quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:13 schreef crossover het volgende:
Agent houdt 'bonnendag'
Typisch voorbeeld.
Mijn klacht is dat de snelheid daar naar beneden gehaald is om meer bonnen te kunnen schrijven en niet om de veiligheid te verhogen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je reed te hard, je wist dat je fout zat, de agent in kwestie had het ook wel gehad voor die dag, ergo: wat is nou precies je klacht.
die actie is behoorlijk onvergelijkbaar met wat TS omschrijft of niet......quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:31 schreef kansloze_dertiger het volgende:LEVE DE POLITIE
Ik zag daar zaterdag nog een bijna-ongeluk gebeuren. Ik rij keurig 80, want je mag daar niet harder dan 80. Ik wordt ingehaald door zo'n busje, met een behoorlijk groot snelheidsverschil, daarachteraan een BMW die behalve mij ook het busje wil inhalen, dat ging nog maar net goed helaas.
Ze mogen van mij veel vaker op die dijk controleren.
Nou ja, gelukkig dat de 90% van die moraal ridders nog niet eens oud genoeg is om uberhaupt nog maar aan een rijbewijs te denken, dus dat neem ik altijd maar met een korreltje zout. Die overige 10% is gewoon schijnheilig.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:44 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
die actie is behoorlijk onvergelijkbaar met wat TS omschrijft of niet......
TS heeft groot gelijk maar je kunt bij topics als deze verwachten dat er allerlei moraalridders gaan replyen (typisch Fok!)
Wees maar blij, want in dit pauperland ben jij wel de lul, of het je schuld is of niet. Is een soort vrijbrief voor fietsers om zich te misdragen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:58 schreef A_L_N_F het volgende:
mmm onzinboete dus weer.
ze mogen wel op echte overtredingen gaan letten.
vanmiddag reed ik op een voorrangsweg op de Uni Twente.
flauwe bocht naar links (kwam van bastille reed naar LA voor de kenners).
komt er van rechts een fietser genaderd. ah, ik heb voorrang. ik zag dat hij mij zag dus ik wil de bocht in.
wat doet die mongool, hij fietst door. ik moest een noodstop maken en die lul kijkt op of om.
draai mijn auto en wil verhaal halen.
doet alsof er niks aan de hand is en ik een probleem maak.
als ik 50 had gereden ipv 30 dan zat hij lekker hoog op mijn motorkap. van de ene kant vind ik het wel jammer, aangezien die gast het wel verdiende om in het ziekenhuis te komen
idd, het ergste vond ik nog dat hij zo voorrang nam. ik moest echt vol in de ankers.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wees maar blij, want in dit pauperland ben jij wel de lul, of het je schuld is of niet. Is een soort vrijbrief voor fietsers om zich te misdragen.
Fietsers
Dat is gewoon naaierij en heeft echt niks met de veiligheid te maken.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Waar ik eergisteren was is er een 50 zone die overgaat in een 70 zone, net op het stuk waar het nog 50 was werd ik geflitst omdat ik alvast wilde versnellen en 60 reed![]()
Mijn eigen schuld dat wel, maar niet minder lullig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |