Over twee weken krijg ik die van ons terug als het goed is, mocht je dan nog op zoek zijn... geef maar een gilquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:35 schreef dutchie het volgende:
Heeft er toevallig iemand een Avent flessenverwarmer tegen een redelijk prijsje? Die van ons is te smal en we blijven elke keer aan het overgieten (kolf is ook niet Aventvriendelijk)
Nog geen idee eigenlijk, moet ik eens overleggen...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:06 schreef dutchie het volgende:
Sjeen ik hou je aanbod in gedachten. Wat wil je er eigenlijk voor hebben?
Bix, thanks.
Moeten ze het wel geactiveerd hebben! Renzelllllllll!! Wil je het campingbedje nog hebbuh?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:52 schreef livelink het volgende:
Niet dat ik me ermee wil bemoeien, maar hiervoor is dat Private Message system natuurlijk ideaal!
wou ik net zeggen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Moeten ze het wel geactiveerd hebben! Renzelllllllll!! Wil je het campingbedje nog hebbuh?
Helemaal bovenaan zit een envelopje.. ff klikken en instructies volgenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:56 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wou ik net zeggen.
ik weet niet eens wat dat is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |