Staat er geen download-knop op die pagina, Bwennie? druk daar eens op... Maar ik gooi 'm zo wel even op yousendit.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:45 schreef BwennieBren het volgende:
Daf ik kan jouw geluidbestandje niet horen, wel wanneer je het plaatst met die andere site.
jawel maar dan hoor ik m nog niet, en heel graagquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Staat er geen download-knop op die pagina, Bwennie? druk daar eens op... Maar ik gooi 'm zo wel even op yousendit.
welterusten Dart, slaap lekkerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:47 schreef dartfanaat het volgende:
Ik ga afsluiten. Welterusten allemaal en tot morgen
In je map waar je downloads staan, daar even aanklikken.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:48 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
jawel maar dan hoor ik m nog niet
Tot later danquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:48 schreef geenaam het volgende:
TrustenIk ga ook weer even uit. Ben er over een paar uurtjes wel weer
windows media player zegt dan "kan bestand niet afspelen"quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:49 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
In je map waar je downloads staan, daar even aanklikken.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:51 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
windows media player zegt dan "kan bestand niet afspelen"
dankjewel ben m al aan t downloadenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:52 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]Is een gewone .mp3 hoor...
Pak dan deze maar.
Ja, die linkse. Z'n jongere broer is later bij hem komen werken om de financiële kant wat te onderhouden. Hoe heten die mensen ook alweer?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:09 schreef BwennieBren het volgende:
Oprichter van DAF?
Yups. De gebroeders Van Doorne. Meneer Hub en meneer Wim.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
Van Doorne_
Ah, nu wel ineens?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:12 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens DAF..zou je mijn punten van Nembrionic1 bij mijn eigen persoontje kunnen voegen?
Huh? Hoezo niet? Ik had het gisteren ook gevraag maar dat zul je wel niet gelezen hebbenquote:
Gisteren niet, nee. Maar toen Nem1 de punten kreeg heb ik je gevraagd wat ik ermee moest doenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Huh? Hoezo niet? Ik had het gisteren ook gevraag maar dat zul je wel niet gelezen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |