Beter!!! Maar ook die bagger verhalen van een anderquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 06:02 schreef yvonne het volgende:
gekibbel verwijderd
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
Of dat alles nog niet genoeg was, stonden Marco de stagiar, Taeke en Evert van finance daar luchtgitaar te spelen a la ZZ-top! Voor degenen die niet weten wat ZZ-top is:
Heb je nou nog niet door dat het een verzonnen verhaal is???quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:31 schreef MikeyMo het volgende:
Het ene moment zijn de namen gefingeerd, maar op het andere moment spelen er dingen af op kantoor die betrekking hebben op de anmen zoals ze gefingeerd zijn (in diane, Dirty Diana)
jawel, maar ik draag ondersteuningen aan voor die conclusiequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:34 schreef dehero het volgende:
[..]
Heb je nou nog niet door dat het een verzonnen verhaal is???![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:31 schreef MikeyMo het volgende:
Het ene moment zijn de namen gefingeerd, maar op het andere moment spelen er dingen af op kantoor die betrekking hebben op de anmen zoals ze gefingeerd zijn (in diane, Dirty Diana)
he was way ahead of yaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
<knip>
Ik werk bij een overheidsinstelling. Kan dus niet alle inside info geven over hoe mensen heten, want bij googlen ben ik het bokje. Daarom heb ik aangegeven dat de namen van de betrokkenen fictief zijn. Of dat echt zo is, is nog maar de vraag, maar dan kan mij in ieder geval later niet verweten worden dat ik hun echte naam op het internet heb gegooidEen soort van zelfbescherming zelf maar. Voor hetzelfde geld heet Sjaak wel Jaques en kan Diane wel Diana of Dianne heten
<knip>
hij bedoelt denk ik dat zo'n figuur daar zogenaamd Dirty Diane ging spelen, wat een beetje raar is voor iemand die geen Diane heetquote:
tenzij die naam, zoals in de door mij gequote post aangegeven, niet geheel gefingeerd wasquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:46 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
hij bedoelt denk ik dat zo'n figuur daar zogenaamd Dirty Diane ging spelen, wat een beetje raar is voor iemand die geen Diane heet![]()
Heet hele verhaal is gewoon gefingeerdquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
tenzij die naam, zoals in de door mij gequote post aangegeven, niet geheel gefingeerd was
wat boeit dat toch. Het is gewoon lachen, echt of gefingeerd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:10 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Heet hele verhaal is gewoon gefingeerd![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:10 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Heet hele verhaal is gewoon gefingeerd![]()
precies, het is zo weer lunch-pauze dus hopleijk krijgen we weer een up-date van iets wat tijdens de lunch-pauze gebeurd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |