Tof!quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:20 schreef Parisa het volgende:
Even een berichtje om te zeggen dat ik er ook ben.![]()
Wie owned wie?quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:48 schreef DeBerr het volgende:
Oh oke zo dan kben nieuw, wel grappig dat me Topic ineenklap vol gebombardeerd, en ooh ja voor allen Naabs die niet veel respect tonen ! ik own je !
Gr Berrie
Ah! Hehe! Je hebt de link gevonden!!quote:Op zondag 18 maart 2007 19:08 schreef Rockford het volgende:
Hoi, ik ben Rockford
Ik kom uit Leusden. Ik denk even gezellig hier babbelen, maar dat doe ik dus even hier
Hoi, mag ik de eerste zijn die je dood verwenst?quote:Op zondag 18 maart 2007 19:08 schreef Rockford het volgende:
Hoi, ik ben Rockford
Ik kom uit Leusden. Ik denk even gezellig hier babbelen, maar dat doe ik dus even hier
Ze zitten overal en nergens. Er zijn verschillende subforums hier. Zo kun je zien wat je interesses zijn. Je kunt ook kijken bij de knop active topics, dan krijg je alle topics te zien die er actief zijn op het moment. En je niets aantrekken van die mensen die je dood verwensen omdat je nieuw bentquote:Op zondag 18 maart 2007 19:14 schreef Rockford het volgende:
in welke topic zitten de meeste mensen?
Hehe! Welkom!quote:Op zondag 18 maart 2007 23:13 schreef Viswijfje het volgende:
ik had al mijn eigen toppic geopend, maar ik ben dus viswijfje (en zo heet ik alleen omdat ik voor de bijbaan vis verkoop, niet omdat ik een rotwijf ben
) en ook best (=2 dag) nieuw!!!
Hoooooi![]()
Wat lief!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:53 schreef cablegunmaster het volgende:
ik zou iedereen een goeie dag toewensen ^^ omdat hierbij een user is geboren ^^
Bewijs maar dat je een VROUW van vleesch en bloed bent.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:36 schreef Tescni het volgende:
Hoi. Ik ben nieuw. Na drie jaar lurken. Dus. Introduceer ik mijzelf maar eensch!
Ik ben van het vrouwelijke geslacht. Ik doe VWO. Ik vertel mijn leeftijd niet. Ik hou van tekenen, lezen, en MSNeN MeT Mn FrieNdiNnEtJuuHz hihi. Ohja, en computeren.
Ik ben 1/zoveelste Spaans.
Dus. Hoi. Verwelkom mij.
Uit mijn gesloten topic.Ook wil ik even duidelijk maken dat ik geen kloon/troll of wat dan ook ben. Ik ben een mens van vleesch ende bloed en geen slap aftreksel (LOL AFTREKSEL!!11!1!) van iemand anders. Dank.
Na 1 jaar actief posten.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:42 schreef Grachus het volgende:
Wanneer ben je geen newbie meer?
Ik heb maar 1 foto en daar heb ik net m'n haar roze geverfd.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:40 schreef Camplo het volgende:
[..]
Bewijs maar dat je een VROUW van vleesch en bloed bent.
Ik bied me tevens aan als 'hard'aftreksel
![]()
![]()
PM kan altijdquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:43 schreef Tescni het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 foto en daar heb ik net m'n haar roze geverfd.En nee ik ga niet speciaal voor jullie foto's maken.
![]()
Doe maar niet he.![]()
Zoek Yvonne en vraag het haarquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:45 schreef Grachus het volgende:
[..]
Waar staat dat beschreven? Zonder bewijs accepteer ik dit niet ofcourse.![]()
75 En minimaal 15.000 postsquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:27 schreef cablegunmaster het volgende:
lol isabeau hoeveel maanden moet je aangemeld zijn om niet tot noob worden veroordeelt hehe
[ontopic] Welkom Puddyttat [/ontopic]
Heul nietquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:33 schreef Koskettimet het volgende:
Hyvää Päivää! Mä olen Haagilainen, 21. vuota vanha ja minusta Haagissa on hyvä asua ja olla työssa. Mä rakastan tästä koskettimet ja lempiythye on Nightwish, Stratovarius, Sonata Arctica, Children of Bodom, Warmen, Eternal Tears of Sorrow etc.
vertaling in NL: hoi, ik ben nieuw!![]()
Hoi viswijfjequote:Op woensdag 9 mei 2007 14:53 schreef Brenba het volgende:
Hoi ik ben Brenba, eigelijk brenDa en ik ben eigenlijk viswijfje, maar had mezelf zo belachelijk gemaakt dat ik net dit account heb aangemaakt! Ik heb van me klasgenootjes over fok gehoord, ik ga namelijk nog naar school: ik studeer psychologie en rechten
ik hoop dat we t leuk gaan hebben jonges!!
He plaatsgenootquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:53 schreef Brenba het volgende:
Hoi ik ben Brenba, eigelijk brenDa en ik ben nieuw hier!
ik heb van me klasgenootjes over fok gehoord, ik ga namelijk nog naar school: ik studeer psychologie en rechten
ik hoop dat we t leuk gaan hebben jonges!!
huh wie?quote:
ok ik geloof je...quote:
ik post gewoon waar ik de titels leuk van vindt!quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:24 schreef BereNDD het volgende:
[..]
ok ik geloof je...
![]()
p.s waarom post je dan nog wel in de topics waar je vandaag iets met je viswijfje account in gepost hebt? Meisje... jij bent echt zo dom...
Maar precies zoals viswijfje.... hahahhaha...quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:30 schreef Brenba het volgende:
[..]
ik post gewoon waar ik de titels leuk van vindt!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
Woon je bij de Leeuwenborch (of die chinees Asia Plaza) in de buurt toevallig?quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:30 schreef Brenba het volgende:
[..]
ik post gewoon waar ik de titels leuk van vindt!![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Woon je bij de Leeuwenborch (of die chinees Asia Plaza) in de buurt toevallig?
Aha. Dat zit je hier vast niet op de uni dus...quote:
Doe eens danquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:24 schreef Willllempie het volgende:
so vet je kan van die geele gesigtjes deon
gast... ze is nep... en studeren heeft ze/hij al helemaal niet gedaan..quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Aha. Dat zit je hier vast niet op de uni dus...
Dat is zeg maar aan het eind van de Churchillaan zo ongeveer. Hollandseweg (als dat je iets zegt).
welles! ik weet alles van mensen en de wet nuquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:33 schreef BereNDD het volgende:
[..]
gast... ze is nep... en studeren heeft ze/hij al helemaal niet gedaan..
jy bentst best wel dikquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:40 schreef Brenba het volgende:
[..]
welles! ik weet alles van mensen en de wet nu![]()
hahaha... hoeveel jaar heb je er over gedaan omdat te leren?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:52 schreef Brenba het volgende:
whahahaa voer! alsof je eten bent!!
ik ben brenba en fipo en lapo betekent Eerste POst en LAatste POst
Ga weg, Viswijf.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:52 schreef Brenba het volgende:
whahahaa voer! alsof je eten bent!!
ik ben brenba en fipo en lapo betekent Eerste POst en LAatste POst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |