quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:34 schreef Pinball het volgende:
Kunnen we het dan wel zo maken dat als een bewoner weggestemd wordt, dat dan zijn/haar topic centraal wordt? Dat ruimt lekker op.
Puik planquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:34 schreef Pinball het volgende:
Kunnen we het dan wel zo maken dat als een bewoner weggestemd wordt, dat dan zijn/haar topic centraal wordt? Dat ruimt lekker op.
Mits van onderen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:41 schreef Pinball het volgende:
Uit de vorige, want niemand leest ooit die laatste.![]()
[..]
Hear hearquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:05 schreef PH52 het volgende:
[..]
Het slaat echt helemaal nergens op, en dat alleen omdat die hele sgop-zooi erom vraagt, en te bedondert is om ff naar beneden te scrollen.
Walgelijk, ik snap niet dat er aan dat achterlijke verzoek gehoor is gegeven.
De zwijgende meerderheid.
Maar wel sticky als die bewoner op fok komt hequote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:41 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wat een mooi compromisquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:41 schreef Pinball het volgende:
Goed planquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:41 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ach, praat geen poep. Ik ben geen sgopper en ik ben degenen die al vanaf het begin vroeg of die topics weer ongecentraliseerd konden worden. Het idee van Pinball lijkt me trouwens wel okee.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hear hear
Die sgop-zooi is gewoon jaloers dat ze zelf geen mods hebben en zetten ze dan hier maar aan het werk
En die arme mods hier hebben helemaal niet door dat het gewoon stromannen zijn![]()
Nee, jij bent duidelijk geen sgopperquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ach, praat geen poep. Ik ben geen sgopper en ik ben degenen die al vanaf het begin vroeg of die topics weer ongecentraliseerd konden worden. Het idee van Pinball lijkt me trouwens wel okee.
Neemt niet weg dat het allemaal wel gewoon weer die eend zijn schuld is.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nee, jij bent duidelijk geen sgopper![]()
Kan ik dat bericht hier voortaan plaatsen dan??quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:50 schreef Falco het volgende:
Hopelijk blijft dit topic verschoond van huisvrouwen en andere zeuren die het stom vinden dat ze op de vingers getikt worden nadat ze in COS melden dat ze boodschappen gaan doen.
En het ergste is, die durft zich ook nog relativist te noemen, de opruierquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het allemaal wel gewoon weer die eend zijn schuld is.![]()
Hear hear.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:50 schreef Falco het volgende:
Flugel, Teamlead en Day
Hopelijk blijft dit topic verschoond van huisvrouwen en andere zeuren die het stom vinden dat ze op de vingers getikt worden nadat ze in COS melden dat ze boodschappen gaan doen.
Oei. Dat was mijn tweede schandalige taalfout deze week. Moet me toch eens een beetje beter concentreren tijdens het posten.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nee, jij bent duidelijk geen sgopper![]()
Ik zag het, maar toen ik langskwam was het alweer voorbij. Als ik in de buurt ben zeg ik er iets van, ik ga er geen hele topics voor teruglezen. Maar je hebt gelijk dat het niet gewenst is.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
Wordt een beetje gek van dat offtopic gelul in COS over AJAX
Als iemand zwaait dan zitten jullie er boven op of worden zelfs posts weggehaald.... maar nu![]()
Ik vind het zwaaien minder erg dan dat voetbalgezeik![]()
thxquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zag het, maar toen ik langskwam was het alweer voorbij. Als ik in de buurt ben zeg ik er iets van, ik ga er geen hele topics voor teruglezen. Maar je hebt gelijk dat het niet gewenst is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |