Nee, Remlofquote:
En is nu al met z'n loon van september bezigquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:13 schreef Biogarde het volgende:
Remlof maakt zn loon in een week op!![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:13 schreef Biogarde het volgende:
En drinkt ie Aldi bier en eet ie droog brood. En sjekkie's draait ie uit de asbak. De smeerpijp![]()
Beter opletten danquote:
Oktober.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
En is nu al met z'n loon van september bezig
Wanneer krijg jij weer een banquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mededeling met betrekking tot baggeren/slowchat.
ff opletten he meisje
Als je me eens kunt vertellen wie die hunk is in de clip van JOHAN.quote:
Ik hoop niet snelquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:16 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wanneer krijg jij weer een ban.
Mijn God mijn liefde voor jou, ik weet gewoon niet meer waar ik het laten moet.
Ik koop een extra hart.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:17 schreef Biogarde het volgende:
Remloffffff, vrouwenverslinder!Waar ben je![]()
oe oe dat weet ikquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je me eens kunt vertellen wie die hunk is in de clip van JOHAN.
Ik wil graag een goed hartquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik hoop niet snel
je mag mijn hart wel kopen ben je gelijk van me af
Ik ben te goed voor deze wereldquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:18 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik wil graag een goed hart.
Maar thanks anyway hoor.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:41 schreef Chowi het volgende:
Krijgt Remlof een blowjob ofwat?
Moet je eens op zn naam klikken waar ie tegenwoordig allemaal post!!quote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hij denkt na over een goed antwoord op het moment, denk ik.
zou je denkenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:42 schreef remlof het volgende:
Volgend weekend is prima voor mij hoor!
We krijgen wel filmpjes, foto's én geluidsopnamen doorgestuurd, hè?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:42 schreef remlof het volgende:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:42 schreef Biogarde het volgende:
Hij zei weleens op MSN:
"In het donker, is het precies hetzelfde"
Legendarisch natuurlijk!
Dan kan ik nietquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:42 schreef remlof het volgende:
Hij post echt forumbreed huhquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:43 schreef yvonne het volgende:
[..], dit wordt echt eng!
DOE WAT x2!!!
Moet ik nou goddomme ook nog een topic voor jou openen?quote:
Misschien dat hij aan het frituren was en zijn vingers in het frituurvet doopte om te zien of het al warm genoeg was, maar dat het toen zó warm was, dat zijn vingers verschrompelden en hij nu met zijn neus moet typen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Das best een goed antwoord, jammer dat hij er zo lang over deed.![]()
Gaat nietquote:
Neenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet ik nou goddomme ook nog een topic voor jou openen?
bijna goedquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Misschien dat hij aan het frituren was en zijn vingers in het frituurvet doopte om te zien of het al warm genoeg was, maar dat het toen zó warm was, dat zijn vingers verschrompelden en hij nu met zijn neus moet typen.
Ik doe maar een gok.
Ik ga mn best doenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:49 schreef remlof het volgende:
[..]
gewoon zaterdag 2 september vrijnemen, klaar.
Wat schattig, zo doe ik dat ook altijd.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:48 schreef remlof het volgende:
[..]
bijna goed
ik was topics in myAT aan het checken, doe ik altijd eerst voordat ik naar evt nieuwe topics kijk
Waar is zequote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:13 schreef Biogarde het volgende:
En drinkt ie Aldi bier en eet ie droog brood. En sjekkie's draait ie uit de asbak. De smeerpijp![]()
Nee natuurlijk niet, GEK!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:00 schreef bolletje_25 het volgende:
Yvonne, kun je jezelf bannen?
Dat deed ik!quote:
jah, lekkah!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:11 schreef Biogarde het volgende:
Iemand een biertje?
Neem er dan voor mij ook 1 mee!quote:
ok!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Neem er dan voor mij ook 1 mee!![]()
Een krat?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:18 schreef remlof het volgende:
ik zet er ook vast één voor yvonne neer
bio, sms der eens!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:17 schreef Chowi het volgende:
Bel 112, íémand!
Been there..quote:
omdat ze mij zocht. nu ben ik er en is zij er nietquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:19 schreef NJ het volgende:
Nou heb ik het topic niet doorgelezen, maar waarom moet yvonne zich eigenlijk melden?
Yvonne, Relmof en ik gaan bieren!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:19 schreef NJ het volgende:
Nou heb ik het topic niet doorgelezen, maar waarom moet yvonne zich eigenlijk melden?
niet!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Yvonne, Relmof en ik gaan bieren!
Maar nu is Relmof al bezig aan z'n loon van September.
Oktober al ja?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:22 schreef remlof het volgende:
van dat salaris dan he?
Oei!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:24 schreef NJ het volgende:
Ik ben al bezig aan mijn stufi van September.
Jij bent werkelijk 1 van de betere posters, die FOK! rijk is.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:25 schreef the_legend_killer het volgende:
vast wel ja
Gelukkig krijg ik 700 euro salaris per vier weken.quote:
Ik had nét z'n post gedelete.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jij bent werkelijk 1 van de betere posters, die FOK! rijk is.
Derhalve hulde![]()
Ik heb nog een kamer overquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:27 schreef NJ het volgende:
[..]
Gelukkig krijg ik 700 euro salaris per vier weken.
Maar dat is natuurlijk veel te weinig voor een armlastige student die z'n eigen studie moet betalen, alsmede z'n eigen auto, z'n wintersport, zomervakantie, weekendje weg en wekelijks zuipen..
ik breng altijd een kwart van m'n salaris meteen naar de slijterij, dan is m'n drankprobleem tenminste opgelostquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:27 schreef NJ het volgende:
[..]
Gelukkig krijg ik 700 euro salaris per vier weken.
Maar dat is natuurlijk veel te weinig voor een armlastige student die z'n eigen studie moet betalen, alsmede z'n eigen auto, z'n wintersport, zomervakantie, weekendje weg en wekelijks zuipen..
Toch wel Palm hè?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb nog een kamer over![]()
Ik haal het bier wel![]()
Je huurt een koeling?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:29 schreef remlof het volgende:
[..]
ik breng altijd een kwart van m'n salaris meteen naar de slijterij, dan is m'n drankprobleem tenminste opgelost
Wat jij drinkt, drink ikquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:29 schreef NJ het volgende:
[..]
Toch wel Palm hè?
Want daarvan gaat er ook een kratje per twee weken doorheen hier.
Poeh, wijf! Waar zat jequote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:31 schreef yvonne het volgende:
Zoeken ze mij nou?
Ben vaak een keer of 300 per jaar jarigquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat jij drinkt, drink ik![]()
Kratje in de 2 weken![]()
Kratje per "verjaardag" hier![]()
Ik ben maar alleen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat jij drinkt, drink ik![]()
Kratje in de 2 weken![]()
Kratje per "verjaardag" hier![]()
Peuken moek ook nog halenquote:
Ik ook. Ik heb bier, vodka, vieux, spierverslappers en cognacquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:32 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik ben maar alleen.
En heb ook nog Heineken en sterke drank.
Mag ik een glaasje spierverslappers dan?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb bier, vodka, vieux, spierverslappers en cognac![]()
Wat gaan we doen danquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mag ik een glaasje spierverslappers dan?
We gingen Remlof bruut verkrachten toch?quote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
We gingen Remlof bruut verkrachten toch?
als je het maar laat!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:44 schreef Biogarde het volgende:
Ik kan hem neuken, en aftrekken tegelijk![]()
Na 11PM iddquote:
hooguit één yvonne, hooguit éénquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:57 schreef yvonne het volgende:
Zegguh heren, ik ga niet met 2 dronken drellen op stap die om 22uur al onder tafel liggen kotsen he {:|
Renesite, je bent een krot.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:03 schreef Renesite het volgende:
Dus dit is hem?
Sinds wanneer ben jij zown blauwe gewordenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:34 schreef NanKing het volgende:
[..]
Vandaag drinkt ze alleen sinas.
Dag mijn lieve gardequote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Renesite, je bent een krot.
De reden dat ik je niet mod.
Gaat heen naar PUB.
En kijk uit dat Maikuuul je niet schup.
t.
Dat wist ik, maar dat zou niet rijmen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dag mijn lieve garde
Ik had gehoopt dat je me niet verwarde,
Ik doe ses en Messenga pub
Maikuuul moet uitkijken dat ik m niet schup.
.
Waarom wijzig je m'n postquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat wist ik, maar dat zou niet rijmen.
Hopende dat je niet zou komen slijmen.
Je rijmskills zuigen lul.
Of ga lekker modden in CUL.
Chatlogsquote:
Zet je kem ff aanquote:
quote:
quote:Nan King *Triggershot groupiezegt (20:08):
niels
nylz zegt (20:08):
nan?
Nan King *Triggershot groupiezegt (20:08):
Als ik jou het woord seks zie tikken
Nan King *Triggershot groupiezegt (20:08):
Lig ik al in een scheur
De Fokker.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat wist ik, maar dat zou niet rijmen.
Hopende dat je niet zou komen slijmen.
Je rijmskills zuigen lul.
Of ga lekker modden in CUL.
M'nquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:13 schreef Dribbel_ het volgende:
ikea gehaktballetjes zijn![]()
_O_
ik denk ik meld het ff hier
een spatie.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
M'nsmiley ging verkeerd, kan een mod dit ff aanpassen ?
Ik zie vanzelf wel een berichtje in FC?quote:
Ja doe dan !quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
een spatie.
[..]
Ik zie vanzelf wel een berichtje in FC?
Keep em comingquote:
Ken je users, ken de mensen.quote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ken je users, ken de mensen.
Beter zou je je niet kunnen wensen.
Iedereen kent dribbel z'n manier van posten.
En jij gaat het jezelf tijd laten kosten.
Kijk je uit?quote:
Ik prefereer de term: Gezellig volk.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:22 schreef NJ het volgende:
[..]
Kijk je uit?
Voor je het weet zit je in een of ander groepsgesprek tussen twintig van die bierbaggeraars..
Te laat, Bio voegde Dribbel_ al toequote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:22 schreef NJ het volgende:
[..]
Kijk je uit?
Voor je het weet zit je in een of ander groepsgesprek tussen twintig van die bierbaggeraars..
TVPquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Te laat, Bio voegde Dribbel_ al toe
Het is me toch 3 keer gelukt. Dat terwijl ik Dribbel_ als enigste van de bierbaggeraars alias gezellig volk alias het betere volk in de msn hadquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:22 schreef NJ het volgende:
[..]
Kijk je uit?
Dan heb je mij nog niet in je lijst gehadquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het is me toch 3 keer gelukt. Dat terwijl ik Dribbel_ als enigste van de bierbaggeraars alias gezellig volk alias het betere volk in de msn had![]()
Die kan ik toch niet lezenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Te laat, Bio voegde Dribbel_ al toe
Klopt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog niet in je lijst gehad![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |