Mooi! Die tv heb ik dus dinsdag besteld in 37"quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Madden en NFS zien er goed uit op een tv![]()
![]()
http://www.jeux-france.com/blog115474_Thib50
http://www.jeux-france.com/blog115472_Thib50
Dat kunnen ze gewoon niet serieus menenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:36 schreef Tomasso het volgende:
Geen third party games online tot begin 2007. Mag niet van Nintendo.
Toch is het blijkbaar wel. Verbaasde me al dat geen van de third party games @ launch online waren, maar dit is dus de verklaring. "Nintendo zou de libraries nog niet af hebben"quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat kunnen ze gewoon niet serieus menen
Dus we kunnen wachten tot februari/maart op de eerste third party online games...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:43 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Toch is het blijkbaar wel. Verbaasde me al dat geen van de third party games @ launch online waren, maar dit is dus de verklaring. "Nintendo zou de libraries nog niet af hebben"
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=116145
Daarnaast zou de pers gaan footage mogen maken van (dev) hardware.
Nee. Dus Dragon Ball Z Budokai is niet online?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:36 schreef Tomasso het volgende:
Geen third party games online tot begin 2007. Mag niet van Nintendo.
Goede keusquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:18 schreef number50 het volgende:
[..]
Mooi! Die tv heb ik dus dinsdag besteld in 37"Ik ben blij te zien dat de sensor mooi op de tv past.
Nou maar hopen dat de wii niet al te lang nog op zich laat wachten...
Blijkbaar.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Dus we kunnen wachten tot februari/maart op de eerste third party online games...
Nee. En nee.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:04 schreef Megalomaniac het volgende:
Krijgt TP nog een online feature eigenlijk??
Online Co-op TP zou subliem zijn...ja ja live to dream i know. xD
Nee.. Vanaf 2007 krijgen ze de libraries pas... Dan moeten ze alles nog onderzoeken en implimenteren.. Dit kost zeker wel wat maandjesquote:
Dat is helemaal geweldig (het is het wel waard om wat kabels te kopen)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Nee. En nee.
Als je zelda co-op wilt spelen moet je de four swords games kopen.. Fantastische games met 2-4 spelers.
Was ook een voorspelling waarin alles perfect loopt, dus 1 januari de libraries en implementatie en testen in januari/februariquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Nee.. Vanaf 2007 krijgen ze de libraries pas... Dan moeten ze alles nog onderzoeken en implimenteren.. Dit kost zeker wel wat maandjesEn wie zegt dat Nintendo de libraries meteen in januari levert?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:05 schreef _petjan het volgende:
[..]
Nee. Dus Dragon Ball Z Budokai is niet online?
Kanker dat zou echt belachelijk zijn, ik haal dus echt geen Wii als dat zo is.
Ik heb liever nu een wii en dan in januari online games dan dat de wii gereleased wordt na januari...quote:
Ze zijn echt al jaren bezig met dat online, het werkt voor de DS, en dan hebben ze nu bij release de beveiliging niet af.. Ook een goede manier om 3rd party devs aan je te binden, die lopen nu weer weg natuurlijkquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:16 schreef MeZZiN het volgende:
Ik heb liever nu een wii en dan in januari online games dan dat de wii gereleased wordt na januari...
Dus vind het niet heel erg. maar wel jammer
Alleen in januari komen de third party online games nog niet, in het ergste geval duurt dat een half jaar of een jaarquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:16 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Ik heb liever nu een wii en dan in januari online games dan dat de wii gereleased wordt na januari...
Dus vind het niet heel erg. maar wel jammer
Ik zie online op de Wii als een plus en dan met name bij Nintendo games met diens multiplayer kwaliteiten die uitermate geschikt lijken voor online, alleen nog nooit die optie hadden op consoles.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:19 schreef Tain het volgende:
[..]
Alleen in januari komen de third party online games nog niet, in het ergste geval duurt dat een half jaar of een jaar
En als je nou de 3rd party games van de Wii online wilt spelen? Die zijn namelijk in een andere vorm gegoten dan de spellen voor de 360.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:37 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik zie online op de Wii als een plus en dan met name bij Nintendo games met diens multiplayer kwaliteiten die uitermate geschikt lijken voor online, alleen nog nooit die optie hadden op consoles.
Wil je echt vooral 3rd party games spelen online dan is de XBOX360 het beste platform.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |