Je betaalt ook meer, 6000 euro voor vliegtickets. Ik ben wel benieuwd hoeveel winst jij maakt op zo'n tripje dan!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:52 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik ben net terug uit buurland Duitsland, het gaat me niet zozeer om de landen maar meer om het geld. Een buitenlandse friendly levert meer op.![]()
Afgelopen wedstrijd 5008 euro, het is niet veel maar wie het kleine niet eert ....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je betaalt ook meer, 6000 euro voor vliegtickets. Ik ben wel benieuwd hoeveel winst jij maakt op zo'n tripje dan!
Voor jou maak ik hem nietquote:
O, dan trek jij doorgaans meer publiek dan ik. Ik maak meestal net verlies of een heule krappe winstquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:33 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Afgelopen wedstrijd 5008 euro, het is niet veel maar wie het kleine niet eert ....![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:23 schreef Yankee_One het volgende:
Lol, volgende tegenstander is een III klasser. Met een sterk middenveld en verder alles over de vleugels (maar die ratings zijn niet zo heel erg hoog (uitstekend)). Wingdef dus versterken En omdat hij tot nu toe all offensive speelt hopen dat ik door zijn verdediging kan prikken.
Wordt weer een leuke wedstrijd
alleen jammer dat hij gisteren een goed middenveld haaldequote:
De manager alleen trekt al volle zalen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
O, dan trek jij doorgaans meer publiek dan ik. Ik maak meestal net verlies of een heule krappe winst
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:07 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
De manager alleen trekt al volle zalen.
niet zo veel, maar wss verlies ik de volgende bekerronde en dan zal het wel were hard omlaag gaanquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:30 schreef maniack28 het volgende:
wat doe je eraan?
Als je psychologen ontslaan, dan daalt ie bij de update van zondag waarschijnlijk wel een niveau.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:27 schreef maniack28 het volgende:
Zelfvertrouwen: extreem overdreven
Mn had mij verteld dat zelfvertrouwen niet meetelt in de beker.. ik zie het.. hij is nu nog hoger.... kan leuk worden zondag
Ja.. dan is ie nog steeds overdrevenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:45 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Als je psychologen ontslaan, dan daalt ie bij de update van zondag waarschijnlijk wel een niveau.
Yepquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:49 schreef stefmans het volgende:
Als een speler +1 heeft voor vrijdag krijgt hij gewoon training he? en kan ik mijn doktoren ontslaan.
quote:In Hattrick, overconfidence is an event that happens when a team severely underestimates their series opponent and thus performs worse than it normally would. This usually happens when a team leading the series is playing a team in the bottom part of the table; the event can happen for any league game from the second week until the last game of the season.Overconfidence does not happen in cup or friendly matches.
The overconfidence check is done once before the match; if there is overconfidence, there will be a message about the players' attitude before the match begins. The affected teams midfield rating is reduced an estimated 15-20%. It is possible for the coach to amend the effects of overconfidence during the match break; if so, there is a mention in the match report at the beginning of the second half. However, this can only happen if the overconfident team is losing at half time.
Based on some research, overconfidence can happen when a team with a strong or better confidence plays a team at least five places below it in the series table. It is not clear yet whether winning streak is a factor, or if the number of sports psychologists is, although HT-Tjecken explained on Global that psychologists should be fired in cases where possible overconfidence can lead to problems:
Q: So overconfidence can happen more often. To prevent it I should hire the maximum number of psychologists, not fire them?
A: Psychologists boost your confidence, they're not at all useful to lower it. So I should sack them in case of overconfidence and not hire more.
However, it is perfectly possible for overconfidence to happen with no psychologists hired at all neither the week of the match nor the week before.
In some cases, overconfidence is not much of a problem because the winning team would win anyway; sometimes, however, an overconfidence event could decide to whom goes the series medal. Teams so affected decry their luck.
There are several confidence levels listed in the Denominations that sound like the team is acting overconfident (slightly exaggerated, extremely exaggerated and completely exaggerated), however, for some reason these never appear on the web pages nor in the XML files downloaded by CHPP applications. It might be related to such confidence levels being only reached while matches with overconfidence events are played, but due to the fact that team data is unavailiable to download while matches are played, and the web pages hide confidence at that time, these denominations stay pretty much unused.
The previous paragraph stood before the 30th season changes; it is yet to discover how this will work in the season to come.
maar of hij woensdag alweer kan spelen met een pleister is niet zeker! ik zou ze zaterdag op 5 na dan ontslaan.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:49 schreef stefmans het volgende:
Als een speler +1 heeft voor vrijdag krijgt hij gewoon training he? en kan ik mijn doktoren ontslaan.
Ja, ik spel geen spelers meer op met een pleister dat is al te vaak fout voor me uitgevallen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:58 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
maar of hij woensdag alweer kan spelen met een pleister is niet zeker! ik zou ze zaterdag op 5 na dan ontslaan.
dat bedoel ik nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:00 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja, ik spel geen spelers meer op met een pleister dat is al te vaak fout voor me uitgevallen.
Kan ook puur toeval zijn natuurlijk. Een trainee van mij werd er zonder pleister ook uit geschopt met +8...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:10 schreef Lennox het volgende:
Ik heb 1x gehad dat een speler een pleister werd geschopt in een wedstrijd "kon wel verder spelen bla bla". Enkele minuten later kreeg hij weer een doodschop, dat was dus +6
Jawel, dat weet ik. Maar misschien had hij zowiezo wel +6 gekregen na die doodschop, ook al had ie niet vlak daarvoor een pleister gekregen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:14 schreef Lennox het volgende:
Als je zo'n zin in een wedstrijdverslag krijgt dan heeft hij een pleister hoor
Top!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:42 schreef KaheemSaid het volgende:
KaheemSaid is nu supporter!
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:23 schreef foetre het volgende:
Team van de Maand:
Eens in de maand proberen we één van de Fok! Federatie teams te interviewen. In dit interview stellen we een aantal vragen die zowel over de persoon achter het team schuil en over het team zelf. Elke maand mag de geïnterviewde een vraag bedenken die wordt meegenomen in het volgende interview.
Het team dat team-van-de-maand is, wordt door een uitgebreide commissie gekozen. Dit keer is de uitverkorene ..........
Overigens kunnen teams zich ook bij de commissie aanmelden om team-van-de-maand te worden. E-mailadres van deze commissie is: feddesman @ hotmail.com
-------------------------------------------------------------------------------------------
Team van de maand is Einsteins Elf (811585)
--------------------------------------------------------------------------------------------
FOK!Hattrick Interview.
Team van de maand Augustus
Naam team: Einsteins Elf
Coach: Jan de Kok
Logo:
Een echt positiespel team. Middenveld is het belangrijkste, daar win je wedstrijden!
Vragen:
1.-Nou ik ben dus Jan, 24 jaar en woonachtig in Veldhoven. Geboren en getogen Zeeuw. Na 5 jaar in Tilburg sportmarketing te hebben gestudeerd ben ik verzeild geraakt in het Eindhovense leven. Hoofdzakelijk omdat al mijn vrienden daar wonen. Ik ben namelijk PSV fan in hart en nieren en probeer hier ook altijd bij te zijn. Op dit moment ben ik net een jaar getrouwd, dus dat is ook weer een mooie mijlpaal. Ik ben werkzaam als shopmanager in de telecombranche. Sinds korte tijd doe ik zelf fanatiek aan hardlopen. Binnenkort ga ik hier ook in trainen bij PSV atletiek. Verder hou ik van alle soorten sport, vooral voetbal en American Football genieten mijn voorkeur. Vandaar ook mijn avatar. Dat is het logo van de Tampa Bay Buccaneers, mijn favoriet bij het American Football.
2.-Hoe ben je op hattrick terecht gekomen?
Dankzij een paar verslaafde vrienden. Ik heb eerst een jaar OSM gespeeld omdat ik Hattrick niet zo enorm leuk vond. Toen was ik OSM beu en heb ik me ingeschreven bij Hattrick. Inmiddels speel ik het sinds juni vorig jaar en ben ik zeg maar serieus verslaafd.
3.-Hoeveel vrienden heb je al enthousiast aan het hattricken gezet?
Zelf geen, maar ik ben aangestoken door een vijftal vrienden van de PSVzuipsite. Die heb ik in hun mindere tijden (dat zij het minder leuk vonden) weer wat fanatieker gemaakt.
4.-Hoe kom je aan je teamnaam?
Deze gebruikte ik al jaren bij het managerspel van de VI. Vandaar ook mijn keuze voor deze naam bij hattrick.
5.-Op welke hattrick prestatie ben je het meest trots?
Eigenlijk mijn kampioenschap in de XI. Nu ben ik daardoor doorgeschoven naar de VIII, waar ik dit jaar grote kans maak op promotie.
6.-Welke grote blunder staat daar tegenover?
Teveel grote en onbenullige uitgaven in het begin. Teveel betalen voor spelers waar je totaal niets aan hebt.
7.-Als je opnieuw mocht beginnen, wat had je dan anders gedaan?
Deze uitgaven niet doen, hierdoor kwam ik te snel in het rood en was ik bijna failliet. Verder zou ik het precies hetzelfde aanpakken.
8.-Wat voor soort manager ben jij? Bijv. gericht op trainen, snel succes, daytraden enz.
Trainen, dat is het belangrijkste binnen hattrick. Zo is ook mijn goede middenveld ontstaan, waardoor ik veel wedstrijden win. Vooral was dit in de XI van doorslaggevend belang, niemand maakte enige kans in dat seizoen. Afgelopen week heb ik de degradant uit de VII ook op deze ratings verslagen.
9.-Welke Fok! Hattricker krijgt jouw respect en waarom?
Daemon vanwege zijn goede tips, afgelopen week ook weer. Even een korte reminder om de penaltynemers in te stellen. Verder doet Grumpey het natuurlijk prima!
10.-Hoe vaak betrap je je er zelf op dat je nu al voor de zoveelste keer allerlei schermpjes loopt door
Te vaak, ik ben elke dag wel een uurtje bezig met het spel. Ik hoor ook wel eens een kleine zucht als ik de stand weer even moet bekijken...![]()
11.-Welk nummer past perfect bij de ideologie van je team?
Echt een specifiek nummer heb ik niet. Ben een echte trance liefhebber, maar om daar een plaat bij te zoeken. Lastig...
12.-In hoeverre speelt Hattrick een rol in jouw leven?
Te grote rol, zelfs als ik op vakantie ben moet ik weten wat ik heb gedaan of wat mijn trainingsupdate is geweest. Aardig gek dus, gelukkig heb ik mobiel internet op mijn telefoon waardoor ik overal op hattrick kan. Op mijn werk is het bijvoorbeeld geblokt, maar ze stoppen me niet.![]()
13. Verzin een eigen vraag die je van andere FOK!Hattrickers wilt weten en beantwoord die ook.
De vraag van de vorige keer was:Wie is je favoriete voetballer in het spel en waarom? (geen speler van je eigen team)
Falko Makaay van PSVZuipsite2, die gast heeft een vriend van mij al menigmaal geredt van een nederlaag. Gewoon een goeie spits.
Mijn vraag luidt: Is er een ploeg binnen de FOKkers die de eredivisie kan halen en waarom?
Groetjes jde_kok, alias Kokkie.
dus beantwoord deze en verzin dan een nieuwe vraag en beantwoord die
-------------------------------------------------------------
Eventueel kan je voor een voorbeeld kijken naar www.fokhattrick.nl en dan bij team van de maand
Wordt je ook fan van de Hoolieganzen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:42 schreef KaheemSaid het volgende:
KaheemSaid is nu supporter!
Kun je tegenwoordig meer dan 8 teams supporteren?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:55 schreef Ruudt het volgende:
Supported teams
9. Easthim in Nederland Is online
Supporter since: 2006-08-24 16:54:52
Series: 7 place in VII.527
Last match: Gruene Wiese - Easthim 0-6
Waar zie je dat?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:30 schreef Yankee_One het volgende:
Je hebt momenteel 9 supporterslots tot je beschikking
Op z'n vroegst op 10-12-2006 kun je nog een supporterslot krijgen.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:51 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Wordt je ook fan van de Hoolieganzen?
Jongens, jongens, rustig aan..quote:
Ik ben al heel lang supporter van Kaheem hoorquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:57 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
[..]
Jongens, jongens, rustig aan..
Ik was eerst!![]()
Ik geloof er niks van..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:03 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik ben al heel lang supporter van Kaheem hoor
Een vlaaiquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, senks, ik heb ook weer een extra slot open
Bied maar!
Ik denk iets van 2 subniveau's..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:21 schreef FritsFluitketel het volgende:
Mensen, ik wil een uitmuntend pm kopen als winger to the middle, hoeveel winst levert dat op op het middenveld ten opzichte van een goed pm to the middle?
En hoe belangrijk is vleugelspel/passen bij een winger to the middle? Is dat belangrijk? Hij hoeft niet aanvallend opgesteld te worden, daar heb ik m'n huidige winger voor.
Hm ok..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:29 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik denk iets van 2 subniveau's..
Voor elk niveau pm hoger, ongeveer 1/2 subniveau hoger op je middenveldrating denk ik..
Zeker, ik heb ook een uitmuntend naar 't midden staan, waar ik eerder een uitstekend had staan. Scheelt bij HO 1,5 punt, ik heb zo geen idee wat dat in rating scheelt maar das behoorlijk watquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:29 schreef FritsFluitketel het volgende:
Hm ok.. iets dus.. zo weinig dat ik m'n geld er geen geld aan uit ga geven, dan maar wat minder wing
En hoeveel werkt een uitmuntend pm ongeveer mee aan de middenveldrating? Is dat wél noemenswaardig?
Je krijgt er dus een in je gezicht.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Te laat! Ik ben VK gaan supporteren
Kindertjes die vragen...
Ik mag 14 december weer een nieuw slot toevoegen hoor.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:57 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Je krijgt er dus een in je gezicht.Bij deze beloofd
helpt een beetje. denk dat je het zo moet zien. je pict aanstaande zondag en je ts stijgt van bedaard naar content. de zondag erna zal deze weer op kalm staan. zo is mijn ervaring.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:05 schreef twi het volgende:
Nog even een vraagje. Op IRC van de week al gesteld, maar kon het antwoord er niet uit filteren. Een coach met slecht leiderschap, kan die de TS een klein beetje vasthouden? Niet dat m'n team het hele seizoen lang in de wolken moet zijn, maar in elk geval dat een PIC niet nutteloos is...
TS staat nu op bedaard.
Nouja, dan moet ik 't maar doen. Een niveautje hoger is altijd fijn. Speel tegen een team waar ik toch nooit van kan winnen (zeker niet uit), dus doe maar een PIC dan.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:08 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
helpt een beetje. denk dat je het zo moet zien. je pict aanstaande zondag en je ts stijgt van bedaard naar content. de zondag erna zal deze weer op kalm staan. zo is mijn ervaring.
Tip: stel weer een vleugelaanval op tegen zijn zwakste verdediging (als daar een lijn in zit) zoals je afgelopen zondag deed. maak je een kansje...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:09 schreef twi het volgende:
[..]
Nouja, dan moet ik 't maar doen. Een niveautje hoger is altijd fijn. Speel tegen een team waar ik toch nooit van kan winnen (zeker niet uit), dus doe maar een PIC dan.
30 euro's?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:08 schreef KaheemSaid het volgende:
Wat maakt dat uit, dat supporteren?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik mag 14 december weer een nieuw slot toevoegen hoor.
Ik zou het niet doen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:05 schreef twi het volgende:
Nog even een vraagje. Op IRC van de week al gesteld, maar kon het antwoord er niet uit filteren. Een coach met slecht leiderschap, kan die de TS een klein beetje vasthouden? Niet dat m'n team het hele seizoen lang in de wolken moet zijn, maar in elk geval dat een PIC niet nutteloos is...
TS staat nu op bedaard.
Zal ik ook doen, wellicht dekt 'ie het niet goed af. Maar zijn middenveld is uit al iets beter dan ik thuis haal. Maar wie weet kan ik 'm met behulp van de ME fuckenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:14 schreef Yankee_One het volgende:
Tip: stel weer een vleugelaanval op tegen zijn zwakste verdediging (als daar een lijn in zit) zoals je afgelopen zondag deed. maak je een kansje...
quote:NAC EDE
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: slecht (hoog)
Rechterverdediging: slecht (laag)
Centrale verdediging: matig (laag)
Linkerverdediging: zwak (zeer hoog)
Rechteraanval: slecht (hoog)
Centrale aanval: zwak (hoog)
Linkeraanval: zwak (heel laag)
HatStats 116
Defence 44
Midfield 33
Attack 39
Moet wat aan m'n CV doen, daar slaap ik nog wel een nachtje over. Wellicht brengt een training de oplossingquote:FC de Twietjes
Tactiek: vleugelaanval
Tactiekvaardigheid: matig
Middenveld: slecht (zeer hoog)
Rechterverdediging: slecht (laag)
Centrale verdediging: waardeloos (hoog)
Linkerverdediging: slecht (heel laag)
Rechteraanval: matig (laag)
Centrale aanval: waardeloos (heel laag)
Linkeraanval: slecht (hoog)
HatStats 96
Defence 26
Midfield 36