Als je dat moet doen om trainer te worden, stel ik me beschikbaar.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:33 schreef Cheiron het volgende:
Hij heefkut gewisseld, maar hoe hij dan weer reageert voor de camera maakt alles goed. Niks ontslaan dus!
Ok, maar ondertussen lopen ze de eerste miljoenen wel mis en dat is een concrete nederlaag voor de clubquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:32 schreef BigFire het volgende:
Barcelona stond in het begin ook bijna onderaan, na een half jaar ging het pas goed. ik blijf HTC dus minimaal een vol seizoen steunen omdat ik weet dat de lijn eerst naar beneden gaat en dan pas de successen komen.
Dat heb ik nou met Viola Holt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:33 schreef Cheiron het volgende:
Hij heefkut gewisseld, maar hoe hij dan weer reageert voor de camera maakt alles goed. Niks ontslaan dus!
Ik ben de kleinzoon van tong80quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:32 schreef Againzender het volgende:
ik had eigenlijk verwacht dat tong80 dit topic zou openen.
Die wilde niets meer met nederland te maken hebbenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:32 schreef Paran0id het volgende:
Co zou een mogelijke opvolger kunnen zijn.. zo rond de winterstop. Laat ten Cate nog maar even de competitie voor Ajax verneuken
Dat zijn de fans!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:33 schreef ioor het volgende:
Wat een afgang zeg, na die eigen goal ben ik weggegaan.
Stik in een homp rijst ofzo.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:35 schreef RijstNatie het volgende:
schitterend
Ik had een tirade verwacht, dat hij meteen weer in de verdediging zou schieten (zoals het interview met Kraaij Jr en in studio voetbal). Maar het viel nog mee, al zag hij het niet helemaal objectief.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:33 schreef Cheiron het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |