abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41099173
Met snelheidscontroles is niks mis, maar doe het dan godverdomme dan wel op plaatsen waar het nodig is.
Ik reed op de dijk tussen Almere en Lelystad, de snelheid is daar teruggeschroefd naar 80(was 100, zelfs 120 op sommige stukken), iedereen die daar rijdt weet dat het absoluut onzinnig is.

Het was vandaag een heldere dag, een kilometer voor me en achter me was er geen auto te bekennen, dus ik reed daar met de misdadige snelheid van 106 km/h(ja precies 106km/h )
Ja hoor daar stond iemand te laseren, ik werd na de kant gehaald en na correctie kwam ik uit op 102 km/h en dat is dus 101 eurootjes.

De beste man zei verder ook niks over gevaarlijk of waarom ik zo "hard"ging.
Hij begreep zelf ook wel dat dit een nutteloze controle was.
pi_41099207
Bedankt voor het melden, ik blaas vanavond ook nog over dé dijk.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 17:12:30 #3
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_41099216
Moet je je maar aan de snelheidsregels houden .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_41099224
EINS!!!!!1111
M'n signature, wat doe je :{
  woensdag 23 augustus 2006 @ 17:12:55 #5
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_41099228
Gewoon niet doen als het niet mag is er niks aan de hand

Lotje
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_41099236
Ook al is er niets op de weg, je hebt je aan de snelheid te houden
Liefde is niet te koop, maar toch het kostbaarste wat er is...
pi_41099246
Je reed te hard, je wist dat je fout zat, de agent in kwestie had het ook wel gehad voor die dag, ergo: wat is nou precies je klacht .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_41099261
Agent houdt 'bonnendag'
Typisch voorbeeld.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  Moderator / Miss SHO woensdag 23 augustus 2006 @ 17:14:27 #9
22592 crew  Ole
pi_41099285
Ze moeten hun bonnenquotum nog halen
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO woensdag 23 augustus 2006 @ 17:15:06 #10
22592 crew  Ole
pi_41099307
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 17:13 schreef crossover het volgende:
Agent houdt 'bonnendag'
Typisch voorbeeld.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator woensdag 23 augustus 2006 @ 17:15:42 #11
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_41099323
Dus zo onzinnig was de controle niet. Lief van je dat je de overheid aan extra geld helpt.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_41099428
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 17:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je reed te hard, je wist dat je fout zat, de agent in kwestie had het ook wel gehad voor die dag, ergo: wat is nou precies je klacht .
Mijn klacht is dat de snelheid daar naar beneden gehaald is om meer bonnen te kunnen schrijven en niet om de veiligheid te verhogen.

De dijk is onlangs aangepast en is eigenlijk alleen maar veiliger geworden omdat op de meeste plekken het fietspad niet meer vlak naast de weg ligt.
Het is mij dan ook een raadsel waarom de snelheid omlaag is gegaan.

p.s.
De controle is in de richting van Almere naar Lelystad.
pi_41101265
Dat is dus gewoon klote.

Gaaaaaas
pi_41107615
LEVE DE POLITIE
Ik zag daar zaterdag nog een bijna-ongeluk gebeuren. Ik rij keurig 80, want je mag daar niet harder dan 80. Ik wordt ingehaald door zo'n busje, met een behoorlijk groot snelheidsverschil, daarachteraan een BMW die behalve mij ook het busje wil inhalen, dat ging nog maar net goed helaas.
Ze mogen van mij veel vaker op die dijk controleren.
objectief en betrouwbaar
*O* Partij voor de Dieren in de Kamer !! *O*
  Spellchecker woensdag 23 augustus 2006 @ 21:44:01 #15
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_41107987
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 21:31 schreef kansloze_dertiger het volgende:
LEVE DE POLITIE
Ik zag daar zaterdag nog een bijna-ongeluk gebeuren. Ik rij keurig 80, want je mag daar niet harder dan 80. Ik wordt ingehaald door zo'n busje, met een behoorlijk groot snelheidsverschil, daarachteraan een BMW die behalve mij ook het busje wil inhalen, dat ging nog maar net goed helaas.
Ze mogen van mij veel vaker op die dijk controleren.
die actie is behoorlijk onvergelijkbaar met wat TS omschrijft of niet......

TS heeft groot gelijk maar je kunt bij topics als deze verwachten dat er allerlei moraalridders gaan replyen (typisch Fok!)
Tevens -purist.
pi_41111422
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 21:44 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

die actie is behoorlijk onvergelijkbaar met wat TS omschrijft of niet......

TS heeft groot gelijk maar je kunt bij topics als deze verwachten dat er allerlei moraalridders gaan replyen (typisch Fok!)
Nou ja, gelukkig dat de 90% van die moraal ridders nog niet eens oud genoeg is om uberhaupt nog maar aan een rijbewijs te denken, dus dat neem ik altijd maar met een korreltje zout. Die overige 10% is gewoon schijnheilig.

Maar goed, of het nu nuttig is of niet, ze hebben een quotum te halen. Als je er nu nog niet achter bent dat het in dit kut land gaat om het vullen van de staatskas in plaats van de verkeersveiligheid ben je toch wel redelijk naief. Goed voorbeeld: de 80KM zones waarvan bewezen is dat het totaal niet werkt, maar nog wel bestaat (inclusief traject controle). Nog een voorbeeld: Het staan op de grenzen van de bebouwde kom en einde en begin van wegwerkzaamheden waardoor ze nog net een hele zooi mensen kunnen naaien op die 10KM/u te hard die ze rijden omdat ze hun auto laten uitrollen of net weer gas beginnen te geven.

Ik kots op deze overheid, Koos Spee, de verkeerspolitie en hun flitsbeleid. Als ze het allemaal echt veiliger willen maken halen ze die 70+ ers van de weg. Verder een 5 jaarlijkse opfris cursus betaald door het rijk van alle accijnsen en wegenbelastingen e.d. Ook kunnen ze beter echt de weg op gaan (en niet ernaast staan toekijken) om mensen echt op grove overtredingen te betrappen die een gevaar oplevert. Dat is een beetje mis met ze, ze spannen zich het liefst zo min mogelijk in want langs de weg staan levert gewoon meer op. Even 10KM harder om iemand in te halen kan al een bekeuring opleveren ook al houd je je de rest van de rit netjes aan de snelheid.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 22:58:46 #17
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_41111756
mmm onzinboete dus weer.

ze mogen wel op echte overtredingen gaan letten.

vanmiddag reed ik op een voorrangsweg op de Uni Twente.
flauwe bocht naar links (kwam van bastille reed naar LA voor de kenners).
komt er van rechts een fietser genaderd. ah, ik heb voorrang. ik zag dat hij mij zag dus ik wil de bocht in.
wat doet die mongool, hij fietst door. ik moest een noodstop maken en die lul kijkt op of om.
draai mijn auto en wil verhaal halen.
doet alsof er niks aan de hand is en ik een probleem maak.
als ik 50 had gereden ipv 30 dan zat hij lekker hoog op mijn motorkap. van de ene kant vind ik het wel jammer, aangezien die gast het wel verdiende om in het ziekenhuis te komen
ik ben lief :)
pi_41111851
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 22:58 schreef A_L_N_F het volgende:
mmm onzinboete dus weer.

ze mogen wel op echte overtredingen gaan letten.

vanmiddag reed ik op een voorrangsweg op de Uni Twente.
flauwe bocht naar links (kwam van bastille reed naar LA voor de kenners).
komt er van rechts een fietser genaderd. ah, ik heb voorrang. ik zag dat hij mij zag dus ik wil de bocht in.
wat doet die mongool, hij fietst door. ik moest een noodstop maken en die lul kijkt op of om.
draai mijn auto en wil verhaal halen.
doet alsof er niks aan de hand is en ik een probleem maak.
als ik 50 had gereden ipv 30 dan zat hij lekker hoog op mijn motorkap. van de ene kant vind ik het wel jammer, aangezien die gast het wel verdiende om in het ziekenhuis te komen
Wees maar blij, want in dit pauperland ben jij wel de lul, of het je schuld is of niet. Is een soort vrijbrief voor fietsers om zich te misdragen.

Fietsers
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 23:04:43 #19
151582 A_L_N_F
pi_41112042
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 23:00 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Wees maar blij, want in dit pauperland ben jij wel de lul, of het je schuld is of niet. Is een soort vrijbrief voor fietsers om zich te misdragen.

Fietsers
idd, het ergste vond ik nog dat hij zo voorrang nam. ik moest echt vol in de ankers.
hij doet of het normaal is. ik reed dus later naast hem en ik zeg dat hij op moest letten dat ik voorrang had en dat het nauwelijks iets scheelde. zo'n arrogante kuthouding had die gast, geen excuses niks.
nu kende mijn bijrijder hem dus ik kon niks doen. ik had echt zin om hem ter plekke in elkaar te slaan.
de volgende keer rijdt iemand hem dood en dan is die automobilist de sjaak...

edit: die sukkel zat nog in het bestuur van de bata ook.
wat een kansloze rukker zeg. neem hem nog wel een keer te pakken. weet nu wie hij is
  woensdag 23 augustus 2006 @ 23:27:27 #20
122701 SamStar
Voorheen Da-Ali-G
pi_41113093
ik ook op een weg vandaag geflitst,

was er van overtuigd dat je daar 50 mocht (mijn ouders en kennissen uit de buurt ook) maar je mag er kennelijk 30

werd gelukkig maar met 46 geflitst (Gecorrigeerd naar 43) slechts 53 euro
Hoofdpijn is het gevolg van het overmatig alcohol gebruik!
het heeft dan ook niets te maken met de zin in sex.....
pi_41113278
Ze moeten gewoon geloofwaardige limieten instellen. Ohnee, dat levert geen geld op

3 keer raden waarom de meeste flitspalen langs 50km/h wegen staan.
En waarom trajectcontroles "toevallig" op de drukste snelwegen van Nederland staan, met een idiote maximumsnelheid van 80 op een weg die vaak op 120 - 150 ontworpen is
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  woensdag 23 augustus 2006 @ 23:32:43 #22
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_41113339
lol die dijk rij ik meestal gewoon de max snelheid
pi_41115117
Waar ik eergisteren was is er een 50 zone die overgaat in een 70 zone, net op het stuk waar het nog 50 was werd ik geflitst omdat ik alvast wilde versnellen en 60 reed

Mijn eigen schuld dat wel, maar niet minder lullig.
Een heer met stijl
  donderdag 24 augustus 2006 @ 08:34:04 #24
151582 A_L_N_F
pi_41119641
ach aankomende zomer motor. lekker jezelf van voren laten flitsen terwijl je een vinger omhoog steekt
pi_41119696
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 00:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Waar ik eergisteren was is er een 50 zone die overgaat in een 70 zone, net op het stuk waar het nog 50 was werd ik geflitst omdat ik alvast wilde versnellen en 60 reed

Mijn eigen schuld dat wel, maar niet minder lullig.
Dat is gewoon naaierij en heeft echt niks met de veiligheid te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')