Goed hoor, maar morgen weer naar t ziekenhuis helaas en waarschijnlijk volgende week erinquote:
Beterschap alvast. Ik ben er het afgelopen jaar 5 keer ingeweest...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:39 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Goed hoor, maar morgen weer naar t ziekenhuis helaas en waarschijnlijk volgende week erin
Wat heb je dan als ik vragen mag..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:39 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Goed hoor, maar morgen weer naar t ziekenhuis helaas en waarschijnlijk volgende week erin
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Beterschap alvast. Ik ben er het afgelopen jaar 5 keer ingeweest...
ja hoor, borstkanker, niet zo leuk, maar behandeling gaat goed en ik handel t op zich wel okay...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:41 schreef geenaam het volgende:
[..]
Wat heb je dan als ik vragen mag..
Dankje welquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:44 schreef geenaam het volgende:
Oh.. Sterkte en beterschap dan.
Nee, maar qua Bond-film zit je al goed.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:47 schreef Homdeck het volgende:
peter sellers dan?
Nee, een echte heer...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:50 schreef wyccie het volgende:
Pff, James Stewart?
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:39 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |