Whoopsie.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:16 schreef farceman het volgende:
waarom is mjin topic over roel en dido verdwenen?
Gemerged.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:16 schreef farceman het volgende:
waarom is mjin topic over roel en dido verdwenen?
quote:Replique autolog:
Topics (900816,902937,902704) samengevoegd in dit topic.
Samengevoegd tot een topic: Topic over ALLE oud bewoners van BBquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:25 schreef farceman het volgende:
[..]
gewatte? er is gewoon niks meer van terug te vinden
Dat was maar één post toch?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:19 schreef APK het volgende:
[..]
Whoopsie.
Iemand heeft een Bongetje gedaan?
Stel je niet zo aan. Er zijn ergere dingen op de wereld dan een paar zinnetjes op de COS over Ajax.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
Wordt een beetje gek van dat offtopic gelul in COS over AJAX
Als iemand zwaait dan zitten jullie er boven op of worden zelfs posts weggehaald.... maar nu![]()
Ik vind het zwaaien minder erg dan dat voetbalgezeik![]()
Zoalsquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:00 schreef ThaSandman het volgende:
Stel je niet zo aan. Er zijn ergere dingen op de wereld dan een paar zinnetjes op de COS over Ajax.
Siliconentieten bv. En dat zeg ik als PSV fanquote:
Nu begin je hier ook al over voetballen te lullen.quote:
charmed angel's schuld.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 03:14 schreef APK het volgende:
[..]
Nu begin je hier ook al over voetballen te lullen.![]()
Kap eens even met dat gezwaai en gekus in de fb!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:45 schreef Day het volgende:
Kap 'ns effe met dat SC-gezwam hier!![]()
Enne...en
vanuit warm Venetië!
Op de manier waarop jij het doet, zou ik ook wel mod willen wordenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:45 schreef Day het volgende:
Kap 'ns effe met dat SC-gezwam hier!![]()
Enne...en
vanuit warm Venetië!
Volgens mij mist u twee belangrijke attributen voor het modschapquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Op de manier waarop jij het doet, zou ik ook wel mod willen worden![]()
Twee maarquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:05 schreef PH52 het volgende:
[..]
Volgens mij mist u twee belangrijke attributen voor het modschap![]()
Een linker- en rechtertiet?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:05 schreef PH52 het volgende:
Volgens mij mist u twee belangrijke attributen voor het modschap![]()
Ik wist niet dat TL zo een tietenman wasquote:
Waarom denk je dat-ie geen foto's plaatsquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wist niet dat TL zo een tietenman was![]()
In het smoelenboek van BB5 heeft ie gewoon een foto gezet hoor.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:54 schreef PH52 het volgende:
Waarom denk je dat-ie geen foto's plaats![]()
linkje?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:08 schreef Pinball het volgende:
[..]
In het smoelenboek van BB5 heeft ie gewoon een foto gezet hoor.
Duidelijk gesoept, zie je zoquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:08 schreef Pinball het volgende:
[..]
In het smoelenboek van BB5 heeft ie gewoon een foto gezet hoor.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:39 schreef PH52 het volgende:
[..]
Duidelijk gesoept, zie je zo![]()
Bovendien, ouwe wijventieten slinken bij het leven.
Deze foto staat inmiddels bekend als TL.rar en is tegen een geringe vergoeding bij mij te bestellen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik heb geen tietenfoto hoeven posten voor m'n kleurtje.. ik moest gewoon een foto van m'n lul sturen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |