Derde ronde dames: Hantuchova - Ivanovic....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:56 schreef Butra het volgende:
Had ik al gezegd dat ik erheen ga?
De 2e maandag is al de 4e ronde.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:57 schreef XL het volgende:
[..]
Derde ronde dames: Hantuchova - Ivanovic....
Ik reken op je voor de foto's
Ik denk 5, ik vind Djokovic geen killer. Als hij 5-1 voorstaat en 30-0 achter laat hij de game lopen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:59 schreef Butra het volgende:
[..]
De 2e maandag is al de 4e ronde.![]()
Trouwens, hoeveel games gaat Young winnen tegen Djokovic? Ik zet vast in op 3.
Zou die nog Lucky loser kunnen worden?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Norman is uitgeschakeld in de kwalificatie.
Dames toernooi in B&Hquote:
Of SCH die komt zeggen dat Federer zo saai en koel en kalm is en dat hij nooit emotie toont en en en en.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:34 schreef Komakie het volgende:
Ik voel weer een vrouwentennisdiscussie aankomen met heero
Ja, Donaldquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:58 schreef zjroentje het volgende:
Over welke Young hebben we het eigenlijk, Donald?
Ja. Zo slecht zal hij niet zijn hoor, maar dat arme joch werd op zn 15e al in het diepe gegooid wegens zn potentiele commerciele waarde.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:58 schreef zjroentje het volgende:
Over welke Young hebben we het eigenlijk, Donald?
Hij is nog steeds heel jong. Echter.... een halve finale futures heeft hij ook nog niet gewonnen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:04 schreef zjroentje het volgende:
Zijn career stats op de ATP Tour dan.0-9.
Zonde idd, maar ach, zo kan ze vast ervaring opdoen in het grote stadionquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |