neej, ben jij wel zo'n hopeloos rukkertje?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:19 schreef Kiteless het volgende:
Je bent dus homo ?
.... zie ik het probleem niet zo.quote:](Punch it, Hurb
Yo, I don't think we should talk about this
Come on, why not?
People might misunderstand what we're tryin' to say, you know?
No, but that's a part of life)
Come on
[CHORUS]
Let's talk about sex, baby
Let's talk about you and me
Let's talk about all the good things
And the bad things that may be
Let's talk about sex
Let's talk about sex
Let's talk about sex
Let's talk about sex
Let's talk about sex for now to the people at home or in the crowd
It keeps coming up anyhow
Don't decoy, avoid, or make void the topic
Cuz that ain't gonna stop it
Now we talk about sex on the radio and video shows
Many will know anything goes
Let's tell it how it is, and how it could be
How it was, and of course, how it should be
Those who think it's dirty have a choice
Pick up the needle, press pause, or turn the radio off
Will that stop us, Pep? I doubt it
All right then, come on, Spin
[CHORUS]
Hot to trot, make any man's eyes pop
She use what she got to get whatever she don't got
Fellas drool like fools, but then again they're only human
The chick was a hit because her body was boomin'
Gold, pearls, rubies, crazy diamonds
Nothin' she ever wore was ever common
Her dates heads of state, men of taste
Lawyers, doctors, no one was too great for her to get with
Or even mess with, the Prez she says was next on her list
And believe me, you, it's as good as true
There ain't a man alive that she couldn't get next to
She had it all in the bag so she should have been glad
But she was mad and sad and feelin' bad
Thinkin' about the things that she never had
No love, just sex, followed next with a check and a note
That last night was dope
Let's talk about sex, baby (sing it)
Let's talk about you and me (sing it, sing it)
Let's talk about all the good things
And the bad things that may be
Let's talk about sex (come on)
Let's talk about sex (do it)
Let's talk about sex (uh-huh)
Let's talk about sex
Ladies, all the ladies, louder now, help me out
Come on, all the ladies - let's talk about sex, all right
[repeat]
(Yo, Pep, I don't think they're gonna play this on the radio
And why not? Everybody has sex
I mean, everybody should be makin' love
Come on, how many guys you know make love?)
[CHORUS]
* Kiteless checkt profile...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:21 schreef Poogie het volgende:
[..]
neej, ben jij wel zo'n hopeloos rukkertje?
whoops pardonquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:25 schreef Kiteless het volgende:
[..]
* Kiteless checkt profile...
Lijkt me stug
Nuecken?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:25 schreef Kiteless het volgende:
[..]
* Kiteless checkt profile...
Lijkt me stug
weet ik niet, niet gevraagd, hoef ik ook niet te weten trouwensquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:28 schreef Viper_74 het volgende:
Maar Poogie wilden die breezahs nou nog sexen offuh
ik zeik niet over mijn eigen msn lijst, staan gewoon normale mensen in, maar als ik al een paar keer hoor dat ik de enigste ben die normale gesprekken voert op msn dan vraag ik me toch wel het 1 en ander afquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:34 schreef Viper_74 het volgende:
Ach, als je klaagt over je eigen msn lijst
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:54 schreef Poppetjuh het volgende:
ik ruk me echt helemaal suf op dit topic, ga door!
wil je nu beweren dat je je nooit afrukt?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:21 schreef Poogie het volgende:
[..]
neej, ben jij wel zo'n hopeloos rukkertje?
IK HEB HET OVER MANNEKES DIE OP MSN ZITTEN ALLEEN OM MEIDJES (LIEFST NAAKT) OP DE CAM TE ZIEN, ALLEEN MAAR OVER SEX PRATEN EN ZICHZELF VOOR DE CAM GAAN LOPEN RUKKEN ALS EEN MEIDJE TOE ZIT TE KIJKEN VIA DE CAMquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:58 schreef LSS het volgende:
[..]
wil je nu beweren dat je je nooit afrukt?
De meeste "meidjes" (:')) mochten wíllen dat wij hen naakt op de cam (of waar dan ook) willen zien. Kom nou.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:04 schreef Poogie het volgende:
[..]
IK HEB HET OVER MANNEKES DIE OP MSN ZITTEN ALLEEN OM MEIDJES (LIEFST NAAKT) OP DE CAM TE ZIEN, ALLEEN MAAR OVER SEX PRATEN EN ZICHZELF VOOR DE CAM GAAN LOPEN RUKKEN ALS EEN MEIDJE TOE ZIT TE KIJKEN VIA DE CAM
jou vraag is hier dus niet van toepassing en hopeloos ben ik al helemaal niet![]()
Geil manquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:04 schreef Poogie het volgende:
[..]
IK HEB HET OVER MANNEKES DIE OP MSN ZITTEN ALLEEN OM MEIDJES (LIEFST NAAKT) OP DE CAM TE ZIEN, ALLEEN MAAR OVER SEX PRATEN EN ZICHZELF VOOR DE CAM GAAN LOPEN RUKKEN ALS EEN MEIDJE TOE ZIT TE KIJKEN VIA DE CAM
jou vraag is hier dus niet van toepassing en hopeloos ben ik al helemaal niet![]()
Ondertussen heb jij dr prolly via chat leren kennen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:18 schreef Poogie het volgende:
Wat zitten er toch veel eenzame, kansloze, hopeloze rukkertjes op msn als ik het zo hoor.
Een tijdje geleden zei een meisje die ik op msn had dat ik de eerste jongen was die niet meteen over sex begon te praten, vandaag vertelde weer een ander meisje dat als ze elke gast uit der msn zou gooien die oversekst was dat ze mij zo ongeveer als enigste over zou houden.
Is toch niet normaal meer![]()
![]()
Hopeloze rukkertjes![]()
drogewietske@dienooitneukt.nlquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mag ik haar msn want ik ben niet oversext en dan heeft ze 2 mannen die niet oversext zijn
Mag ik je msn danquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:44 schreef Kida het volgende:
Mijn msn lijst is ook heel normaal...maar ik voeg ook niet zomaar mensen toe...Als iemand begint met hey mag je cam aan en daarna over sex gaat praten gooi ik hem er meteen uit. Als ik sex wil kan ik het zo krijgen, heb ik niet die zielige jongetjes voor nodig![]()
Trek een broek aan, stringemans.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:47 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
De mensen zijn erg preuts aan het worden tegenwoordig.
Dus als mannen niet meteen over seks beginnen zijn ze meteen homo?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:19 schreef Kiteless het volgende:
Je bent dus homo ?
jaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus als mannen niet meteen over seks beginnen zijn ze meteen homo?
Wat is je msnquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:44 schreef Kida het volgende:
Mijn msn lijst is ook heel normaal...maar ik voeg ook niet zomaar mensen toe...Als iemand begint met hey mag je cam aan en daarna over sex gaat praten gooi ik hem er meteen uit. Als ik sex wil kan ik het zo krijgen, heb ik niet die zielige jongetjes voor nodig![]()
neuken?quote:
* Kiteless checkt fotoboek...quote:
En heb je van die rukkers die er naar kijken met hun poffertjeskop.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:54 schreef Gebleekte het volgende:
En ondertussen zitten die wijven wel allemaal geile webcamshows weg te geven
Oh trouwens, je capslock staat aan.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:04 schreef Poogie het volgende:
[..]
In dat geval zou ik jou graag een keer hard willen nemen.quote:
Jij bent zeker zon type die steeds tijdens een gesprek met een chick blijft hangen bij "hoi alles goed?"quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:18 schreef Poogie het volgende:
Wat zitten er toch veel eenzame, kansloze, hopeloze rukkertjes op msn als ik het zo hoor.
Een tijdje geleden zei een meisje die ik op msn had dat ik de eerste jongen was die niet meteen over sex begon te praten, vandaag vertelde weer een ander meisje dat als ze elke gast uit der msn zou gooien die oversekst was dat ze mij zo ongeveer als enigste over zou houden.
![]()
Hopeloze rukkertjes![]()
Enigste?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:18 schreef Poogie het volgende:
![]()
Hopeloze rukkertjes![]()
Precies.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
niks mis met lekkere breezahs die strippen toch
Van mij mogen ze langzaam en pijnlijk stervenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
niks mis met lekkere breezahs die strippen toch
Je zegt dat alleen maar omdat je een fan bent.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:21 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze langzaam en pijnlijk sterven
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:21 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze langzaam en pijnlijk sterven
als er een of andere lekkere meid zin heeft om haar body aan jou the showen ga je gewoon offline in msn?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:29 schreef thedude0 het volgende:
ach waarom ook niet
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:56 schreef Kiteless het volgende:
[..]
* Kiteless checkt fotoboek...
Nee, sorry, ten eerste lijk je me een vreselijk persoon en ten tweede ook.
Maar als er nog andere vrijwilligers zijn ?
Inderdaad, dat is überhaupt al kansloos. Waarom zou je in godsnaam allemaal van die meisjes toevoegen die je niet eens kent. Voor de "goede" gesprekkenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:19 schreef Metal_Mart het volgende:
En jij leert die meisjes kennen via MSN?
nou die voegen mij ineens toe zonder dat ik weet hoe ze aan mijn email komenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:19 schreef Metal_Mart het volgende:
En jij leert die meisjes kennen via MSN?
whehehe, pstt...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:55 schreef Poogie het volgende:
[..]
nou die voegen mij ineens toe zonder dat ik weet hoe ze aan mijn email komen
Vraag je ze dat dan niet?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:55 schreef Poogie het volgende:
[..]
nou die voegen mij ineens toe zonder dat ik weet hoe ze aan mijn email komen
Omdat hij dat niet doet is het een homoquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:19 schreef Kiteless het volgende:
Je bent dus homo ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |