Is het niet zo dat de wii en ps3 eigelijk toch te laat uitkomen voor het nieuwe seizoen van die games en dat het eigelijk dus niet zoveel boeit?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, een jaar lang zijn zowel PES als Fifa Next Gen exclusive op de 360
Done een beetjequote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De OP staat op Wiki, hence, je mag m zelf aanpassen mits je er geen belachelijke dingen mee gaat doen
HAHAHAHAHAHAHAH. Ik vond Rayman altijd maar een beetje so-so, maar al die bunnyfacts zijn té grappig.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:11 schreef RaymanNL het volgende:
Ik moest ook erg lachen
Nieuwe Bunnie facts
Met dank aan Thomper![]()
![]()
Voor het zetten op You tube
![]()
Wat is dit voor vage omkering?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:26 schreef Bot13 het volgende:
ik bedoel: het is een beetje erg commercieel om in elk spel voor een andere look te gaan om aandacht te trekken. Niks voor mij, ik wil graag herkenning hebben in een follow-up game
Ik vind het woord "memory card" verassender als "online".. Dat het spel online ging wist iedereen alquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:03 schreef depax het volgende:
red steel wordt nu weer leuker lees:
Published by: Ubisoft
Developed by: Ubisoft Paris (France)
Genre: First-Person Shooter
Number of Players: 1-2
Release Date:
US: Wii Launch - November 2006
Europe: November 30, 2006
Features: Online, Memory Card
http://wii.ign.com/objects/821/821973.html
ONLINE!!!!
Yup addons dusquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik vind het woord "memory card" verassender als "online".. Dat het spel online ging wist iedereen al
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:01 schreef BMH het volgende:
Ik wil meer van Metroid Prime 3 zien.... We hebben nog maar 1 demo gezien (+ een preview die bij de demo zat (zie mijn youtube account voor dat filmpje: http://www.youtube.com/bmh1 )
Ik denk niet... ik haal gewoon die Wii en wat ik er voor nodig heb om cool te gamenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:49 schreef MilaNL het volgende:
Wat denken jullie?
LOL.... rijk?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik denk niet... ik haal gewoon die Wii en wat ik er voor nodig heb om cool te gamen
Dat is niet vaag, misschien het 'commercieel' wel. Ik weet ook allemaal niet hoe de masterminds van Nintendo denken.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat is dit voor vage omkering?. Het is juist commercieel om een goed verkopende franchise zo min mogelijk te veranderen en elk jaar met een incrementele update te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |