Slechts het in een kwaad daglicht stellen van Baby Mx lijkt me.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:33 schreef Rekkie het volgende:
Ik bedoel het niet lullig hoor, maar heb je je hier speciaal voor geregistreerd?
En wat is denk je hier mee te bereiken in een OUD topic?
En dat kan in KLBquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:35 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Slechts het in een kwaad daglicht stellen van Baby Mx lijkt me.
Ik hoop dat je dan inziet dat jouw situatie niet voor iedereen hetzelfde hoeft te zijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:36 schreef DePut het volgende:
Laat ik eerlijk zijn, Biancavia heeft volledig gelijk. Ik ben hier nog nooit eerder geweest en snap ook vrij weinig van de structuur van dit forum. Ik probeer alleen zoveel mogelijk mensen te behoeden voor dezelfde ellende die wij met deze winkel hebben meegemaakt.
Groeten,
Remco
KLB is Klaagbaakquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:38 schreef DePut het volgende:
???
ahum sollicitatie loopt nogquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:42 schreef E.T. het volgende:
Rekkie, je bent je roeping misgelopen
Maargoed, deze krijgt een schopje KLB
Neemt niet weg natuurlijk dat het gewoon not-done is om deze afspraken mondeling te maken.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:46 schreef DePut het volgende:
Dank jullie wel dit verhelder e.e.a.
Groeten,
Remco
PS: inderdaad kan het best zo zijn dat wij toevallig pech hebben, laten we hopen dat hier een heleboel positieve verhalen tegenover komen :-)
Dat is ook waarom wordt aangeraden om niet of zo min mogelijk aan te betalen. Zou ik overigens zeker doen als je op zo'n afstand woont van de zaak, omdat je er niet even langs kan gaan.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:31 schreef DePut het volgende:
Ik heb hier zo vreselijk de balen van dat ik besloten heb hier maar eens mijn gal te spuwen over deze walgelijk commerciële zaak die het woord klantvriendelijkheid vergeten is zodra de poen binnen is.
Ik geloof er geen fluit van dat er binnen een straal van 100 km niet een babywinkel is die niet minimaal 80 kilometer dichterbij zit. Waarom ga je ook ooit naar de andere kant van het land voor zoiets?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:31 schreef DePut het volgende:
BabyM.. Veenendaal
Begin mei zijn wij voor het eerst bij BabyM.. geweest om eens rond te kijken en ons voor te laten lichten. We komen uit Monster en moesten dus ruim 100km rijden om er te komen. Omdat wij een goed gevoel hadden bij de voorlichting vonden we het toch de moeite waard en in juni waren we weer terug.
Voor de goede servicequote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:14 schreef 700MB het volgende:
[..]
Ik geloof er geen fluit van dat er binnen een straal van 100 km niet een babywinkel is die niet minimaal 80 kilometer dichterbij zit. Waarom ga je ook ooit naar de andere kant van het land voor zoiets?
Jij hebt altijd wel wat te zeuren he over verhalen van andere usersquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:14 schreef 700MB het volgende:
[..]
Ik geloof er geen fluit van dat er binnen een straal van 100 km niet een babywinkel is die niet minimaal 80 kilometer dichterbij zit. Waarom ga je ook ooit naar de andere kant van het land voor zoiets?
Als ze niet tegen kritiek kunnen moeten ze niet posten.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Jij hebt altijd wel wat te zeuren he over verhalen van andere users
De vraag is waarom jij eigenlijk altijd kritiek heb? Ben je zo verbitterd of wil je gewoon tegendraads zijn?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:25 schreef 700MB het volgende:
[..]
Als ze niet tegen kritiek kunnen moeten ze niet posten.
Dat vraag ik me ook wel een beetje af, overal zitten toch wel winkels in dergelijke artikelen, missschien niet alles onder 1 dak altijd.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:14 schreef 700MB het volgende:
[..]
Waarom ga je ook ooit naar de andere kant van het land voor zoiets?
Iedereen die hier post heeft kritiek. Danwel op 'bedrijf of persoon waarover het topic gaat' danwel op de TS of een andere poster. Jij nu ook, in deze post van je en je vorige.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
De vraag is waarom jij eigenlijk altijd kritiek heb?
Nee, het is meer dat ik enig realisme toon. 9 van de 10 klachten die hier gepost worden zijn zonder meer volledig onterecht als klacht en volledig de eigen schuld van de betreffende poster (wegens het niet lezen van de voorwaarden bijvoorbeeld). Van de overige topics is nog eens 90% overdreven en onredelijk (van de betreffende TS). Zo is door het lint gaan, zoals de TS in dit topic beschrijft, volledig onredelijk en zou het dus terecht zijn om hem daarop te wijzen. De trend is, niet alleen hier, om de schuld bij iedereen behalve jezelf te leggen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ben je zo verbitterd of wil je gewoon tegendraads zijn?
En dus moet je vaak nog meer betalenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:32 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook wel een beetje af, overal zitten toch wel winkels in dergelijke artikelen, missschien niet alles onder 1 dak altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |