en als het wel lukt, is het ondanks haarquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:58 schreef Kinga het volgende:
"WACHTEN!" jezus christus, moet ze overal bijzijn? ach ja, als het mislukt geven we allemaal hilde de schuld
Bakstenen en bowlingballen... zou wel leuk zijn tenminste!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:58 schreef Wereldman het volgende:
en wat zou er allemaal inzitten in dat koffer??
nee ben er ook geen voorstander van om iemands zwakheden als grap te gebruiken....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:58 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Oh het mag best wel hoor.. je mag zeggen wat je wil..
da's dan op zich best wel een prestatiequote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:59 schreef golfer het volgende:
Volgens mij heeft Hilde in de afgelopen 4 uur vaker het woord concentreren gezegd dan Sjaan het woord schatje in de afgelopen 5 dagen.
Ik vind het eigenlijk triest van mezelf dat ik blijf kijkenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
da's dan op zich best wel een prestatie
Het heeft uberhaubt geen nutquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:01 schreef frankium het volgende:
Die meiden leunen gewoon op die jongens, dat heeft ook geen nut
Snap ik ook niequote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:00 schreef Bergie88 het volgende:
Ik zou mij echt schamen als kind van zo'n teef idd.
Dat ze er trouwens niks van zegt. Zij kan dat best doen tegen haar ma
Ik ook, maar nu wil ik het einde zienquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:01 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk triest van mezelf dat ik blijf kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |