Waarom is het zo heerlijk? Geen enkele club in Nederland heeft er baat bij dat er geen 2e Nederlandse club in de CL speelt, maar helaas komt dat besef bij sommigen pas later...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:23 schreef trishstratus het volgende:
[..]
Wahahhahaah frustatie zit diep hahahahaha!!!
Heerlijk dit!
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:23 schreef T1andonly het volgende:
Waar is Patrick Kluivert toch als je hem nodig hebt
En dat doe je hier omdat je niet weet welke ajacied haar nu weer aan het neuken is?!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:20 schreef -jos- het volgende:
Ik doe de groeten aan mn moeder!!!!!!!!!
Idd, wat een blamage zeg, ben benieuwd hoe Ten Cate gaat reageren, ik voorspel (als ie al iets gaat zeggen) dat ie meteen weer in de verdediging schiet.quote:
Is zegt me dat je heel iets ander bedoeltquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ik hoop dat je de tyfus krijgt.
groetjes, Isdatzo
kutjosti![]()
De wereld is beter af met dan zonder jou.
gezellig, komen we bij jullie cluppie in dezelfde competitie spelenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:24 schreef Loesj het volgende:
Ik moest van mijn vriend (Dirk-Kuijt) zeggen:![]()
![]()
![]()
Jup volgens mij zitten we al op het randje, als PSV er dit jaar uitgaat kom je in het groepje waar je niet wilt komen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom is het zo heerlijk? Geen enkele club in Nederland heeft er baat bij dat er geen 2e Nederlandse club in de CL speelt, maar helaas komt dat besef bij sommigen pas later...![]()
En natuurlijk dit soort altijd thuisblijvers die hun verlies zo sportief en gelaten op zich nemen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ik hoop dat je de tyfus krijgt.
groetjes, Isdatzo
kutjosti![]()
De wereld is beter af met dan zonder jou.
Wat kan mij dat nou verotten?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom is het zo heerlijk? Geen enkele club in Nederland heeft er baat bij dat er geen 2e Nederlandse club in de CL speelt, maar helaas komt dat besef bij sommigen pas later...![]()
Leuke vrienden heb jequote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:24 schreef Loesj het volgende:
Ik moest van mijn vriend (Dirk-Kuijt) zeggen:![]()
![]()
![]()
Toch wél. Ajax heeft -als het beter speelt- meer punten te halen in de UEFA Cup. AZ heeft dat al eens eerder laten zien. Moet voor een club als Ajax met zó'n begroting en een superspits geen probleem vormen, neem ik aan.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Precies, maar sommige mensen zijn teveel clubliefhebber ipv voetballiefhebber.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jup volgens mij zitten we al op het randje, als PSV er dit jaar uitgaat kom je in het groepje waar je niet wilt komen.
Ja, want hierdoor is Feyenoord echt een topclub geworden. Flikker toch op vieze kakkerlakquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:27 schreef paultjuhhh het volgende:
Krijg je ervan met je : helemaal niets voor rotterdam !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |