Zou ze dat ook in bed doen????quote:Hilde: "Ja jij een stukje die kant op, niet mopperen. Ja zo is hij weer in het midden"
misschien een leuke volgende weekopdracht.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:50 schreef TheVulture het volgende:
Hilde zoekt de geul.. nou ik zou eens beginnen te zoeken bij je zestien onderkinnen en je 189 vleesplooien
dat zei ze ook tegen dr. shumacher.... maar tis niet geluktquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:50 schreef rubstar het volgende:
lekker lullen met ze alle en dan.. PLONSS.... "ja ik zei toch je moet het strak houden"
Ja mop... Concentrasiieeee... HO, verkeerde gat!! jaaahh.. zo gaat ie goed. Je gaat het flikkenquote:
whahaha hou op schei uit....ik verlies mn consetrasie met dat lachenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:51 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja mop... Concentrasiieeee... HO, verkeerde gat!! jaaahh.. zo gaat ie goed. Je gaat het flikken![]()
jah.... dat betekend dan GEEN drank misschien.... en geen drank betekend saaie mensjesquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:51 schreef TheVulture het volgende:
Is het heel erg dat ik hoop dat die koffer in het water valt... dan barst de bom (O(
Heb jij ff geluk dat vrouwen niet poepen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:51 schreef Ireth het volgende:
wedden dat ie valt als ik net ff ga poepen!!![]()
ik hoop met je meequote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:51 schreef TheVulture het volgende:
Is het heel erg dat ik hoop dat die koffer in het water valt... dan barst de bom (O(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |