En ik danquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:55 schreef pea4fun het volgende:
Je staat erop VV, samen met puckzz en ronald.
which reminds me...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En ik danJe hebt volgens mij genoeg compromitterende foto's van me
linkje werkt, plaatje nietquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:55 schreef pea4fun het volgende:
Je staat erop VV, samen met puckzz en ronald.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:06 schreef pea4fun het volgende:
Sowwywas vergeten de plaatjes te uploaden
Grinnik...goeie ideën zijn er om te jattenover te nemenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:09 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]t werkt
Wat een leuk idee trouwens, een foto van een bevriende fotograaf met een linkje naar zijn/haar site![]()
![]()
Beter goed gejat dan slecht verzonnen zeg ik altijd maar.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:15 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Grinnik...goeie ideën zijn er om te jattenover te nemen
Dan moet je eens refreshenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:11 schreef Robertje het volgende:
Ik zie nog steeds typende oma's bij erwtje
Zit ie lekker?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:39 schreef Xilantof het volgende:
Zow, een simpele bureaustoel gekocht. Hoef ik die van mijn pa niet meer te jatten!
Hij is primaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:49 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Zit ie lekker?
Ik zit sinds de verhuizing op een houten keukenstoeltje...Ik wilde een nieuwe stoel en heb de ouwe maar vast weggedaan
Jah, na het boekengeld, collegegeld en kampgeld voor de school van mijn dochterquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hij is prima![]()
En dan wordt het voor jou toch ook wel eens tijd voor een nieuwe stoel?
doe je dochter de deur uit, kun je een troon kopen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:00 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Jah, na het boekengeld, collegegeld en kampgeld voor de school van mijn dochter![]()
P staat er goed op maar Shark die Vogued is wel heel apartquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:05 schreef pea4fun het volgende:
P, als je de foto té compromiterend vind moet je me maar een andere aanleveren...bijvoorbeeld die je op je site hebt staan bij wie...
Ik heb al geprobeerd, maar ze vind 16 toch te jong om te trouwenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:03 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
doe je dochter de deur uit, kun je een troon kopen.![]()
Shark ging zelf een plaatje zoeken, hij schrok ookquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
P staat er goed op maar Shark die Vogued is wel heel apart
Ik kan me nog een "aan lens likkende' shark herinneren op een feauteau.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:21 schreef pea4fun het volgende:
Shark ging zelf een plaatje zoeken, hij schrok ook
Gefeliciteerd Freud, je mag voor de rest van je leven werken voor een bult stenenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:50 schreef freud het volgende:
[..]
Ik kan me nog een "aan lens likkende' shark herinneren op een feauteau.
Anyway, kleine single update:
Huis is van FreuDje!
Samengevat:
Duurste dag dit jaar gok ik zo, maar toch happy!
Ik kom er wel overheen denk ikquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:05 schreef pea4fun het volgende:
P, als je de foto té compromiterend vind moet je me maar een andere aanleveren...bijvoorbeeld die je op je site hebt staan bij wie...
Feli meneer Freudquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:50 schreef freud het volgende:
Huis is van FreuDje!
Samengevat:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:50 schreef freud het volgende:
[..]
Ik kan me nog een "aan lens likkende' shark herinneren op een feauteau.
Huis is van FreuDje!
Samengevat:
Dat eetdate niet zo soepel..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:05 schreef Yoni het volgende:
Mijn eetdate reageert niet op mijn smsjes![]()
Je hebt toch zeker wel blubberfoto's he?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:52 schreef Debsterr het volgende:
Woow dude.. I'm alive!
Lowlands was vet. Vooral door de blubber struinen zondag
.
En hoe vermaken jullie je hier mensjes?
Freud, feli met het huis!
Hehe, neequote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:02 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je hebt toch zeker wel blubberfoto's he?
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hehe, nee. Gelukkig hoorde ik niet bij 1 van de idioten die van de heuvel af gingen blubbersliden
. Wat er overigens wel vermakelijk uitzag
. Iedereen z'n telefoon was leeg dus niemand kon elkaar aanvallen met de camera helaas zondag
.
Ja daar heb ik voor geleerd he vroeger toen ik nog op school zatquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:10 schreef HMaster-II het volgende:
Riep iemand mij???oh Prup weer met haar bejaardenwakkerschudposts..
ik sliep bijna.. achter de rolator
*Ook nog wat mosterd na de maaltijd komt brengen.lees: feliquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:32 schreef freud het volgende:
Dankdank dames en heren!
* prupke zal een potje mosterd meenemen voor de kaasjes in te dopen tijdens de housewarmingpartyquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:16 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
*Ook nog wat mosterd na de maaltijd komt brengen.lees: feli
Tis niet een echte housewarming he... Freudke heeft officiaal zijn Huis mogen behouden..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:37 schreef prupke het volgende:
[..]
* prupke zal een potje mosterd meenemen voor de kaasjes in te dopen tijdens de housewarmingparty
idem...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:16 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
*Ook nog wat mosterd na de maaltijd komt brengen.lees: feli
Gezelligquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:14 schreef Yoni het volgende:Mijn eetdate ging toch door en was veuls te gezellig. Ben net vijf minuten thuis
![]()
Wat kunnen 2 mensen toch een hoop lullen. En dat gewoon van zeven tot één en dan nog niet uitgekletst zijn
Wacht maar totdat je over een paar jaar naast elkaar op de bank zit voor de tv op zaterdag avond en je elkaar aankijkt en niks meer te zeggen hebtquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:14 schreef Yoni het volgende:Mijn eetdate ging toch door en was veuls te gezellig. Ben net vijf minuten thuis
![]()
Wat kunnen 2 mensen toch een hoop lullen. En dat gewoon van zeven tot één en dan nog niet uitgekletst zijn
Ja lekker, moet zo gaan fitnessenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:11 schreef CocaColaLight het volgende:
gefeli Freud
![]()
[..]
Wacht maar totdat je over een paar jaar naast elkaar op de bank zit voor de tv op zaterdag avond en je elkaar aankijkt en niks meer te zeggen hebt
iemand?
Mjah, ik ook. Op de fiets naar de sportschool bijvoorbeeldquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:29 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hoi daar!
En ach, ik verzin wel wat om mijn dag in te vullen
Je moet helemaal niksquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja lekker, moet zo gaan fitnessen.
Ghehe, mijn sportlotgenoot was het ermee eens dat het te hard regent. Dus we gaan of vanavond, of morgenochtendquote:
Hij en ik hebben een jaar of drie geleden al besloten dat wij niet op zaterdagavond samen op de bank gaan zittenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:11 schreef CocaColaLight het volgende:
Wacht maar totdat je over een paar jaar naast elkaar op de bank zit voor de tv op zaterdag avond en je elkaar aankijkt en niks meer te zeggen hebt
lol!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ghehe, mijn sportlotgenoot was het ermee eens dat het te hard regent. Dus we gaan of vanavond, of morgenochtend. Best slecht, gisteravond zijn we ook al roseetjes gaan drinken i.p.v. sporten
.
Ik weet hetquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:02 schreef Xilantof het volgende:
[..]
lol!
ja zo wordt het nooit wat natuurlijk!
Volgens mij is een pda duurder dan een afstandbediening.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:01 schreef CocaColaLight het volgende:
Leuke software maken ze tegenwoordig, nu kan ik zelfs mijn camera bedienen met mijn pda in plaats van dat ik een aparte afstandsbediening moet kopen
Maar als je al een MDA pro hebt dan is het goedkoper dan een afstandsbediening kopenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:44 schreef Mauro het volgende:
[..]
Volgens mij is een pda duurder dan een afstandbediening.
Maar ik kan het natuurlijk ook fout hebben
En voor nu: ik wil slapen!!
Je arm heeft waarschijnlijk meer bereik dan je IR van je PDAquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:44 schreef Mauro het volgende:
Volgens mij is een pda duurder dan een afstandbediening.
Maar ik kan het natuurlijk ook fout hebben
En voor nu: ik wil slapen!!
Kheb geen 3 meter armenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:11 schreef freud het volgende:
[..]
Je arm heeft waarschijnlijk meer bereik dan je IR van je PDA.
Aaaaaaaaah wie maakt me wakkerquote:
4000 foto'squote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:13 schreef ultra_ivo het volgende:
De echo is tot onder de stapel foto's van de afgelopen weken te horen. Heb net m'n selectie gemaakt uit de 4000 foto's van m'n Bosnië reis, zo'n 10% daarvan staat nu online.
Goeiemorgen prinsesjequote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:07 schreef Debsterr het volgende:
Aaaaaaaaah wie maakt me wakker! Was net aan m'n winterslaap begonnen
.
Ook als ik meer ozu bewerken zou ik dat niet met alle foto's doen. Alleen met een kleine selectie. Ik denk dat ik een stuk of 50 licht bewerkt heb, een deel daarvan vanwege wat stofjes op de sensor, en een aantal keer een niets toevoegend fisheye effect wegwerken.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:23 schreef pea4fun het volgende:
[..]
4000 foto'snou snap ik waarom jij niet graag bewerkt
Hij zei prinsesjequote:
Niet veel soeps?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:27 schreef Xilantof het volgende:
Goedenavond
Net terug van de training.
Ben benieuwd hoe dit seizoen gaat lopen met onze nieuwe trainer![]()
Goede trainer, aardige vent.quote:
Het gaat dus niet gelijk op? Ach, trekt vanzelf wel weer recht enzo, zeker met het nieuwe seizoenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:50 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Goede trainer, aardige vent.
Verder is het een lang verhaal, wat ik dus maar niet ga ophangen. Maar het heeft er iig mee te maken dat er 2 teams met elkaar trainer waarbij het enthousiasme en "drive" nogal verschilt. En dat gaat nu ff "verkeerd" naar mijn idee. Maar dat duurt maar een week of 8want dan gaat het weer anders (volgend seizoen begint dan).
we zullen zien.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het gaat dus niet gelijk op? Ach, trekt vanzelf wel weer recht enzo, zeker met het nieuwe seizoen. Ofzo
.
ook goed... als het maar effect geeft..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:41 schreef kwiebuske het volgende:
keukenbijltje ook een optie ?
heb je ook nog ff een nieuwe linker onderarm ter beschikking?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:07 schreef kwiebuske het volgende:
* kwiebuske passt prup het keukenbijltje
*van 4 cm groot*
moet je wel even mee werken, maar het resultaat is goed
typen gaat tot nu toe zeer goed... Beter dan ik zou kunnen met mn ellebogen iigquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:11 schreef prupke het volgende:
[..]
heb je ook nog ff een nieuwe linker onderarm ter beschikking?
ik werk zo moeilijk met mijn ellebogen
* prupke d'r linkerhand/pols/onderarm is stuk....en de vingers van de rechterhand kunnen ook 100 aanslagen per minuut tikkenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:29 schreef WurM het volgende:
[..]
typen gaat tot nu toe zeer goed... Beter dan ik zou kunnen met mn ellebogen iig
Ben ik imuun voorquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:40 schreef CocaColaLight het volgende:
* Doosje ibuprodinges op tafel gooit
* prupke zet een fles jan wandelaar met zwarte band op tafel en drinkt rustig haar biertje leegquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:46 schreef CocaColaLight het volgende:
Dan maar een fles sterke drank op tafel zet, werkt ook wel
Was t erg nat vannacht Mauro?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:04 schreef Mauro het volgende:
Welterusten allemaal
Maar eerst een lekker biertje
Helemaal geen spat regen gehad vannachtquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:14 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Was t erg nat vannacht Mauro?![]()
Haha, uitvoerder is een leuk baantje. Heb ik ook mogen doenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:05 schreef Mauro het volgende:
Voor het eerst in mijn leven heb ik vannacht uitvoerder gespeeld op de A28.
Leuk joh!
Lekker machines regelen, mensen aansturen etc... En ze moeten allemaal naar je luisteren.
Dat past me wel
nou hier dus nie hier komt ut dalik mee bakken ut dun himmel denk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:37 schreef Mauro het volgende:
Kwil nie veul zegge maor 't zonneke steuj hier hog an den himmel
ummmmm........quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:02 schreef freud het volgende:
Staan we trouwens wel even stil bij deze historische dag?
Preciesquote:
Wat voor keuring?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:49 schreef fraubitch het volgende:
morgen naar de keuring, het word tijd dat ik eens iets anders ga doen
Daar waren ze te stoned voor.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:30 schreef Mauro het volgende:
fototoestel pakken en foto's gaan maken.
Moet je eens zien hoe snel ze weg gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:35 schreef Mauro het volgende:
Lunch is gebracht..
En ik met mijn grote bek natuurlijk:
Doe mij maar lekker veel saté en weinig van de rest.
Krijg ik een klein beetje gebakken aapies en 6 (!!!!!) stokjes satéIk zie het probleem nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kom anders ff naar de keet in Haren.quote:
Mwah, ik ga voorlopig eerst ff slapenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:40 schreef Mauro het volgende:
[..]
Kom anders ff naar de keet in Haren.
Ik heb denk ik nog wel een stokje over
* bezig is met stokje 5 *
Ook bruiloft. Heb met Ixus55 me stiekum 's avonds toch nog even uitgeleefd. Ook bier was lekker. Nu hoofd auw. Was gezellig. Moet zo auto in. Mag volgens mij nog niet rijden. P, is mijn lens nog heelquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 08:29 schreef HMaster-II het volgende:ook moggeehhh
Gisteren ook een bruiloft gehad.![]()
mocht getuige en fotograaf zijn![]()
En PdeH heeft mee gefotografeerd![]()
We gaan zo weer naar de feestlocatie om met de hele familie te ontbijten.
En na te kletsen.
Woeiii HMaster-II in pakquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 08:29 schreef HMaster-II het volgende:ook moggeehhh
Gisteren ook een bruiloft gehad.![]()
mocht getuige en fotograaf zijn![]()
En PdeH heeft mee gefotografeerd![]()
We gaan zo weer naar de feestlocatie om met de hele familie te ontbijten.
En na te kletsen.
mit die pferdequote:
Bron: Frontpagequote:De twee jonge uiltjes die onlangs zijn overleden in Diergaarde Blijdorp, blijken definitief niet besmet te zijn geweest met het vogelgriepvirus. Twee eerdere onderzoeken leken er op te wijzen dat de diertjes waren overleden aan de voor mensen gevaarlijke variant H5N1. Het virus kon bij de laatste onderzoeken echter niet gevonden worden. Dat heeft het ministerie van Landbouw vrijdag bekendgemaakt.
Dezelfde conclusie werd maandag ook al getrokken uit de voorlopige resultaten van het uitgebreide onderzoek. Wel werden er bij een eerder onderzoek inactieve resten van een vogelgriepvirus aangetroffen - een zogenaamd 'dood virus'.
Uit het uitgebreide onderzoek is ook gebleken dat er geen andere dieren van Blijdorp met het vogelgriepvirus besmet zijn. De meeste dieren waren dan ook gevaccineerd. De pas geboren vogels die nog geen vaccinatie hadden gehad, zijn deze maand allemaal alsnog ingeënt.
ik geloof je meteenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:02 schreef Lord Dreamer het volgende:
dank, heerlijk met de auto gereden , in vergelijking met de suus veel vermogen en snelheid en ruimte overdamn wat rijdt dat heerlijk
P heeft die foto'squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |