Damage controlquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:43 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat maakt het nou uit. Geen third party online games in 2007. Alsof je een paar maanden niet kan wachten.
Met wachten komt er geen online support in spellen die al uit zijn en misschien zijn net die spellen ook wel uitermate geschikt om online te spelen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:43 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat maakt het nou uit. Geen third party online games in 2007. Alsof je een paar maanden niet kan wachten.
Er zijn zoveel spellen op de Gamecube die ook uitermate geschikt zijn om online te spelen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Met wachten komt er geen online support in spellen die al uit zijn en misschien zijn net die spellen ook wel uitermate geschikt om online te spelen.
En die spellen hadden misschien wel beter verkocht als het erin had gezetenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:10 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Er zijn zoveel spellen op de Gamecube die ook uitermate geschikt zijn om online te spelen.
Veel, het ding dient gewoon "af" te zijn bij z'n release.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:43 schreef Ruzbeh het volgende:
Een hoop third party games als Splinter Cell, Rainbow Six en Timesplitters zeker wel iigquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:15 schreef Tain het volgende:
[..]
En die spellen hadden misschien wel beter verkocht als het erin had gezeten
En dus moet Nintendo het maar gaan rushen zodat je straks een netwerk hebt vol bugs? Van mij mogen ze maar lekker hun gang gaan, zolang ik er maar plezier van hebquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:37 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Veel, het ding dient gewoon "af" te zijn bij z'n release.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:15 schreef Roi het volgende:
Ik speel liever in een netwerk vol bugs. CoD3 gaat ook al niet online.
Alleen wachten we al te lang...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:26 schreef Chanty87 het volgende:
Huilies. Geduld is een schone zaak hoor.
Zo compleet zijn de spellen nu dus nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:34 schreef Chanty87 het volgende:
Ik wacht ook al lang. Mij hoor je toch ook niet klagen?Natuurlijk was ik ook niet blij dat TP bijvoorbeeld steeds uitgesteld werd, maar ik heb liever een kwalitatief goed en compleet spel dan een afgeraffeld spel.
Hoezo een paar maandjes wachten? Die spellen die dan al uit zijn krijgen echt geen online support erbij als je dat denktquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:41 schreef Chanty87 het volgende:
Nu niet nee, d0h. Je zou maar een paar maandjes extra moeten wachten, sjongejonge. Waar men zich wel niet druk om kan maken
Nintendo heeft al heel veel jaar de tijd gehad om een online netwerk op te zetten. Ze zijn dus veel te laat. Dus is het kut van Nintendo. Punt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:10 schreef Chanty87 het volgende:
Waarom is het kut? Dat men wat langer moet wachten tot Nintendo haar netwerk op orde heeft? Ik durf te wedden dat als Nintendo tijdens de launch een netwerk klaar zou hebben dat jullie zaten te zeiken dat het zoveel bugs heeft en er niet op te spelen valt.
Het is nooit goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |