Ik hou niet van mokkaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:45 schreef wise het volgende:
maar je vindt haar wel lekker aangezien je bi bent?
Ja.. ik ben echt jaloersquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:47 schreef vaudej het volgende:
je bent gewoon jalours
Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homoquote:
Ehm.... heb je het nou over jezelf?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:49 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo, Homo [afbeelding][afbeelding]
![]()
![]()
![]()
:D
:d :d
![]()
:D d;d;dd:D
;dd;:
![]()
WHAHAquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:54 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Ehm.... heb je het nou over jezelf?
Zulke dingen moet je ook niet op Google opzoekenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:56 schreef Zyggie het volgende:
Wie is het.
Ze wordt trouwens alleen van de zijkant gefotografeerd volgens de google images.![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:57 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zulke dingen moet je ook niet op Google opzoeken![]()
[afbeelding]
!
Ze zijn al verkleind hoor.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:57 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
[afbeelding]
!
Ja, wat een hoer héquote:
Van d'r tieten.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:59 schreef bolivian het volgende:
Sodemieter, da's een best wijf,!
Waar kennen we die van?
TOETERSquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:57 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
[afbeelding]
!
jarloersquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:12 schreef Arjann87 het volgende:
Ach, het is een Jensen hoerrr. Trouwens, ze is ook nog is onwijs dom. Jarloers? Ehm, op wat. Ik vind ook dat ze een vervelende stem heeft, maar lelijk is ze niet maar dat wordt ook niet door TO gezegd.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:57 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
[afbeelding]
!
Cowboysquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
![]()
Deze foto is beter:
[afbeelding]
HEE kom baggeren in NBquote:
Inderdaad, natuurlijke grote tieten bestaan niet!quote:
Ze had eerst haar borsten vergroot,maar omdat ze té groot waren,wilde ze die verkleinen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:57 schreef AlohaXa het volgende:
Ze had toch een borst verkleining gehad ipv een vergroting?
Precies, de ductape houdt dat toch wel tegen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:38 schreef SlideAway het volgende:
Gewoon een lekker wijf, who gives a fuck hoe haar stem klinkt.
Ik vind die andere beter. Puurder.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
![]()
Deze foto is beter:
[afbeelding]
BEDREIGING!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:26 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Leer jij eerst wat een RACIST is voordat je zulke domme uitspraken doet..
Ik val niet op getinte mensen.. Ik vind het gewoon niet mooiquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:30 schreef AlohaXa het volgende:
ra·cis·me (het ~)
1 het uiten van minachting, vijandigheid, haat of afkeuring van het ene ras jegens een mokka
*happerdehap*quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:05 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Ik val niet op getinte mensen.. Ik vind het gewoon niet mooi![]()
Ik haat ze niet, ik keur ze niet af.. en ben ook niet vijandig jegens ze![]()
Waarom twijfel je? Omdat iedereen haar hier prijst om haar tattoos?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:31 schreef JimDavis het volgende:
Ben ik nou de enige die de tattoo's zo lelijk vind?![]()
Nee, dat ben je niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:31 schreef JimDavis het volgende:
Ben ik nou de enige die de tattoo's zo lelijk vind?![]()
Gadverdamme, wat een rotkopquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:57 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
[afbeelding]
!
Op die foto best wel ja.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:59 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
Gadverdamme, wat een rotkop
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |