zit niet te luisteren, wat heeftie gehad?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:07 schreef sherrytje het volgende:
egbert in het ziekenhuis gelege is nieuw voor mij
Bedoel je met die smiley dat je boos bent dat jij dat niet wist of dat ie uit zijn nek zit te lullen ?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:07 schreef sherrytje het volgende:
egbert in het ziekenhuis gelege is nieuw voor mij
Wat is daar erg aanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:08 schreef arneaux het volgende:
Wat is die Hilde toch een kutwijf he. Nu helpt ze Etiënne weer.
nou ik wist het niet ....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Bedoel je met die smiley dat je boos bent dat jij dat niet wist of dat ie uit zijn nek zit te lullen ?
Niets. Er was hier 2 dagen geleden iemand en die beweerde dat Hilde een kutwijf was en dat ze haar kende enzo, daar prikte ik toen al doorheen en nu wordtet eens te meer duidelijk. t Slaat van mijn kant nergens op om het keer op keer te noemen, maarja.quote:
Grappig, ik vind haar in principe wel een kutwijf, gezien haar schreeuwerigheid en haar alcoholisme (gisteren werd ze erg onaangenaam toen iemand een heel klein beetje meer drank dan haar had).quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:11 schreef arneaux het volgende:
[..]
Niets. Er was hier 2 dagen geleden iemand en die beweerde dat Hilde een kutwijf was en dat ze haar kende enzo, daar prikte ik toen al doorheen en nu wordtet eens te meer duidelijk. t Slaat van mijn kant nergens op om het keer op keer te noemen, maarja.
Iedereen reageert anders op blowen, drugs, medicijnen enz.. De 1 heeft al afkickverschijnselen na een dubbele dosis paracetamol, de andere heeft bijna geen last van een andere verslaving.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:09 schreef Atuniel het volgende:
Je bent tov de dagen dat je stoned en duf en hangerig doorbrengt ineens wat actiever en positiever.. maar dat is meer je eigen karakter.
Zelf totaal geen lichamelijke of psychische klachten van het stoppen met wiet overgehouden of herkend.. en toch dik 10 jaar dagelijks veel geblowd.
Wel begrijpelijk; eerst posten dat ze haar 'vaag' kende en even later was ze een hoer en moeder-onwaardig.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:11 schreef arneaux het volgende:
[..]
Niets. Er was hier 2 dagen geleden iemand en die beweerde dat Hilde een kutwijf was en dat ze haar kende enzo, daar prikte ik toen al doorheen en nu wordtet eens te meer duidelijk. t Slaat van mijn kant nergens op om het keer op keer te noemen, maarja.
ze kan denk meerdere kanten hebben ,quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Grappig, ik vind haar in principe wel een kutwijf, gezien haar schreeuwerigheid en haar alcoholisme (gisteren werd ze erg onaangenaam toen iemand een heel klein beetje meer drank dan haar had).
Maar iemand helpen met oksels scheren, daar is idd niets mis mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |