Jep.quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:28 schreef methodmich het volgende:
Wie deed dan de review op de FP? Pink_Floyd??
Houden zoquote:Op donderdag 21 september 2006 15:45 schreef Lieke_K het volgende:
Psapp heeft geen eigen topic als ik het goed heb...
Er komen hier verder nauwlijks vrouwen.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:45 schreef Lieke_K het volgende:
En dat nummer van hen wat gebruikt wordt bij Grey's Anatomy (ik had de link nog niet eens gelegd, maar las dat dat van hen is) staat op geen van beide
Wist niet eens van het bestaan af, zal met één tsjecken!quote:Op donderdag 21 september 2006 16:32 schreef Imaginary_Friend het volgende:
heeft iemand de nieuwe Magnolia Electric Co. al gehoord? Meningen?
Erg sterk! Wel veel te kort, maar schitterende nummers met een heerlijke combi tussen up-tempo alt.country, folk, en singer-songwriter-pop.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:32 schreef Imaginary_Friend het volgende:
heeft iemand de nieuwe Magnolia Electric Co. al gehoord? Meningen?
Ik ben er toch vrij regelmatigquote:Op donderdag 21 september 2006 16:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Er komen hier verder nauwlijks vrouwen.
Grapje, moet ze maar niet over vrouwen-soaps gaan beginnen hier.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik ben er toch vrij regelmatig![]()
Het ging over Psappquote:Op donderdag 21 september 2006 17:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
Grapje, moet ze maar niet over vrouwen-soaps gaan beginnen hier.
Het is leuk zei ik toch!!quote:Op donderdag 21 september 2006 18:33 schreef Lieke_K het volgende:
Mja. Het is toch indie? Is het eindelijk eens een keer indie, is het weer niet goed.
Kijk, nog een fan!quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:02 schreef methodmich het volgende:
JelleS was ook wel fan van Fionn Regan toch?
Erg fijne plaat is dat.
Oké, ik vatte 'wel geinig' verkeerd op.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:57 schreef pfaf het volgende:
Het is leuk zei ik toch!!
Ik zeg alleen dat je het antwoord op je vraag over die soap hier waarschijnlijk niet zal krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |