abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41097931
B...M.x Veenendaal
Begin mei zijn wij voor het eerst bij .aby.a. geweest om eens rond te kijken en ons voor te laten lichten. We komen uit Monster en moesten dus ruim 100km rijden om er te komen. Omdat wij een goed gevoel hadden bij de voorlichting vonden we het toch de moeite waard en in juni waren we weer terug.

We hebben uitvoerig met de medewerkers gesproken en een offerte laten maken voor een kinderwagen (Mutsy Urban Rider) en kinderkamer. Samen 1500 Euro.
Omdat mijn vrouw in september uitgerekend is wilde ik echter wel een duidelijke afspraak omtrent de levertijd. Ik heb aangegeven dat ik direct alles af wilde rekenen op voorwaarde dat ik de garantie kreeg dat eind juli geleverd zou worden (onze eerste zoon was drie maanden te vroeg en ik wilde het zekere voor het onzekere nemen). Deze garantie heb ik gekregen en op de offerte / factuur stond een leverdatum 'juli 2006'.

Natuurlijk stonden er achter op datzelfde papiertje kleine lettertjes waardoor ik juridisch geen enkel recht had, maar gezien de overtuiging van de medewerkers dat juli makkelijk haalbaar was nam ik dit voor lief.

Vervolgens hebben wij niets van Baby... gehoord todat ik zelf maar eens contact op heb genomen eind juli. Men vertelde mij zonder blikken of blozen dat het geen eind juli werd, maar op z'n vroegst eind augustus. Nadat ik flink uit mijn vel was gesprongen (mijn vrouw begon in eind juni al met voortijdige weeën ) heb ik ze erop gewezen dat ze dan op z'n minst even hadden mogen bellen omdat wij erop zaten te wachten. Wellicht hadden we in goed overleg samen tot een oplossing kunnen komen.

Ik vroeg welk deel van de bestelling niet leverbaar was en dat bleek de Mutsy te zijn. Ik heb toen geëist dat ik de rest alvast op kon halen en dat de Mutsy op hun kosten zou worden nageleverd. Ik ga immers geen 200km extra rijden in een drukke periode omdat ...Max een fout maakt.

Bij aankomst in de winkel werd ik redelijk vriendelijk geholpen door een dame uit de winkel die mij beloofde dat de Mutsy dan toch echt eind augustus thuis zou worden bezorgd. Op mijn dringende verzoek heeft ze die belofte op schrift gezet en ondertekend.

Inmiddels is het eind augustus en ik heb vorige week gebeld om te vragen op welke dag we de Mutsy kunnen verwachten. De persoon aan de andere kant van de lijn wist me, wederom zonder blikken of blozen, te vertellen dat het toch echt de tweede helft van september zou worden. Ik ontplofte!
Ik heb hem heel duidelijk gemaakt dat dat voor mij volstrekt onacceptabel is en geëist dat hij mij binnen twee dagen zou terugbellen met een andere mededeling.

Gisteren belde Bab.Max dan toch voor de eerste keer uit eigen beweging om mij te vertellen dat de Mutsy pas 2 september bij hen geleverd wordt door de leverancier en dat hun bezorgservice alleen op vrijdag rijdt en wij dus pas 8 september op z'n vroegst onze Mutsy zouden hebben. Ik heb aangegeven dat BabyMx kennellijk geen waarde hecht aan hun imago noch aan mij al goedbetalende klant en zich kennelijk wenst te houden aan hun reguliere procedures in deze kwestie. Ik heb hem vervolgens gevraagd mij door te verbinden met zijn bedrijfsleider hetgeen onmogelijk was: "stuur maar een mailtje naar info@bab.max.nl p.a. "De directie".

Ik heb hem verteld dat ik dat zou doen en heb direct teruggebeld en gevraagd naar de bedrijfsleiding. De dame aan de lijn vertelde mij dat die pas morgen (vandaag dus) na 11 uur binnen zou zijn.

Vanmorgen om 11 uur dus wederom terug gebeld en gevraagd naar de bedrijfsleiding. Helaas dezelfde hork aan de lijn gehad als gisteren en de medeling was wederom: "stuur maar een mailtje naar info@bab.max.nl p.a. "De directie".
Ik heb mijn vrouw gebeld en gevraagd naar de naam van de vrouw die ons de belofte gedaan heeft van eind augustus. Ik heb vervolgens weer teruggebeld en mijn verhaal wederom gedaan. Deze vrouw zou contact opnemen met de leverancier en mij terug bellen... hetgeen tot nog toe niet gebeurd is.

Als de wagen twee september geleverd wordt bij BM dan is hij dus eerder aanwezig bij de leverancier. Als B...M.. ook maar enige waarde zou hechten aan het woord van hun medewerkers, hun imago en mij als duurbetalende klant dan zouden ze hun normale procedure in dit geval los laten en DHL of UPS bellen om die wagen op te halen bij de leverancier en bij mij thuis te bezorgen. Het feit dat ze dit niet wensen te doen zorgt ervoor dat ik er nooit meer een voet binnen zal zetten en ik hoop dat dat na het schrijven van dit stuk voor meerdere mensen zal gelden.

Gelukkig zijn de voortijdige weeën opgehouden en gelukkig is onze spruit nog niet geboren, maar stel dat dat gebeurd dan heb ik dus niet eens een maxi cosi om het manneke uit het ziekenhuis mee naar huis te nemen. Ik heb hier zo vreselijk de balen van dat ik besloten heb hier maar eens mijn gal te spuwen over deze walgelijk commerciële zaak die het woord klantvriendelijkheid vergeten is zodra de poen binnen is.

Groeten,
Remco

[ Bericht 0% gewijzigd door Danny op 03-02-2009 16:16:45 ]
pi_41098008
Ik bedoel het niet lullig hoor, maar heb je je hier speciaal voor geregistreerd?
En wat is denk je hier mee te bereiken in een OUD topic?
pi_41098054
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 16:33 schreef Rekkie het volgende:
Ik bedoel het niet lullig hoor, maar heb je je hier speciaal voor geregistreerd?
En wat is denk je hier mee te bereiken in een OUD topic?
Slechts het in een kwaad daglicht stellen van Baby Mx lijkt me.

[ Bericht 0% gewijzigd door Danny op 03-02-2009 16:23:14 ]
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_41098110
Laat ik eerlijk zijn, Biancavia heeft volledig gelijk. Ik ben hier nog nooit eerder geweest en snap ook vrij weinig van de structuur van dit forum. Ik probeer alleen zoveel mogelijk mensen te behoeden voor dezelfde ellende die wij met deze winkel hebben meegemaakt.

Groeten,
Remco
pi_41098138
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 16:35 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Slechts het in een kwaad daglicht stellen van Baby Mx lijkt me.
En dat kan in KLB

Of je kunt info verkrijgen over je mogelijkheden n WGR

[ Bericht 4% gewijzigd door Danny op 03-02-2009 16:23:26 ]
pi_41098172
???
pi_41098226
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 16:36 schreef DePut het volgende:
Laat ik eerlijk zijn, Biancavia heeft volledig gelijk. Ik ben hier nog nooit eerder geweest en snap ook vrij weinig van de structuur van dit forum. Ik probeer alleen zoveel mogelijk mensen te behoeden voor dezelfde ellende die wij met deze winkel hebben meegemaakt.

Groeten,
Remco
Ik hoop dat je dan inziet dat jouw situatie niet voor iedereen hetzelfde hoeft te zijn.
Één slechte ervaring, betekent niet direct dat de zaak slecht is natuurlijk.
pi_41098257
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 16:38 schreef DePut het volgende:
???
KLB is Klaagbaak

WGR = Werk, Geldzaken en Recht

Alles staat trouwens in de Faq en Policy

Welkom
  woensdag 23 augustus 2006 @ 16:42:55 #9
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_41098295
Rekkie, je bent je roeping misgelopen

Maargoed, deze krijgt een schopje KLB
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_41098340
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 16:42 schreef E.T. het volgende:
Rekkie, je bent je roeping misgelopen

Maargoed, deze krijgt een schopje KLB
ahum sollicitatie loopt nog
pi_41098368
KLB -> Klaagbaak afdeling om te klagen over onderwerpen
WGR -> Werk Geldzaken & recht

Als ik je verhaal zo lees zijn er wel een aantal tekortkomingen vanuit de kant van het bedrijf, maar ik herken wel veel dingen die herkenbaar zijn bij vele bedrijven binnen vele branches. Helaas maar zo zit het nou eenmaal in de wereld, iedereen wil voor 1 euro topbehandeling, en als er iets mis gaat moet alles maar gefixt worden, zo werkt het gewoon niet.
leveringsproblemen ligt ook maar aan de leverancier, kun je hoog of laag springen hun bepalen dat gewoon.

Het punt waar je wel over kan vallen is het niet opnemen van contact of het slecht informeren van de klant.
M'n signature, wat doe je :{
pi_41098402
Dank jullie wel dit verhelderd e.e.a.

Groeten,
Remco

PS: inderdaad kan het best zo zijn dat wij toevallig pech hebben, laten we hopen dat hier een heleboel positieve verhalen tegenover komen :-)
pi_41098464
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 16:46 schreef DePut het volgende:
Dank jullie wel dit verhelder e.e.a.

Groeten,
Remco

PS: inderdaad kan het best zo zijn dat wij toevallig pech hebben, laten we hopen dat hier een heleboel positieve verhalen tegenover komen :-)
Neemt niet weg natuurlijk dat het gewoon not-done is om deze afspraken mondeling te maken.

Jullie vertrouwen wordt er niet groter op, op deze manier!
  † In Memoriam † woensdag 23 augustus 2006 @ 16:52:03 #14
81992 Githa
pi_41098587
Er is een topic hier in OUD voor klachten omtrent de levering/aankoop van een babykamer, dan wel spullen.
Problemen met de aankoop/service nieuwe babykamer?

Edit: ohw, hij is al verplaatst zie ik
  woensdag 23 augustus 2006 @ 16:53:01 #15
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_41098622
Je kan toch ook naar die ene rechter op Nederland 1, onder druk van een camera kan je altijd nog wel wat los krijgen lijkt me.
It's about being boss, not being the boss...
  woensdag 23 augustus 2006 @ 16:55:36 #16
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_41098716
Ik denk dat het ontploffen van je je niet geholpen heeft....

Dit werkt alleen maar tegen je,denk je nou echt dat een klant die keer op keer pissig wordt,ontploft,van alles eist en zo te lezen niet voor rede vatbaar is..dat ze daar nog een stap harder voor gaan lopen?
  † In Memoriam † woensdag 23 augustus 2006 @ 17:02:33 #17
43556 miss_dynastie
pi_41098926
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 16:31 schreef DePut het volgende:
Ik heb hier zo vreselijk de balen van dat ik besloten heb hier maar eens mijn gal te spuwen over deze walgelijk commerciële zaak die het woord klantvriendelijkheid vergeten is zodra de poen binnen is.
Dat is ook waarom wordt aangeraden om niet of zo min mogelijk aan te betalen. Zou ik overigens zeker doen als je op zo'n afstand woont van de zaak, omdat je er niet even langs kan gaan.
Dus nee, je hebt me niet overtuigd om niks bij Babym.. te kopen (later, als ik groot ben ), hooguit om niet of niet te veel aan te betalen, maar dat wist ik al.

Succes in elk geval, hoop dat alles toch nog in orde komt voor je baby er is

[ Bericht 4% gewijzigd door Danny op 03-02-2009 16:17:41 ]
pi_41099276
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 16:31 schreef DePut het volgende:
BabyM.. Veenendaal
Begin mei zijn wij voor het eerst bij BabyM.. geweest om eens rond te kijken en ons voor te laten lichten. We komen uit Monster en moesten dus ruim 100km rijden om er te komen. Omdat wij een goed gevoel hadden bij de voorlichting vonden we het toch de moeite waard en in juni waren we weer terug.
Ik geloof er geen fluit van dat er binnen een straal van 100 km niet een babywinkel is die niet minimaal 80 kilometer dichterbij zit. Waarom ga je ook ooit naar de andere kant van het land voor zoiets?

[ Bericht 0% gewijzigd door Danny op 03-02-2009 16:18:38 ]
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_41099449
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 17:14 schreef 700MB het volgende:

[..]

Ik geloof er geen fluit van dat er binnen een straal van 100 km niet een babywinkel is die niet minimaal 80 kilometer dichterbij zit. Waarom ga je ook ooit naar de andere kant van het land voor zoiets?
Voor de goede service
M'n signature, wat doe je :{
pi_41099560
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 17:14 schreef 700MB het volgende:

[..]

Ik geloof er geen fluit van dat er binnen een straal van 100 km niet een babywinkel is die niet minimaal 80 kilometer dichterbij zit. Waarom ga je ook ooit naar de andere kant van het land voor zoiets?
Jij hebt altijd wel wat te zeuren he over verhalen van andere users
pi_41099587
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 17:24 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Jij hebt altijd wel wat te zeuren he over verhalen van andere users
Als ze niet tegen kritiek kunnen moeten ze niet posten.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_41099646
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 17:25 schreef 700MB het volgende:

[..]

Als ze niet tegen kritiek kunnen moeten ze niet posten.
De vraag is waarom jij eigenlijk altijd kritiek heb? Ben je zo verbitterd of wil je gewoon tegendraads zijn?

Maarja genoeg offtopic
TS misschien dat je in Werk, Geld en Recht zou kunnen vragen of je hier iets mee kan doen.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 17:32:13 #23
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_41099772
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 17:14 schreef 700MB het volgende:

[..]

Waarom ga je ook ooit naar de andere kant van het land voor zoiets?
Dat vraag ik me ook wel een beetje af, overal zitten toch wel winkels in dergelijke artikelen, missschien niet alles onder 1 dak altijd.
[KNE]-Mod
pi_41099863
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 17:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
De vraag is waarom jij eigenlijk altijd kritiek heb?
Iedereen die hier post heeft kritiek. Danwel op 'bedrijf of persoon waarover het topic gaat' danwel op de TS of een andere poster. Jij nu ook, in deze post van je en je vorige.
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 17:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ben je zo verbitterd of wil je gewoon tegendraads zijn?
Nee, het is meer dat ik enig realisme toon. 9 van de 10 klachten die hier gepost worden zijn zonder meer volledig onterecht als klacht en volledig de eigen schuld van de betreffende poster (wegens het niet lezen van de voorwaarden bijvoorbeeld). Van de overige topics is nog eens 90% overdreven en onredelijk (van de betreffende TS). Zo is door het lint gaan, zoals de TS in dit topic beschrijft, volledig onredelijk en zou het dus terecht zijn om hem daarop te wijzen. De trend is, niet alleen hier, om de schuld bij iedereen behalve jezelf te leggen.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
  Milf woensdag 23 augustus 2006 @ 17:38:13 #25
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_41099926
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 17:32 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook wel een beetje af, overal zitten toch wel winkels in dergelijke artikelen, missschien niet alles onder 1 dak altijd.
En dus moet je vaak nog meer betalen .
Nu kon alles in één keer en dan ben je over het algemeen wat voordeliger uit.

Maar ik sta volledig achter de TS. Er worden dingen beloofd die men niet kan nakomen wegens een leverancier die niet leverd. Geef dan aan bij de verkoop dat zij er alles aan zullen doen om in Juli te leveren maar dat ook hun afhankelijk zijn van een derde partij. Dat scheelt al een hoop. Maar nee beloven zodat de klant koopt.

1500 euro is niet niks wat je zomaar even uit je achterzak trekt. En dan mag je zeker wel een bepaald soort service verwachten.

En ontploffen helpt niet. Men zal geen stap harder doen.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')