Dat is trouwens best duurquote:Op woensdag 13 september 2006 19:13 schreef Veersesmurf het volgende:
En wat lees ik net:
Vorige week werd bekent gemaakt dat er 475 DJ's en act zijn tijdens de conferencie.
En vandaag werd deze lijst met DJ's aangevult met niemand minder dan Tiësto.
Tiësto zal een 5 uur durende set doen.
En hij krijgt hulp Progression als warm up en Cosmic Gate, Ton T.B. en Phynn in de andere hall.
Deze avond zal dan ook The Place To Be zijn tijdens de ADE.
Voorverkoop begint om 16 September 10 s'morgens.
Kaarten zijn verkrijgbaar via www.ticketservice.nl en kosten EUR 44,50 (excl.)
Misschien toch maar heen gaan, lijkt me een hele vette avond!
Ik denk altijd maar... een tankje benzine is 80 euri! Op die manier kom ik er altijd wel weer overheenquote:
en waar gaat dit plaatsvinden dan???quote:Op woensdag 13 september 2006 19:13 schreef Veersesmurf het volgende:
En wat lees ik net:
Vorige week werd bekent gemaakt dat er 475 DJ's en act zijn tijdens de conferencie.
Deze avond zal dan ook The Place To Be zijn tijdens de ADE.
Paradiso:quote:Op woensdag 13 september 2006 20:34 schreef DreamAway het volgende:
[..]
en waar gaat dit plaatsvinden dan???
of snap ik hier iets niet?![]()
Een volle tank LPG is daarentegen 20 euroquote:Op woensdag 13 september 2006 20:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik denk altijd maar... een tankje benzine is 80 euri! Op die manier kom ik er altijd wel weer overheen![]()
goeie set, wel veel bekende klappersquote:Op woensdag 13 september 2006 11:55 schreef Veersesmurf het volgende:
ow, en voor degenen die hem nog niet hebben: een nieuwe promomix van Perry http://www.perryoneil.com/promomix.php
idd te duur... Tiesto maar een andere keer goed bekijken. En Phynn heb ik dit jaar al minstens 3 keer gezien.quote:Op donderdag 14 september 2006 03:14 schreef hp22 het volgende:
[..]
Paradiso:
http://partyflock.nl/party/73428.html
Maar ik vind dit ook té duur voor een clubavond hoor..
Ik wil zelf graag naar de escape, weer eens wat anders en pvd wil ik toch wel eens zien! En het is op vrijdagquote:Op donderdag 14 september 2006 13:04 schreef DreamAway het volgende:
[..]
idd te duur... Tiesto maar een andere keer goed bekijken. En Phynn heb ik dit jaar al minstens 3 keer gezien.
Paul van Dyk ben ik nog steeds benieuwd naar, dus misschien wordt dat em, in de Escape. Of de Armada night.
Of gewoon niets. Ik zie t wel!![]()
Zelfde hier.... Klote arnhem ooikquote:Op donderdag 14 september 2006 13:40 schreef hp22 het volgende:
En wat is het trouwens asociaal heet hier in dit kutlokaal![]()
Arnhemquote:Op donderdag 14 september 2006 14:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Zelfde hier.... Klote arnhem ooik![]()
Hier ga ik ook heen!quote:Op donderdag 14 september 2006 13:40 schreef hp22 het volgende:
[..]
Ik wil zelf graag naar de escape, weer eens wat anders en pvd wil ik toch wel eens zien! En het is op vrijdag
Misschien moet je even teruglezenquote:Op donderdag 14 september 2006 17:15 schreef nlboy het volgende:
Ik zit nog te twijvelen om naar Armin te gaan. Want vonden de mensen die naar Armin Only waren geweest er van?
Trouwens het nieuwe nummer van Re:Locate - Spirit is echt geweldig.![]()
Oké dan ga ik even het archief raadplegen.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:18 schreef hp22 het volgende:
[..]
Misschien moet je even teruglezen, of even het topic van november vorig jaar bekijken
Ik vind het persoonlijk niks maar als je de sound van Armin op dit moment goed vindt ga je een leuk feestje hebben
Heb mijn verslag even voor je opgezocht:quote:Op donderdag 14 september 2006 17:23 schreef nlboy het volgende:
[..]
Oké dan ga ik even het archief raadplegen.
Even checken.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:22 schreef hp22 het volgende:
[..]
Heb mijn verslag even voor je opgezocht:
Centraal Trance Topic (38): Misja Helsloot
misschien niet al te best om te doenquote:
mee eens!quote:Op donderdag 14 september 2006 20:10 schreef Veersesmurf het volgende:
Ik vond het een geweldig feest, maar de meningen waren verdeeld![]()
Luister ASOT, sla het eerste half uur over (van elke show) dan weet je ongeveer wat je te wachten staat![]()
hoop ik ook voor jequote:Op donderdag 14 september 2006 20:52 schreef Veersesmurf het volgende:
Ja ik luister mee, hij is errug lekker idd.
Te hopen dat Armin hem morgen draait in het Sportpaleis![]()
Ja hoi, ik ging ook even dood toen ik em hoorde! TUNE!quote:Op donderdag 14 september 2006 20:51 schreef DreamAway het volgende:
club remix van Above & Beyond - good for me, nu asot!!! OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik had em nog niet gehoord...maar wat een super super supermooie plaat!!!!!!!![]()
![]()
![]()
ik dacht t al!!quote:Op donderdag 14 september 2006 21:25 schreef m-kay het volgende:
[..]
Ja hoi, ik ging ook even dood toen ik em hoorde! TUNE!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |