Soort fast-food Japans restaurant.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:50 schreef Materia het volgende:
Ik heb er serieus nog nooit van gehoord. Wat voor iets is dit dan?
joh?!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 07:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik zie dat ze hier nog geen vestigingen hebben.
Mwa, die sushitenten lopen niet héél goed en men is nu aan de wok-to go etc. heh. dus echt Japans is volgens mij niet echt hot in Nederland. De aankleding is idd wel leuk zoals je zegt, dus wie weet, ooit.quote:Het zou wel een gat in de markt zijn. Japans eten is hot
Het was vroeger echt hot EN duur. Nu is het een stuk andes dankzij de nieuwe tenten waar je onbeperkt kan eten (al dan niet met een tijdlimiet van 2,5 uur of zo) voor een prijs rond de 20 euro.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht dat Japans eten hot wás en dat het nu al weer stukken minder in is.
Nee, niet iedereen komt regelmatig in Indonesiëquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
niemand verder ervaring bij de hoka-hoka bento? ik heb er zelfs een foto geaakt, ik zal die wel posten als ze ontwikkeld zijn
fok.nlquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
niemand verder ervaring bij de hoka-hoka bento? ik heb er zelfs een foto geaakt, ik zal die wel posten als ze ontwikkeld zijn
eeh.. jahquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:21 schreef ThE_ED het volgende:
Hij is weer eens in Indonesië geweest ofzo (gedroomd of echt, who cares) en gaat nu doen alsof hij daadwerkelijk denkt dat de gemiddelde fok!ker daar ook regelmatig komt.
jah, zoiets had ik al verwachtquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:52 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Jij bent niet gemiddeld, ga weg![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:21 schreef ThE_ED het volgende:
Hij is weer eens in Indonesië geweest ofzo (gedroomd of echt, who cares) en gaat nu doen alsof hij daadwerkelijk denkt dat de gemiddelde fok!ker daar ook regelmatig komt.
blokm plaza in jakarta, anders staat er nog een lijst op de website, ik zie dat er in yogja geen is,..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |