Ga je je moeder pakken?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:40 schreef gedrocht het volgende:
stelletje kankerhonden, als ik jullie tepakken krijg![]()
I love a woman with a big mouthquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:41 schreef Shirley het volgende:
Kom even hier, dan bewerk ik je binnenwaarts met een langwerpige cactus tot je het uitschreeuwt en de tranen in je ogen schieten, waarna ik je ballen epileer met een pincet om ze vervolgens plat te meppen met een deegroller. Kijken of je dan nog zo'n grote mond hebt!
Ben je wel een neger?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:44 schreef razzberry het volgende:
[..]
Ik keek net in je Fotoboek. Je bent zo mooi Jett..
Waarom ben ik dWC niet.![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:40 schreef gedrocht het volgende:
stelletje kankerhonden, als ik jullie tepakken krijg![]()
Okquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:46 schreef gedrocht het volgende:
nu ga ik je helemaal de tering in slaan ledzep....
Pas op hoor!! HIj meent het nu!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:46 schreef gedrocht het volgende:
nu ga ik je helemaal de tering in slaan ledzep....
Durf je niet, gedrocht?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:41 schreef Shirley het volgende:
Kom even hier, dan bewerk ik je binnenwaarts met een langwerpige cactus tot je het uitschreeuwt en de tranen in je ogen schieten, waarna ik je ballen epileer met een pincet om ze vervolgens plat te meppen met een deegroller. Kijken of je dan nog zo'n grote mond hebt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |