quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:17 schreef Gooitzen het volgende:
Philips?
Ja, Frits is het niet. Die had hazentandjes. En was wat magerder.quote:
Ik vind van wel. "Philips" slaat op meerdere personen. Iemand als pak-'m-beet Clinton weer niet, daar is er maar eentje echt bekend van.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:21 schreef Supersheep het volgende:
Vind eigenlijk dat ik t punt niet verdien, zat echt niet bij Philips in de buurt na die tips van je
trusten! Gaat toch wel goed mag ik hopen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:22 schreef Gooitzen het volgende:
Netjes. Ik gooi er nog twee asperines in en een ibuprofen, en leg me te rusten. Slaap lekker en werkze in het volgende topic!
Ik ookquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
Volgens mij hebben ze op Lowlands allemaal een virus opgelopen. Iedereen ligt te sukkelen met z'n gezondheid.
eindelijk...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
Of dat andere bocht... Amstelplein?
Ik ook nietquote:
Jawel hoor, daar is ze weer!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:36 schreef BwennieBren het volgende:
Jim Reeves, Afrikaans
Nee, gewoon Afrikaans. Ouderwets scheeps-Nederlands.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:36 schreef BwennieBren het volgende:
Zuid-Afrikaans welteverstaan
quote:Het was afschuwelijk koud, het sneeuwde en het begon donker te worden. Het was ook de laatste avond van het jaar, oudejaarsavond. In die kou en in dat donker liep er op straat een arm, klein meisje, zonder muts en op blote voeten. Ze had wel pantoffels aangehad toen ze van huis ging, maar dat hielp niet veel: het waren heel grote pantoffels, haar moeder had ze het laatst gedragen, zo groot waren ze, en het meisje had ze bij het oversteken verloren, toen er twee rijtuigen vreselijk hard voorbijvlogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |