Je komt in de buurt. Ik laat die vraag niet voor niets even openstaan.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:18 schreef Nembrionic het volgende:
Nagasaki?
Was dat zo gemakkelijk?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:29 schreef dartfanaat het volgende:
Johnny en Rijk
Voor mij wel. Intro had ik al genoeg aanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Was dat zo gemakkelijk?
dartfanaat +1
Jan-Simon heet die kerelquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hetty Heytink
Marnix Kappers
en die knul van Meinkema, ik ben z'n voornaam kwijt. Was iets dubbels.
Goed hoor, maar morgen weer naar t ziekenhuis helaas en waarschijnlijk volgende week erinquote:
Beterschap alvast. Ik ben er het afgelopen jaar 5 keer ingeweest...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:39 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Goed hoor, maar morgen weer naar t ziekenhuis helaas en waarschijnlijk volgende week erin
Wat heb je dan als ik vragen mag..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:39 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Goed hoor, maar morgen weer naar t ziekenhuis helaas en waarschijnlijk volgende week erin
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Beterschap alvast. Ik ben er het afgelopen jaar 5 keer ingeweest...
ja hoor, borstkanker, niet zo leuk, maar behandeling gaat goed en ik handel t op zich wel okay...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:41 schreef geenaam het volgende:
[..]
Wat heb je dan als ik vragen mag..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |