abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41125209
Gisteren zoals verwacht uitgeschakeld in de beker. 5-0 aan mn broek gehad.. De eerste nederlaag van het seizoen is dus al weer geleden...
Nu maar weer verder met flagchasen...
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_41125329
Hoe zit dat met die award-plaatjes?
Hoi.
pi_41125444
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:52 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Ik ben net terug uit buurland Duitsland, het gaat me niet zozeer om de landen maar meer om het geld. Een buitenlandse friendly levert meer op.
Je betaalt ook meer, 6000 euro voor vliegtickets. Ik ben wel benieuwd hoeveel winst jij maakt op zo'n tripje dan!
pi_41125535
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:30 schreef rompompom het volgende:

[..]

Je betaalt ook meer, 6000 euro voor vliegtickets. Ik ben wel benieuwd hoeveel winst jij maakt op zo'n tripje dan!
Afgelopen wedstrijd 5008 euro, het is niet veel maar wie het kleine niet eert ....
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:41:00 #155
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_41125756
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:27 schreef pekel het volgende:
Hoe zit dat met die award-plaatjes?
Voor jou maak ik hem niet
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
pi_41125818
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:33 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Afgelopen wedstrijd 5008 euro, het is niet veel maar wie het kleine niet eert ....
O, dan trek jij doorgaans meer publiek dan ik. Ik maak meestal net verlies of een heule krappe winst
pi_41126180
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 21:23 schreef Yankee_One het volgende:
Lol, volgende tegenstander is een III klasser. Met een sterk middenveld en verder alles over de vleugels (maar die ratings zijn niet zo heel erg hoog (uitstekend)). Wingdef dus versterken En omdat hij tot nu toe all offensive speelt hopen dat ik door zijn verdediging kan prikken.
Wordt weer een leuke wedstrijd
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_41126230
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:55 schreef Lennox het volgende:

[..]

alleen jammer dat hij gisteren een goed middenveld haalde

misschien iets te veel van het goede. maar ik heb een kansje
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_41126348
Iemand trouwens enig idee wat Gardier-stats nu weer inhouden?
pi_41126363
2 bekerronde's doorkomen is gewoon netjes. Voor veel vrienden van me die in VI spelen was het gister bijltjesdag.

Daarnaast was de wedstrijd in de ArenA ook niet wat we er van verwacht hadden
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_41126394
ik denk dat volgende week woensdag pas echt bijltjesdag wordt voor veel VI teams
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_41126472
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:41 schreef SuperWeber het volgende:

[..]

Voor jou maak ik hem niet
Bitch.
Hoi.
pi_41126511
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:42 schreef rompompom het volgende:

[..]

O, dan trek jij doorgaans meer publiek dan ik. Ik maak meestal net verlies of een heule krappe winst
De manager alleen trekt al volle zalen.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 13:17:53 #164
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41126835
Ik ga komende week ook naar 't buitenland. Voor de 2e keer, dit maal richting Zweden tegen een V'er. Moet de 6000 er dus wel uit kunnen halen
pi_41126854
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 13:07 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

De manager alleen trekt al volle zalen.
pi_41128770
gisteren als VIIde klasser een Vde klasser uit de beker geknikkerd
hattrickteam >>> FC__Paniek (770160)
  donderdag 24 augustus 2006 @ 14:27:12 #167
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_41129088
Zelfvertrouwen: extreem overdreven

Mn had mij verteld dat zelfvertrouwen niet meetelt in de beker.. ik zie het.. hij is nu nog hoger.... kan leuk worden zondag
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_41129209
mijn zelfvertrouwen is ook sky high, net als mijn TS
  donderdag 24 augustus 2006 @ 14:30:44 #169
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_41129221
wat doe je eraan?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_41129249
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 14:30 schreef maniack28 het volgende:
wat doe je eraan?
niet zo veel, maar wss verlies ik de volgende bekerronde en dan zal het wel were hard omlaag gaan
  donderdag 24 augustus 2006 @ 14:37:45 #171
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_41129462
te hoog zelfvetrouwen boeit toch alleen als je tegen een team speelt dat 5 plekken lager staat? ik ben nummer 1 en speel tegen nummer 5, dus dat moet toch geen probleem zijn?
pi_41129525
geen idee, ik speel als nummer 2 tegen nummer 1 dus dat moet ook nog wel goedgaan. Ben benieuwd wat voor MF rating ik ga halen met een TS van in de wolken en thuis. Jammer dat mijn MF niet echt in vorm is
  donderdag 24 augustus 2006 @ 15:23:24 #173
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_41130977
Team van de Maand:

Eens in de maand proberen we één van de Fok! Federatie teams te interviewen. In dit interview stellen we een aantal vragen die zowel over de persoon achter het team schuil en over het team zelf. Elke maand mag de geïnterviewde een vraag bedenken die wordt meegenomen in het volgende interview.

Het team dat team-van-de-maand is, wordt door een uitgebreide commissie gekozen. Dit keer is de uitverkorene ..........

Overigens kunnen teams zich ook bij de commissie aanmelden om team-van-de-maand te worden. E-mailadres van deze commissie is: feddesman @ hotmail.com

-------------------------------------------------------------------------------------------

Team van de maand is Einsteins Elf (811585)

--------------------------------------------------------------------------------------------
FOK!Hattrick Interview.

Team van de maand Augustus

Naam team:
Coach:

Logo:

Intro:

Vragen:

1.-Vertel eens wat over je irl leven...

2.-Hoe ben je op hattrick terecht gekomen?

3.-Hoeveel vrienden heb je al enthousiast aan het hattricken gezet?

4.-Hoe kom je aan je teamnaam?

5.-Op welke hattrick prestatie ben je het meest trots?

6.-Welke grote blunder staat daar tegenover?

7.-Als je opnieuw mocht beginnen, wat had je dan anders gedaan?

8.-Wat voor soort manager ben jij? Bijv. gericht op trainen, snel succes, daytraden enz.

9.-Welke Fok! Hattricker krijgt jouw respect en waarom?

10.-Hoe vaak betrap je je er zelf op dat je nu al voor de zoveelste keer allerlei schermpjes loopt door

11.-Welk nummer past perfect bij de ideologie van je team?

12.-In hoeverre speelt Hattrick een rol in jouw leven?

13. Verzin een eigen vraag die je van andere FOK!Hattrickers wilt weten en beantwoord die ook.

De vraag van de vorige keer was:Wie is je favoriete voetballer in het spel en waarom? (geen speler van je eigen team)

dus beantwoord deze en verzin dan een nieuwe vraag en beantwoord die

-------------------------------------------------------------

Eventueel kan je voor een voorbeeld kijken naar www.fokhattrick.nl en dan bij team van de maand
  donderdag 24 augustus 2006 @ 15:45:02 #174
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_41131604
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 14:27 schreef maniack28 het volgende:
Zelfvertrouwen: extreem overdreven

Mn had mij verteld dat zelfvertrouwen niet meetelt in de beker.. ik zie het.. hij is nu nog hoger.... kan leuk worden zondag
Als je psychologen ontslaan, dan daalt ie bij de update van zondag waarschijnlijk wel een niveau.
Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
  donderdag 24 augustus 2006 @ 15:49:30 #175
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_41131758
Als een speler +1 heeft voor vrijdag krijgt hij gewoon training he? en kan ik mijn doktoren ontslaan.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  donderdag 24 augustus 2006 @ 15:49:40 #176
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_41131762
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 15:45 schreef Daemon19 het volgende:

[..]

Als je psychologen ontslaan, dan daalt ie bij de update van zondag waarschijnlijk wel een niveau.
Ja.. dan is ie nog steeds overdreven

Maar ik kan niks vinden over die 5 teams lager enzo?
  donderdag 24 augustus 2006 @ 15:50:28 #177
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_41131797
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 15:49 schreef stefmans het volgende:
Als een speler +1 heeft voor vrijdag krijgt hij gewoon training he? en kan ik mijn doktoren ontslaan.
Yep
  donderdag 24 augustus 2006 @ 15:55:11 #178
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_41131929
quote:
In Hattrick, overconfidence is an event that happens when a team severely underestimates their series opponent and thus performs worse than it normally would. This usually happens when a team leading the series is playing a team in the bottom part of the table; the event can happen for any league game from the second week until the last game of the season.Overconfidence does not happen in cup or friendly matches.

The overconfidence check is done once before the match; if there is overconfidence, there will be a message about the players' attitude before the match begins. The affected teams midfield rating is reduced an estimated 15-20%. It is possible for the coach to amend the effects of overconfidence during the match break; if so, there is a mention in the match report at the beginning of the second half. However, this can only happen if the overconfident team is losing at half time.

Based on some research, overconfidence can happen when a team with a strong or better confidence plays a team at least five places below it in the series table. It is not clear yet whether winning streak is a factor, or if the number of sports psychologists is, although HT-Tjecken explained on Global that psychologists should be fired in cases where possible overconfidence can lead to problems:

Q: So overconfidence can happen more often. To prevent it I should hire the maximum number of psychologists, not fire them?

A: Psychologists boost your confidence, they're not at all useful to lower it. So I should sack them in case of overconfidence and not hire more.

However, it is perfectly possible for overconfidence to happen with no psychologists hired at all neither the week of the match nor the week before.

In some cases, overconfidence is not much of a problem because the winning team would win anyway; sometimes, however, an overconfidence event could decide to whom goes the series medal. Teams so affected decry their luck.

There are several confidence levels listed in the Denominations that sound like the team is acting overconfident (slightly exaggerated, extremely exaggerated and completely exaggerated), however, for some reason these never appear on the web pages nor in the XML files downloaded by CHPP applications. It might be related to such confidence levels being only reached while matches with overconfidence events are played, but due to the fact that team data is unavailiable to download while matches are played, and the web pages hide confidence at that time, these denominations stay pretty much unused.

The previous paragraph stood before the 30th season changes; it is yet to discover how this will work in the season to come.
pi_41133538
KaheemSaid is nu supporter!
pi_41134008
Supported teams
9. Easthim in Nederland Is online
Supporter since: 2006-08-24 16:54:52
Series: 7 place in VII.527
Last match: Gruene Wiese - Easthim 0-6
pi_41134114
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 15:49 schreef stefmans het volgende:
maar of hij woensdag alweer kan spelen met een pleister is niet zeker! ik zou ze zaterdag op 5 na dan ontslaan.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 17:00:25 #182
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_41134179
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 16:58 schreef Yankee_One het volgende:

[..]

maar of hij woensdag alweer kan spelen met een pleister is niet zeker! ik zou ze zaterdag op 5 na dan ontslaan.
Ja, ik spel geen spelers meer op met een pleister dat is al te vaak fout voor me uitgevallen.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_41134316
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 17:00 schreef stefmans het volgende:

[..]

Ja, ik spel geen spelers meer op met een pleister dat is al te vaak fout voor me uitgevallen.
dat bedoel ik niet trainees met een pleister die nog training moeten krijgen stel ik altijd op. kans is zo klein dat het weer misgaat
pi_41134484
Ik heb 1x gehad dat een speler een pleister werd geschopt in een wedstrijd "kon wel verder spelen bla bla". Enkele minuten later kreeg hij weer een doodschop, dat was dus +6
pi_41134514
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 17:10 schreef Lennox het volgende:
Ik heb 1x gehad dat een speler een pleister werd geschopt in een wedstrijd "kon wel verder spelen bla bla". Enkele minuten later kreeg hij weer een doodschop, dat was dus +6
Kan ook puur toeval zijn natuurlijk. Een trainee van mij werd er zonder pleister ook uit geschopt met +8...
Ik ben van pindavlees
pi_41134585
Als je zo'n zin in een wedstrijdverslag krijgt dan heeft hij een pleister hoor
pi_41134634
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 17:14 schreef Lennox het volgende:
Als je zo'n zin in een wedstrijdverslag krijgt dan heeft hij een pleister hoor
Jawel, dat weet ik. Maar misschien had hij zowiezo wel +6 gekregen na die doodschop, ook al had ie niet vlak daarvoor een pleister gekregen.

We'll never know..
Ik ben van pindavlees
  donderdag 24 augustus 2006 @ 17:17:46 #188
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_41134675
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 16:42 schreef KaheemSaid het volgende:
Top!
Kan je mn supporter worden..
Red Daemons (506731)
pi_41135593
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 15:23 schreef foetre het volgende:
Team van de Maand:

Eens in de maand proberen we één van de Fok! Federatie teams te interviewen. In dit interview stellen we een aantal vragen die zowel over de persoon achter het team schuil en over het team zelf. Elke maand mag de geïnterviewde een vraag bedenken die wordt meegenomen in het volgende interview.

Het team dat team-van-de-maand is, wordt door een uitgebreide commissie gekozen. Dit keer is de uitverkorene ..........

Overigens kunnen teams zich ook bij de commissie aanmelden om team-van-de-maand te worden. E-mailadres van deze commissie is: feddesman @ hotmail.com

-------------------------------------------------------------------------------------------

Team van de maand is Einsteins Elf (811585)

--------------------------------------------------------------------------------------------
FOK!Hattrick Interview.

Team van de maand Augustus

Naam team: Einsteins Elf
Coach: Jan de Kok

Logo:

Een echt positiespel team. Middenveld is het belangrijkste, daar win je wedstrijden!

Vragen:

1.-Nou ik ben dus Jan, 24 jaar en woonachtig in Veldhoven. Geboren en getogen Zeeuw. Na 5 jaar in Tilburg sportmarketing te hebben gestudeerd ben ik verzeild geraakt in het Eindhovense leven. Hoofdzakelijk omdat al mijn vrienden daar wonen. Ik ben namelijk PSV fan in hart en nieren en probeer hier ook altijd bij te zijn. Op dit moment ben ik net een jaar getrouwd, dus dat is ook weer een mooie mijlpaal. Ik ben werkzaam als shopmanager in de telecombranche. Sinds korte tijd doe ik zelf fanatiek aan hardlopen. Binnenkort ga ik hier ook in trainen bij PSV atletiek. Verder hou ik van alle soorten sport, vooral voetbal en American Football genieten mijn voorkeur. Vandaar ook mijn avatar. Dat is het logo van de Tampa Bay Buccaneers, mijn favoriet bij het American Football.

2.-Hoe ben je op hattrick terecht gekomen?

Dankzij een paar verslaafde vrienden. Ik heb eerst een jaar OSM gespeeld omdat ik Hattrick niet zo enorm leuk vond. Toen was ik OSM beu en heb ik me ingeschreven bij Hattrick. Inmiddels speel ik het sinds juni vorig jaar en ben ik zeg maar serieus verslaafd.

3.-Hoeveel vrienden heb je al enthousiast aan het hattricken gezet?

Zelf geen, maar ik ben aangestoken door een vijftal vrienden van de PSVzuipsite. Die heb ik in hun mindere tijden (dat zij het minder leuk vonden) weer wat fanatieker gemaakt.

4.-Hoe kom je aan je teamnaam?

Deze gebruikte ik al jaren bij het managerspel van de VI. Vandaar ook mijn keuze voor deze naam bij hattrick.

5.-Op welke hattrick prestatie ben je het meest trots?

Eigenlijk mijn kampioenschap in de XI. Nu ben ik daardoor doorgeschoven naar de VIII, waar ik dit jaar grote kans maak op promotie.

6.-Welke grote blunder staat daar tegenover?

Teveel grote en onbenullige uitgaven in het begin. Teveel betalen voor spelers waar je totaal niets aan hebt.

7.-Als je opnieuw mocht beginnen, wat had je dan anders gedaan?

Deze uitgaven niet doen, hierdoor kwam ik te snel in het rood en was ik bijna failliet. Verder zou ik het precies hetzelfde aanpakken.

8.-Wat voor soort manager ben jij? Bijv. gericht op trainen, snel succes, daytraden enz.

Trainen, dat is het belangrijkste binnen hattrick. Zo is ook mijn goede middenveld ontstaan, waardoor ik veel wedstrijden win. Vooral was dit in de XI van doorslaggevend belang, niemand maakte enige kans in dat seizoen. Afgelopen week heb ik de degradant uit de VII ook op deze ratings verslagen.

9.-Welke Fok! Hattricker krijgt jouw respect en waarom?

Daemon vanwege zijn goede tips, afgelopen week ook weer. Even een korte reminder om de penaltynemers in te stellen. Verder doet Grumpey het natuurlijk prima!

10.-Hoe vaak betrap je je er zelf op dat je nu al voor de zoveelste keer allerlei schermpjes loopt door

Te vaak, ik ben elke dag wel een uurtje bezig met het spel. Ik hoor ook wel eens een kleine zucht als ik de stand weer even moet bekijken...

11.-Welk nummer past perfect bij de ideologie van je team?

Echt een specifiek nummer heb ik niet. Ben een echte trance liefhebber, maar om daar een plaat bij te zoeken. Lastig...

12.-In hoeverre speelt Hattrick een rol in jouw leven?

Te grote rol, zelfs als ik op vakantie ben moet ik weten wat ik heb gedaan of wat mijn trainingsupdate is geweest. Aardig gek dus, gelukkig heb ik mobiel internet op mijn telefoon waardoor ik overal op hattrick kan. Op mijn werk is het bijvoorbeeld geblokt, maar ze stoppen me niet.

13. Verzin een eigen vraag die je van andere FOK!Hattrickers wilt weten en beantwoord die ook.

De vraag van de vorige keer was:Wie is je favoriete voetballer in het spel en waarom? (geen speler van je eigen team)

Falko Makaay van PSVZuipsite2, die gast heeft een vriend van mij al menigmaal geredt van een nederlaag. Gewoon een goeie spits.

Mijn vraag luidt: Is er een ploeg binnen de FOKkers die de eredivisie kan halen en waarom?

Groetjes jde_kok, alias Kokkie.

dus beantwoord deze en verzin dan een nieuwe vraag en beantwoord die

-------------------------------------------------------------

Eventueel kan je voor een voorbeeld kijken naar www.fokhattrick.nl en dan bij team van de maand
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_41135605
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 16:42 schreef KaheemSaid het volgende:
Wordt je ook fan van de Hoolieganzen?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 17:56:34 #191
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_41135743
En van Kristiansund
pi_41136476
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 16:55 schreef Ruudt het volgende:
Supported teams
9. Easthim in Nederland Is online
Supporter since: 2006-08-24 16:54:52
Series: 7 place in VII.527
Last match: Gruene Wiese - Easthim 0-6
Kun je tegenwoordig meer dan 8 teams supporteren?
pi_41136547
Je hebt momenteel 9 supporterslots tot je beschikking

Op z'n vroegst op 10-12-2006 kun je nog een supporterslot krijgen.
pi_41136799
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 18:30 schreef Yankee_One het volgende:
Je hebt momenteel 9 supporterslots tot je beschikking

Op z'n vroegst op 10-12-2006 kun je nog een supporterslot krijgen.
Waar zie je dat?
pi_41137100
bij supporters
  donderdag 24 augustus 2006 @ 18:54:45 #196
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_41137207
Supporters (tab onder Gereedschappen) en dan rechts...

Trouwens beregoed interview j.de.kok!
Maar het kon toch al niet meer stuk na vraag 9..
pi_41137265
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 18:51 schreef Lennox het volgende:
bij supporters
Ah, senks, ik heb ook weer een extra slot open

Bied maar!
  donderdag 24 augustus 2006 @ 18:57:09 #198
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_41137292
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 17:51 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Wordt je ook fan van de Hoolieganzen?
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 17:56 schreef maniack28 het volgende:
En van Kristiansund
Jongens, jongens, rustig aan..
Ik was eerst!
  donderdag 24 augustus 2006 @ 19:03:25 #199
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_41137494
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 18:57 schreef Daemon19 het volgende:

[..]

[..]

Jongens, jongens, rustig aan..
Ik was eerst!
Ik ben al heel lang supporter van Kaheem hoor
  donderdag 24 augustus 2006 @ 19:04:55 #200
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_41137555
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 19:03 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ik ben al heel lang supporter van Kaheem hoor
Ik geloof er niks van..
pi_41137622
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 18:56 schreef rompompom het volgende:

[..]

Ah, senks, ik heb ook weer een extra slot open

Bied maar!
Een vlaai
pi_41138168
Mensen, ik wil een uitmuntend pm kopen als winger to the middle, hoeveel winst levert dat op op het middenveld ten opzichte van een goed pm to the middle?

En hoe belangrijk is vleugelspel/passen bij een winger to the middle? Is dat belangrijk? Hij hoeft niet aanvallend opgesteld te worden, daar heb ik m'n huidige winger voor.
Signature
pi_41138231
als je puur voor de Pm rating gaat heb je wing en passen niet nodig.

Ik heb bv een WTM met hoog uitstekend wing en die zorgt als WTM toch nog voor een zwak hoog wingrating, dus helpt wel iets
  donderdag 24 augustus 2006 @ 19:29:10 #204
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_41138343
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 19:21 schreef FritsFluitketel het volgende:
Mensen, ik wil een uitmuntend pm kopen als winger to the middle, hoeveel winst levert dat op op het middenveld ten opzichte van een goed pm to the middle?

En hoe belangrijk is vleugelspel/passen bij een winger to the middle? Is dat belangrijk? Hij hoeft niet aanvallend opgesteld te worden, daar heb ik m'n huidige winger voor.
Ik denk iets van 2 subniveau's..
Voor elk niveau pm hoger, ongeveer 1/2 subniveau hoger op je middenveldrating denk ik..
pi_41138349
Hm ok.. iets dus.. zo weinig dat ik m'n geld er geen geld aan uit ga geven, dan maar wat minder wing

En hoeveel werkt een uitmuntend pm ongeveer mee aan de middenveldrating? Is dat wél noemenswaardig?
Signature
pi_41138370
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 19:29 schreef Daemon19 het volgende:

[..]

Ik denk iets van 2 subniveau's..
Voor elk niveau pm hoger, ongeveer 1/2 subniveau hoger op je middenveldrating denk ik..
Hm ok..

Moet zondag tegen de nummer 2 van vorig seizoen, en wat doet ik? Ik ga voor winst.. met mots
Signature
pi_41138418
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 19:29 schreef FritsFluitketel het volgende:
Hm ok.. iets dus.. zo weinig dat ik m'n geld er geen geld aan uit ga geven, dan maar wat minder wing

En hoeveel werkt een uitmuntend pm ongeveer mee aan de middenveldrating? Is dat wél noemenswaardig?
Zeker, ik heb ook een uitmuntend naar 't midden staan, waar ik eerder een uitstekend had staan. Scheelt bij HO 1,5 punt, ik heb zo geen idee wat dat in rating scheelt maar das behoorlijk wat .
pi_41138505
Ok
Signature
pi_41138874
Ik wil ook nog wel wat sups hoor?!
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_41138956
Schooierd .
pi_41139064
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 19:06 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Een vlaai
Te laat! Ik ben VK gaan supporteren
Kindertjes die vragen...
pi_41139342
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 19:50 schreef rompompom het volgende:

[..]

Te laat! Ik ben VK gaan supporteren
Kindertjes die vragen...
Je krijgt er dus een in je gezicht.
Bij deze beloofd
pi_41139393
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 19:57 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Je krijgt er dus een in je gezicht.
Bij deze beloofd
Ik mag 14 december weer een nieuw slot toevoegen hoor.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 20:05:48 #214
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41139624
Nog even een vraagje. Op IRC van de week al gesteld, maar kon het antwoord er niet uit filteren. Een coach met slecht leiderschap, kan die de TS een klein beetje vasthouden? Niet dat m'n team het hele seizoen lang in de wolken moet zijn, maar in elk geval dat een PIC niet nutteloos is...

TS staat nu op bedaard.
pi_41139697
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 20:05 schreef twi het volgende:
Nog even een vraagje. Op IRC van de week al gesteld, maar kon het antwoord er niet uit filteren. Een coach met slecht leiderschap, kan die de TS een klein beetje vasthouden? Niet dat m'n team het hele seizoen lang in de wolken moet zijn, maar in elk geval dat een PIC niet nutteloos is...

TS staat nu op bedaard.
helpt een beetje. denk dat je het zo moet zien. je pict aanstaande zondag en je ts stijgt van bedaard naar content. de zondag erna zal deze weer op kalm staan. zo is mijn ervaring.
pi_41139714
Wat maakt dat uit, dat supporteren?
  donderdag 24 augustus 2006 @ 20:09:59 #217
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41139761
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 20:08 schreef Yankee_One het volgende:

[..]

helpt een beetje. denk dat je het zo moet zien. je pict aanstaande zondag en je ts stijgt van bedaard naar content. de zondag erna zal deze weer op kalm staan. zo is mijn ervaring.
Nouja, dan moet ik 't maar doen. Een niveautje hoger is altijd fijn. Speel tegen een team waar ik toch nooit van kan winnen (zeker niet uit), dus doe maar een PIC dan.
pi_41139918
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 20:09 schreef twi het volgende:

[..]

Nouja, dan moet ik 't maar doen. Een niveautje hoger is altijd fijn. Speel tegen een team waar ik toch nooit van kan winnen (zeker niet uit), dus doe maar een PIC dan.
Tip: stel weer een vleugelaanval op tegen zijn zwakste verdediging (als daar een lijn in zit) zoals je afgelopen zondag deed. maak je een kansje...
pi_41139962
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 20:08 schreef KaheemSaid het volgende:
Wat maakt dat uit, dat supporteren?
30 euro's?
pi_41140198
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 19:59 schreef rompompom het volgende:

[..]

Ik mag 14 december weer een nieuw slot toevoegen hoor.

donderdag 24 augustus 2006 @ 20:30:53 #221
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_41140553
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 20:05 schreef twi het volgende:

TS staat nu op bedaard.
Ik zou het niet doen.
Pic heeft alleen nut als je woensdag iets belangrijks hebt, want voor de volgende competitiewedstrijd is het weer normaal.
Pic is alleen nuttig (met slecht leiderschap) als je TS lager dan bedaard is..
  donderdag 24 augustus 2006 @ 20:43:29 #222
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41141014
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 20:14 schreef Yankee_One het volgende:
Tip: stel weer een vleugelaanval op tegen zijn zwakste verdediging (als daar een lijn in zit) zoals je afgelopen zondag deed. maak je een kansje...
Zal ik ook doen, wellicht dekt 'ie het niet goed af. Maar zijn middenveld is uit al iets beter dan ik thuis haal. Maar wie weet kan ik 'm met behulp van de ME fucken

Denk dat ik ook maar naar de raad van Daemon luister, dat ene niveautje is leuk, maar wellicht schopt 'ie er dan 6 in tegen me. En doelsaldo is soms ook belangrijk. Zie de eindstand in m'n league vorig jaar

Overigens, voor de duidelijkheid:

NAC EDE - FC de Twietjes
quote:
NAC EDE
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)

Middenveld: slecht (hoog)
Rechterverdediging: slecht (laag)
Centrale verdediging: matig (laag)
Linkerverdediging: zwak (zeer hoog)
Rechteraanval: slecht (hoog)
Centrale aanval: zwak (hoog)
Linkeraanval: zwak (heel laag)

HatStats 116
Defence 44
Midfield 33
Attack 39
quote:
FC de Twietjes

Tactiek: vleugelaanval
Tactiekvaardigheid: matig

Middenveld: slecht (zeer hoog)
Rechterverdediging: slecht (laag)
Centrale verdediging: waardeloos (hoog)
Linkerverdediging: slecht (heel laag)
Rechteraanval: matig (laag)
Centrale aanval: waardeloos (heel laag)
Linkeraanval: slecht (hoog)

HatStats 96
Defence 26
Midfield 36
Attack 34
Moet wat aan m'n CV doen, daar slaap ik nog wel een nachtje over. Wellicht brengt een training de oplossing

[ Bericht 17% gewijzigd door twi op 24-08-2006 20:48:59 ]
  donderdag 24 augustus 2006 @ 20:55:48 #223
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_41141526
Als je vleugelaanval matig is, moet je geen vleugelaanval doen.
Verlaag je alleen maar je eigen centrale verdediging mee.
Je moet pas taktieken doen als het minimaal goed of hoger is.
pi_41141730
ff wachten op komende week. Dan vang ik weer de inkomsten van een vol stadion en kan ik met een leuk bedrag gaan shoppen. Weet alleen niet of ik een spits of verdediger moet halen. Iemand die mij daar mee kan helpenj?
Fok! NFL MVP 2020
  donderdag 24 augustus 2006 @ 21:02:46 #225
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_41141818
Een aanvaller, maar wel een goede dan. Niet 1 niveautje hoger.
Je moet trouwens toch wel betere verdedigers hebben dan die 2 die er nu in staan, op die ene 3* na.

[ Bericht 45% gewijzigd door Daemon19 op 24-08-2006 21:36:31 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')