Ik heb dat toch echt jaren gekeken met Peter-Jan Rens knul...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
5 tegen 5? Da's ook een Willem Ruis programma, knul...
Kan wezen. Maar waarschijnlijk ben ik al te oud. Peter Jan Rens is de tweede NL-presentator die 5 tegen 5 deed. Willem Ruis kon dat niet; die was namelijk een beetje dood. En nu schijnt Gordelroos hetzelfde programma te doen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb dat toch echt jaren gekeken met Peter-Jan Rens knul...
En daarin zei hij ALTIJD: "Licht uit, spot aan"
Dat klopt. Ik heb 1 aflevering gezien met die kneus en het is gewoon walgelijk om naar te kijkenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Kan wezen. Maar waarschijnlijk ben ik al te oud. Peter Jan Rens is de tweede NL-presentator die 5 tegen 5 deed. Willem Ruis kon dat niet; die was namelijk een beetje dood. En nu schijnt Gordelroos hetzelfde programma te doen.
Daffodil31LE +1quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:08 schreef Daffodil31LE het volgende:
Akihito
Waarschijnlijk is z'n snor niet groot genoeg, nee. Qua tijd zit je wel in de goede richting.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:11 schreef Gooitzen het volgende:
Gerbrandy? Of is de snor niet groot genoeg?
Hij is wel-doorvoed.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:13 schreef Gooitzen het volgende:
Chamberlain, of is ie te dik?
Meneer Hub en meneer Wim zijn het het niet. Die staan trouwens een paar bladzijden terug al.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:17 schreef Gooitzen het volgende:
Hmm, geen idee. Waren er in die tijd buiten politici en mnsen van koninklijke bloede dan al bekend? De oprichter van Daf, meneer Daf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |