Voor jezelf of Au3?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:11 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zag Au3 nog fietsen bij het Lucas Bolwerk maar ze zag me niet, en ik vond zwaaien zo genant
Puik huisie trouwens
Ik denk wederzijds, en ik liep met twee andere Fokkersquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:12 schreef ioko het volgende:
[..]
Voor jezelf of Au3?
idd erg leuk huisje, doe eens meer foto's
Au3 is niet de enige met een fabuleuze muzieksmaak hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:12 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zag een Morrissey poster en ik ging gelijk van Au3 uit
Dat blijkt maar weerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Au3 is niet de enige met een fabuleuze muzieksmaak hoor.
Kom je ze brengen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:17 schreef ioko het volgende:
Leuk kamer Christine
Ik heb twee biertjes staan, als je zin hebt
Stuur me ff een mailtje, zet liever geen adres neerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Zo ver woon ik niet eens.
Waar kan ik me melden?
Jij ookquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:28 schreef Christine het volgende:
Mail!
Graag gedaan, volgende biertje is voor jou rekeningquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:38 schreef Christine het volgende:
Bedankt voor het bier! Was gezellig.
En nu slapen.
Het winkelcentrum is best ok, hoor.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:08 schreef Sjoewe het volgende:
Ik vin ddat Overvecht ook wel een nominatie verdient.
Dat is Rijnbaan. Die had ik al genomineerd.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dat miniscule winkelcentrumpje bij het Ouderijn ziekenhuis, met die mini-Aldi gooit ook hoge ogen. Vriend en een vriendin van me wonen daarboven, maar ik ga daar dus echt al van krassen als ik er op bezoek ben geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |