! die longetjes zijn niet eens 100% joh....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:38 schreef Dipkip het volgende:
Schrikbarend is het. Laatst kwam er hier in de straat ook zo'n ventje aansjouwen, misschien een keer 7-8 jaar. Met hippere merkkleding dan ik, en een duur ogende ketting om de nek. Ventje zo, heb je een vuurtje voor me? Dus ik [naief] waarvoor? Denkende dat ie misschien vuurwerk af wou steken of iets. Zwaait ie met een pakje Davidoffs "ja wat denk je, trut". Wow!!![]()
Ik ben zelf nu ruim een maand gestopt met roken, hoe moeilijk moet dat zijn als je op je 8ste begonnen bent!! En volgens mij is roken bij kinderen nog slechter dan bij volwassenen, want die groeien nog. Heb er geen bron voor ofzo, maar lijkt mij logisch.
Castreren.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:48 schreef Dipkip het volgende:
Ik zie m hier wel vaker in de straat, die mag overdag volgens mij geeneens naar binnen. Gabbers zijn zn ouders niet, tenminste, vader heb ik nooit gezien maar moeder is zo dik dat ze zijdelings de voordeur door moet. Als die gaat hakken kunnen ze opnieuw bestraten. Het ventje terroriseert volgens mij uit verveling de andere kinderen. Die zijn wel vrij normaal (met normale kinderkleren ook) en dan doen ze bijvoorbeeld verstoppertje en dan gaat hij heel hard gillen waar ze zitten om hun spel te verpesten. Ook zag ik een keer dat ie een hut van twee kleintjes stuk aan het trappen was hier achter op een speelveldje. Echt een triest kind, maar ja wat doe je er aan.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:57 schreef Dipkip het volgende:
Ik dacht dat daarvoor de balletjes eerst in moesten dalen.
Ik neem aan van de oudersquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:58 schreef WesHell het volgende:
Maar een kind van 7 hoort toch nog met autotjes te spelen?? En hoe komt die gast aan het geld...
Ik in 1998 mn eerste, was ik 13quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:36 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
Ik neem aan van de oudersIk had op mijn 10e ook een mobiel, maar dat was zon ongelovelijke koelkast uit de tijd dat vodafone nog libertel was.
![]()
Je nichtje is daar vast populair onder de leerlingen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:23 schreef Camplo het volgende:
Me nichtje is lerares daar rukken ze zich af in de klas in groep 7.... en in groep 6 twee kids hadden sex op de plee....
Rotterdam zuid is dat![]()
Vlakbij de Tolhuisstraat ofzo
Kinderen van 3 met een string.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:53 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Vandaag keerde ik dus even terug in de maatschappij (drinken was op, dus moest naar de winkel).
Enfin, zie ik daar dus wtf een hoog uit 7 jarig kind roken.En of dat niet genoeg was zag ik ook nog een kind van 5 met een mobiel lopen!
Haha jah denk hetquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:08 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Je nichtje is daar vast populair onder de leerlingen?
Je bent nog verrassend aanspreekbaar na gisteravond. Mijn broertje was heel wat gevoeliger.quote:
Datzelfde toestel heb ik nog steedsquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:10 schreef Casparovvv het volgende:
Mijn eerste telefoon zat gratis bij een postbank account, ik was er pas laat bij! Een jaar of 6 terug was dit, denk ik. Een Siemens m35i, zo heette 'ie geloof ik.
Die van mij overleed na een jaar of 2-3, het was voor die tijd best een mooie telefoon.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:22 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Datzelfde toestel heb ik nog steeds
Brrrr, in die leeftijdscategorie zit mijn broertjequote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:23 schreef Camplo het volgende:
Me nichtje is lerares daar rukken ze zich af in de klas in groep 7.... en in groep 6 twee kids hadden sex op de plee....
Hoe weet jij dat nou.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:29 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Brrrr, in die leeftijdscategorie zit mijn broertjeGelukkig is die wel redelijk normaal.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:08 schreef PlarkPlark het volgende:
[..]
Kinderen van 3 met een string.
Baby's van 3 weken met een Prepaid abbo![]()
wtf.. rukken in de klasquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:23 schreef Camplo het volgende:
Kon dat kind van 5 mooi de brandweer bellen dat die van 7 in de brand stond. niks mis meequote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:53 schreef Sterke_Yerke het volgende:
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:23 schreef Camplo het volgende:
\quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:26 schreef Dipkip het volgende:
Nou nee, die hier heet Raymond, maar we noemen hem Schreeuwmond. Hij is in ieder geval op en top blanco, met van dat pestkoppen-rood haar en nu al een crimineel koppie.
Hij loopt hier nou buiten met zo'n plastic pistool met ledjes en geluidseffecten, in zn eentje de straat te 0wnenzijn die scholen nou nog niet begonnen?
Haal me nou niet uit mijn illusiequote:
Raymond owned de plek zie ik al wel weer..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:36 schreef Dipkip het volgende:
Hoezo heeft Raymond geen mobieltje, hij heeft gewoon óók een blitse nepgun!! Daar jaagt hij de vogeltjes mee uit de bomen, terwijl zn hippe nokia aan zn riem bungelt. Raymond heeft tevens een skelter, waarmee hij tegen geparkeerde auto's aanbonkt als mama niet kijkt.
Raymond gaat het helemaal maken later![]()
Haha, ik snap je verbazing... Liep laatst door de wijk naar de bus en kwam twee meisje tegen. Alletwee op een driewieler. Denk een jaar of 3/4. Schreeuwt dat ene meisje tegen die ander: "Smerige kankerhoer, ik trap je dalijk dood!!!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:53 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ja, ik heb tegen die Raymond wel s geroepen, heb jij geen LEGO ofzo.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:51 schreef Elrut het volgende:
[en zo sprak opa]
Kut. Daar zet ik mijn fiets altijd neer. Maar gelukkig niet om 9 uur 'savonds.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:56 schreef wobbel het volgende:
Zelfs in Twente is 't loos nu
Stond laatst op 't station in Oldenzaal, komen er ineens van die kutkoters van 'n jaar of 7/8 aan...kale kop, Londsdale kleding, nike air aan....je weet 't welen gaan ze beetje alle fietsen slopen die in 't fietsenhok staan...
om 9 uur 's avonds ook nog...ik moest op die leeftijd om 5 uur (voor 't avondeten dusthuiszijn
Ik bouwde vroeger boomhutten(dus 8 jaar terug ofzo
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |