Daffodil31LE +1quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:08 schreef Daffodil31LE het volgende:
Akihito
Waarschijnlijk is z'n snor niet groot genoeg, nee. Qua tijd zit je wel in de goede richting.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:11 schreef Gooitzen het volgende:
Gerbrandy? Of is de snor niet groot genoeg?
Hij is wel-doorvoed.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:13 schreef Gooitzen het volgende:
Chamberlain, of is ie te dik?
Meneer Hub en meneer Wim zijn het het niet. Die staan trouwens een paar bladzijden terug al.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:17 schreef Gooitzen het volgende:
Hmm, geen idee. Waren er in die tijd buiten politici en mnsen van koninklijke bloede dan al bekend? De oprichter van Daf, meneer Daf?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:17 schreef Gooitzen het volgende:
Philips?
Ja, Frits is het niet. Die had hazentandjes. En was wat magerder.quote:
Ik vind van wel. "Philips" slaat op meerdere personen. Iemand als pak-'m-beet Clinton weer niet, daar is er maar eentje echt bekend van.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:21 schreef Supersheep het volgende:
Vind eigenlijk dat ik t punt niet verdien, zat echt niet bij Philips in de buurt na die tips van je
trusten! Gaat toch wel goed mag ik hopen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:22 schreef Gooitzen het volgende:
Netjes. Ik gooi er nog twee asperines in en een ibuprofen, en leg me te rusten. Slaap lekker en werkze in het volgende topic!
Ik ookquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
Volgens mij hebben ze op Lowlands allemaal een virus opgelopen. Iedereen ligt te sukkelen met z'n gezondheid.
eindelijk...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
Of dat andere bocht... Amstelplein?
Ik ook nietquote:
Jawel hoor, daar is ze weer!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:36 schreef BwennieBren het volgende:
Jim Reeves, Afrikaans
Nee, gewoon Afrikaans. Ouderwets scheeps-Nederlands.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:36 schreef BwennieBren het volgende:
Zuid-Afrikaans welteverstaan
quote:Het was afschuwelijk koud, het sneeuwde en het begon donker te worden. Het was ook de laatste avond van het jaar, oudejaarsavond. In die kou en in dat donker liep er op straat een arm, klein meisje, zonder muts en op blote voeten. Ze had wel pantoffels aangehad toen ze van huis ging, maar dat hielp niet veel: het waren heel grote pantoffels, haar moeder had ze het laatst gedragen, zo groot waren ze, en het meisje had ze bij het oversteken verloren, toen er twee rijtuigen vreselijk hard voorbijvlogen.
Mijn held Hans Christian Andersenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
Andersen?
Dat ik Freddy mis omdat ik NGC zit te kijkenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wat?
Wie het niet is nou goed.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
Tong, die foto is bewogen. Heb je geen andere?
Enne... wat moeten we ermee? Wat is je vraag?
Neequote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
George Moens? Da's een naam die me invalt
Slaapzequote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:01 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga naar bed mensen!
Ok ik reken hem goed. Ivo van Damme.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
Van Damme met z'n memorial dan.
Ik had gehoopt dat je 'm zonder bril niet meteen zou herkennen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:07 schreef BwennieBren het volgende:
Stephen King
whehehe... dan had je een foto met hem met baard moeten plaatsenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:09 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat je 'm zonder bril niet meteen zou herkennen.
BwennieBren +1
oi!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:14 schreef Asmodian het volgende:
Ben ik weer eventjes, btw(in case you haven't noticed
)
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:14 schreef Supersheep het volgende:
Finding Nemo stemmen
Dat is het natuurlijk... Sjezus wat dom van mequote:
Just noticed.....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:14 schreef Asmodian het volgende:
Ben ik weer eventjes, btw(in case you haven't noticed
)
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:16 schreef Asmodian het volgende:
Die eerste van links zal Albert Brooks zijn, in dat geval?
Heel erg Tong, heel ergquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:17 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat slapen. Gaan jullie me missen ?
Bijzonder. I'll have to cry myself to sleepquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:17 schreef tong80 het volgende:
Nee, ik ga heel veel posten anders sta jij morgen weer als nummer 1 in de lijst.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:17 schreef tong80 het volgende:
Heb de verjaardag van mijn zussie danquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:17 schreef Asmodian het volgende:
Btw: Tong, BB en Schaap: waarom kwamen jullie ookalweer niet op de meet?
Of zijn jullie misschien om te kopen?
Om te kopen ben ik altijdquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:17 schreef Asmodian het volgende:
Btw: Tong, BB en Schaap: waarom kwamen jullie ookalweer niet op de meet?
Of zijn jullie misschien om te kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |