Kijk eens in de hall of fame, daar zie je hoe ze zijn gemaaktquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:55 schreef Hari-Bo het volgende:
Ik snap trouwens niet dat mensen enorm gedetailleerde plaatjes kunnen maken, en ik maar standaard paint stijl![]()
Topic werkt niet maar die kut tweakers nerdjes moeten het natuurlijk weer naapenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:56 schreef Byte_Me het volgende:
hier is het got-topic:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1155546
ze hebben het zelfs over mijn tweakers --> streakers aktie
misschien kunnen we samen met wat andere NL-fora een grote aktie op touw zetten. in plaat van FOK! alleen de letters NL, maar dan wel supergroot. ik twijfel nog een beetje aan de haalbaarheid met het huidige aantal deelnemers.
ach ja, ff niet aan gedacht.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:25 schreef switchboy het volgende:
Het staat in de HK dus bijna niemand kan het zien
HK?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:25 schreef switchboy het volgende:
Het staat in de HK dus bijna niemand kan het zien
Huiskamer, forum waar je toestemming voor moet hebben om erin te kunnen.quote:
Ey, wees blij dat ik mijn inkt bespaar voor Fok!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:54 schreef TwyLight het volgende:
Dus alleen echte tweakers kunnen er in? kuttweaker
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:05 schreef Impry het volgende:
[..]
Ey, wees blij dat ik mijn inkt bespaar voor Fok!
Best zielig weer. maarja tweakers he. dat is echt een groep apart.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:08 schreef switchboy het volgende:
Ja je moet er zelfs een bepaalde tijd lid voor zijn dus alleen mensen met een bepaald userID mogen erin
sterker nog je moet erg technisch posten voordat je erin mag .. ik mocht er niet in omdat ik alleen in fotografie, SG, en spielerij kwamquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:27 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Best zielig weer. maarja tweakers he. dat is echt een groep apart.
ben jij bekend met het keldertje???quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:27 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Best zielig weer. maarja tweakers he. dat is echt een groep apart.
echt waar? ik wist niet dat ze zo streng waren.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:06 schreef GekkeMat het volgende:
[..]
sterker nog je moet erg technisch posten voordat je erin mag .. ik mocht er niet in omdat ik alleen in fotografie, SG, en spielerij kwam![]()
Het keldertje is wat anders hè, ik snap wel dat ze daar niet iedereen in willen hebben. maar tweakers is gewoon weer eens zielig bezigquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:11 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ben jij bekend met het keldertje???
Jullie topic moet zeker geen TweakerBash Topic worden !quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:52 schreef TwyLight het volgende:alsof wij inkt gaan verspillen aan tweakers. maar goed dit topic loopt een beetje uit op een tweakers bash en dat wil ik helemaal niet
en ik wil ook geen ban dus ik hou er over op
Bedankt, We kunnen beter elkaar "helpen"(lees: niks doen bij elkaar).quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:53 schreef Roy2001 het volgende:
[..]
Jullie topic moet zeker geen TweakerBash Topic worden !
Het laaste wat ik er over zeg, is dat er dus mede fokkers zijn die wel inkt aan ons "verspillen"
Ik hoop dat we de stijdbijl kunnen begraven..
Nogmaals de echte tweakers zullen niet jullie Fok Logo/Tag gaan verklote.
Ik hoop dat jullie ook ons logo respecteren.
Succes met jullie actie Fok !
hoi roy, van jou had ik ook al een PM nietwaar. nou laat ik je geruststellen, ik ga echt niet jullie logo verneuken, heb alleen een hekel aan al die saaie tekt op drawball. vriendjes?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:47 schreef Roy2001 het volgende:
Hallo Alle Fokkers
Ik vraag me toch ten sterkste af waarom de tweakers triest bezig zijn ?
Daarnaast is in ons topic besproken dat wij jullie ( de fok logo's/Tags ) met rust laten en ons volledig gaan conceteren op onze "henk logo" dit betekent dus ook dat jullie a.s maandag ongestoord jullie Logo kunnen gaan neerzetten ( de ECHTE tweakers zullen niet gaan klote tijdens jullie actie en al zeker niet het FOK Logo gaan verklote )
Ik hoop dat jullie dit ook bij ons zullen doen, en ons in vrede en rust aan onze bescheide henk laten werken.
Bij voorbaat dank,
Roy2001 - Tweaker van het eerste uur
dat is om mij te beschermen tegen al mijn fans, ik wil graag anoniem blijvenquote:
Volgens mij laat je hier alleen zien hoe diep jouw vinger je holletje in is geweest...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:32 schreef YellowLedbetter het volgende:
dat is om mij te beschermen tegen al mijn fans, ik wil graag anoniem blijven
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:33 schreef Blame het volgende:
[..]
Volgens mij laat je hier alleen zien hoe diep jouw vinger je holletje in is geweest...![]()
Vreemd soort humor heb jij...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:40 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]H - I - L - A - R - I - S - C - H ! ! ! !
Raar toetsenbord heb jij. Steeds een streepje tussen de letters en een capslock die blijft hangen...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:44 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
S - A - R - C - A - S - M - E ! ! !
Ghehe, jij bent grappigquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:45 schreef Blame het volgende:
[..]
Raar toetsenbord heb jij. Steeds een streepje tussen de letters en een capslock die blijft hangen...![]()
Waar staat dat?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:47 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ghehe, jij bent grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |