Je ondertitelquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:12 schreef Quiestisia het volgende:
54.9%
Nenenene, blabla. Wou je me bannen ofzoquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Flikker eens op uit dit topic als je toch niks nuttigs toe te voegen hebt.
Negeren die shit, kansloze zweefvlieger.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Flikker eens op uit dit topic als je toch niks nuttigs toe te voegen hebt.
Je ondertitelquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:22 schreef Impry het volgende:
[..]
Negeren die shit, kansloze zweefvlieger.
quote:
quote:Profiel YellowLedbetter
Het gaat je goed af hier op het forum he?quote:Fotoboek YellowLedbetter
Relatie: Nee
Denk je dat ik zeg maar echt op het forum ben om chicks te scorenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:31 schreef Blame het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het gaat je goed af hier op het forum he?
pwnedquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:31 schreef Blame het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het gaat je goed af hier op het forum he?
quote:misschien kunnen we samen met wat andere NL-fora een grote aktie op touw zetten. in plaats van FOK! alleen de letters NL, maar dan wel supergroot. ik twijfel nog een beetje aan de haalbaarheid van ons plan, met het huidige aantal deelnemers.
Ja, en om dan misschien na deze actie iets groots te doen met meerdere fora.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:47 schreef Ltd. het volgende:
zullen we eerst dit (fok!) proberen?
Zo bedoel je?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:55 schreef Jarno_Trulli het volgende:
gaan we met zijn allen een aantal hall-of-fame tekeningen aanvallen? Deze bijvoorbeeld? http://www.drawball.com/x7oznr
Of zijn er andere plannen?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:00 schreef Blame het volgende:
[..]
Zo bedoel je?
http://www.drawball.com/x63oqi
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:00 schreef Blame het volgende:
[..]
Zo bedoel je?
http://www.drawball.com/x63oqi
oh zaad, ik kwam net op een compleet zwart gebied terecht, maar nu kom ik bij een chinees meisje dat een jongetje aftrektquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:03 schreef Jarno_Trulli het volgende:
[..]
![]()
Wat heeft daar ooit gestaan?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:17 schreef Jarno_Trulli het volgende:
Welke terrorist zit dat chinees schilderij te bekladden met fok?
Wheheheh, zo erg?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:17 schreef Webcrowler het volgende:
52.5 % inkt!
Heb er nog steeds zin in!!
Neequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:38 schreef --Christiaan-- het volgende:
Zorg dat jullie om 20.30 allemaal op IRC zijn maandag, klik
half 9 haal ik sowieso nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:38 schreef --Christiaan-- het volgende:
Zorg dat jullie om 20.30 allemaal op IRC zijn maandag, klik
Waar ergens?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:17 schreef Jarno_Trulli het volgende:
Welke terrorist zit dat chinees schilderij te bekladden met fok?
Net zoals ik bij de aanvallers. Zoals ik al schreef, de 'defenders' moeten maandag toch iets te doen hebben. Dus sluit je aanquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:19 schreef Bot13 het volgende:
Wil ook wel meedoen. Nog plek voor iets?Zit op 50% inkt nu, en ik spaar gewoon lekker door.
'defenders' van tweakers: die hebben ze niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:23 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Net zoals ik bij de aanvallers. Zoals ik al schreef, de 'defenders' moeten maandag toch iets te doen hebben. Dus sluit je aan
Je mag opzich wel mijn plaats bij Team K overnemen. Weet namelijk niet zeker of ik om 21.00 meteen aanwezig ben. Is even wat belangrijks tussen gekomen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:42 schreef Bot13 het volgende:
[..]
'defenders' van tweakers: die hebben ze niet.![]()
'defenders' van fok!: Jah, heey, ik ga niet Fok! tegen zitten werken![]()
Wil eventueel wél defender zíjn voor Fok! Maar liever kleuren bijv.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |