Echt? Ik hoop dat die koffer binnen 5 minuten valt. Dit is toch weer helemaal nietsquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:29 schreef BorTheWolf het volgende:
veel plezier, ik hoop dat ze nog bezig zijn als ik terug kom van Ajax. Ik ben weg.
Het zeil moet gespannen blijven, stond in de opdrachtquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:32 schreef Coelho het volgende:
Ze staan erbij alsof er een koffer van 75kg van een 100 meter hoog gebouw afgegooid wordt. Ze kunnen beter dat zeiltje een beetje los laten hangen, dan valt de koffer in een soort van kommetje. Lekker dicht op het water, zodat het momentum zo klein mogelijk gehouden wordt...
Denk het wel anders had BB wel een hint gegeven zo vroeg in de opdrachtquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:36 schreef Tamaartje het volgende:
Ik ben wel benieuwd of het wel mag zoals ze het nu doen.. met het vasthouden van degene die het zeil vast heeft
nee dat is niet waarquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:36 schreef Bluezz het volgende:
Een weekopdracht duurt een WEEK hoor, bewoners
Wat een geweldige streams zullen we dan krijgenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:35 schreef robster16 het volgende:
en nu gewoon een paar dagen zo laten aanmodderen! MINSTENS 3 dagen...
Stond nergens dat het niet magquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:36 schreef Tamaartje het volgende:
Ik ben wel benieuwd of het wel mag zoals ze het nu doen.. met het vasthouden van degene die het zeil vast heeft
Staat niks over in die brief, dus mag lijkt me..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:36 schreef Tamaartje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |