dan moet je niet zoveel in de zon zitten man.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:58 schreef star_gazer het volgende:
Pas geleden is er bij mij een 'melanoom in wording' geconstateerd (voor de normale mens: een zeer vroege vorm van moedervlek/pigmentcelkanker). Of het niet al erg genoeg is dat door al het geopereeer (binnenkort voor de 2e keer) mijn no-claim naar de haaien is![]()
vertelt de dokter er ook nog even fijntjes bij dat ik het in vervolg verplicht ben om te melden als ik een (levens)verzekering of hypotheek af wil sluiten. "want het is volgens hen een risicofactor, al is het risico in jouw geval nagenoeg 0". Oftewel: men slaat er gewoon munt uit dat ik toevallig wat onrustige celletjes heb, die intussen al grotendeels in de biobak van het ziekenhuis liggen
![]()
Verzekeringsmaatschappijen
Jaja, ik heb mijn lesje wel geleerd (2 weken Indonesie in januari, 8 dagen turkije in maart, 6 weken spanje in mei/juni en prachtig weer bij thuiskomst in NL). Het zal niet uitzaaien bij mij, omdat het -godzijdank- in zeer vroeg stadium ontdekt en verwijderd is. Maar dat is de discussie niet...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:07 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
dan moet je niet zoveel in de zon zitten man.
dat weet ik, maar over dit onderwerp weet ik tenminste ietsquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:15 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Jaja, ik heb mijn lesje wel geleerd (2 weken Indonesie in januari, 8 dagen turkije in maart, 6 weken spanje in mei/juni en prachtig weer bij thuiskomst in NL). Het zal niet uitzaaien bij mij, omdat het -godzijdank- in zeer vroeg stadium ontdekt en verwijderd is. Maar dat is de discussie niet...
jaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:12 schreef Vinno het volgende:
Dus je was tijdelijk een kankerlijer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |