Omdat je een studentenmeisje bentquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:15 schreef Christine het volgende:waarom gebruik ik trouwens het woord "checken"?
.
Bijna hequote:
woeiquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:09 schreef Christine het volgende:
Wakker. Utrecht bestaat nog..
Dadelijk eens de winkels uitchecken en vanavond op kroegentocht.
Gisteren hebben we al De Zaak gechecked. Leuke tent op zich, met doodenge toiletdeuren. En een klef stelletje dat aan elkaar vastgeplakt was, maar wel MM's shirt leuk vonden..
Muziek van Franz Ferdinandmaar ook wel een beetje te druk, vooral in verhouding tot het plein er omheen. En je mag buiten geen bier drinken.
.
Fijn! Ga je mee zuipen dan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:10 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ben terug in die mooie Domstad. Ben sufgeluld door de oma's en doodmoe.
www.hetutrechtsarchief.nl bevat veel info. Heel veel oude foto's van straten. Voer je straatnaam in en je komt ze tegen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:16 schreef martijn_AR het volgende:
Wie heeft een links naar sites over de history van de stad?
Foto's, kaarten ed. van Utrecht door de jaren/eeuwen heen?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:27 schreef AudreyHepburn het volgende:
Kutzooi, ik ben dronken en ik heb iets stoms gedaan. En ja, dat is niet ontopic, maar HVJJN is teveel gevraagd momenteel.
Ik zag de site een paar topics terug ook al ja, maar nu ik m eens goed bestudeer staan er erg veel mooie oude prentbriefkaarten in die je een beeld geven van Utrecht door de eeuwen heen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
www.hetutrechtsarchief.nl bevat veel info. Heel veel oude foto's van straten. Voer je straatnaam in en je komt ze tegen.
Huh ? Daar heb ik nou nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:09 schreef Christine het volgende:
Wakker. Utrecht bestaat nog..
Dadelijk eens de winkels uitchecken en vanavond op kroegentocht.
Gisteren hebben we al De Zaak gechecked. Leuke tent op zich, met doodenge toiletdeuren. En een klef stelletje dat aan elkaar vastgeplakt was, maar wel MM's shirt leuk vonden..
Muziek van Franz Ferdinandmaar ook wel een beetje te druk, vooral in verhouding tot het plein er omheen. En je mag buiten geen bier drinken.
.
Buiten de hekjes niet, zegmaar. Op last van de politie (en ze zijn nog wel je beste vriendquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Huh ? Daar heb ik nou nog nooit van gehoord.
De politie wil dit uiteraard in haar persoffensief gebruiken: "Nee het zijn ECHT niet alleen marrokaanse jongens die we fouilleren echt niet..."quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:52 schreef AudreyHepburn het volgende:
Terwijl ik daar stond in mijn jurkje met mijn armen wijd en die agente mij betasten, stond een of andere gast als een gek foto's te maken. * KLIKKLIKKLIKKLIK* Ja, of het erg vond als die foto voor persdoeleinden gebruikt werd.
Bij mij naast gingen ze met een groot diamantboor om half 8 boren/zagenquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:55 schreef ioko het volgende:
Lekker wakker worden met die gigantische onweersknal vanmorgen zeg![]()
Ik schrok me het leplazarus.quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:55 schreef ioko het volgende:
Lekker wakker worden met die gigantische onweersknal vanmorgen zeg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |