Ik stond laatst zo op het station naar een meisje te loeren (
![]()
) en je kon meteen zien dat het echt zo'n modemeisje was, een soort Avani dus. Ze droeg zo'n hippe korte broek, met hippe cowboy-esque laarzen, daarin hippe zwarte sokken en onder die broek zag je nog net zo'n klein randje van zo'n legging die nu weer helemaal hip zijn en massaal onder de broek worden gedragen.
Kijk dat vrouwen dat doen onder een rokje of hele korte broek doen kan ik me nog wel indenken. Niet dat het dan leuk staat, maar je ziet in elk geval dat ze zo'n ding dragen. Maar in dit geval was het echt maar zo'n heel klein stukje, je zou het haast niet opmerken tenzij je zo'n dwaas bent als ik. Dus ik vroeg me af waarom je het dan nog zou dragen. Wat wil je er mee uitstralen. En toen bedacht ik me dat het misschien als lange onderbroek werd gebruikt. En dat ze dan zo heel sexy laat zien wat voor slip ze aanheeft die dag.
Nou weet ik dat Fok!kers absuluut niet met de mode meedoen, want trends zijn stom en voor kuddedieren, dus ik verwacht geen eenduidig antwoord omdat niemand zelf natuurlijk die pyjamabroeken draagt. Maar hoe plausibel vinden jullie mijn theorie klinken?
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*