Jep.quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:28 schreef methodmich het volgende:
Wie deed dan de review op de FP? Pink_Floyd??
Houden zoquote:Op donderdag 21 september 2006 15:45 schreef Lieke_K het volgende:
Psapp heeft geen eigen topic als ik het goed heb...
Er komen hier verder nauwlijks vrouwen.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:45 schreef Lieke_K het volgende:
En dat nummer van hen wat gebruikt wordt bij Grey's Anatomy (ik had de link nog niet eens gelegd, maar las dat dat van hen is) staat op geen van beide
Wist niet eens van het bestaan af, zal met één tsjecken!quote:Op donderdag 21 september 2006 16:32 schreef Imaginary_Friend het volgende:
heeft iemand de nieuwe Magnolia Electric Co. al gehoord? Meningen?
Erg sterk! Wel veel te kort, maar schitterende nummers met een heerlijke combi tussen up-tempo alt.country, folk, en singer-songwriter-pop.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:32 schreef Imaginary_Friend het volgende:
Ik ben er toch vrij regelmatigquote:Op donderdag 21 september 2006 16:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Er komen hier verder nauwlijks vrouwen.
Grapje, moet ze maar niet over vrouwen-soaps gaan beginnen hier.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik ben er toch vrij regelmatig![]()
Het ging over Psappquote:Op donderdag 21 september 2006 17:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
Grapje, moet ze maar niet over vrouwen-soaps gaan beginnen hier.
Het is leuk zei ik toch!!quote:Op donderdag 21 september 2006 18:33 schreef Lieke_K het volgende:
Mja. Het is toch indie? Is het eindelijk eens een keer indie, is het weer niet goed.
Kijk, nog een fan!quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:02 schreef methodmich het volgende:
JelleS was ook wel fan van Fionn Regan toch?
Erg fijne plaat is dat.
Oké, ik vatte 'wel geinig' verkeerd op.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:57 schreef pfaf het volgende:
Het is leuk zei ik toch!!
Ik zeg alleen dat je het antwoord op je vraag over die soap hier waarschijnlijk niet zal krijgen.
Da's Jason Molina toch ook? Ik ben al die namen van hem een beetje kwijt.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:32 schreef Imaginary_Friend het volgende:
Mij ook...quote:Op donderdag 21 september 2006 19:04 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Jullie stellen me diep teleur!![]()
2e album kwam pas in mei uit, dus nog geen 3e album.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:04 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Maar ik dacht juist: als íemand weet of ze een derde album hebben, dan bevindt diegene zich hier.
Jullie stellen me diep teleur!![]()
Jaquote:Op donderdag 21 september 2006 15:45 schreef Lieke_K het volgende:
Psapp heeft geen eigen topic als ik het goed heb... Vandaar kom ik hier![]()
Echt super die nummers. Ze hebben 2 albums, klopt dat?
Cosy In The Rocket bedoel je neem ik aan? Nee, die staat niet op die albums. Denk niet dat het er speciaal voor geschreven is maar dat de makers het gewoon gekozen hebben als theme nadat het al gemaakt was waarna Psapp blijkbaar heeft besloten om het niet op het laatste album te zetten.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:45 schreef Lieke_K het volgende:
En dat nummer van hen wat gebruikt wordt bij Grey's Anatomy (ik had de link nog niet eens gelegd, maar las dat dat van hen is) staat op geen van beide? Is dat speciaal daarvoor geschreven of hangt er nog ergens een derde album rond?
Heb je die zelf, of moet ik ff helpen?quote:Op donderdag 21 september 2006 22:33 schreef Lieke_K het volgende:
Inderdaad, dat nummer bedoel ik. Oké, dankjewel!
Modjes!!!quote:Op donderdag 21 september 2006 22:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
Heb je die zelf, of moet ik ff helpen?
Muffig! Dit is de hipste place on fok!!! We make or break the hypes!quote:Op donderdag 21 september 2006 23:00 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja die komen hier in dit muffige hol![]()
Ik dan héquote:Op donderdag 21 september 2006 23:01 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Muffig! Dit is de hipste place on fok!!! We make or break the hypes!
yep, ook bekend van Songs:Ohia en legio andere projecten.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Da's Jason Molina toch ook? Ik ben al die namen van hem een beetje kwijt.
Met afstand de beste plaat van Songs: Ohia is trouwens The Lioness.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:38 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
yep, ook bekend van Songs:Ohia en legio andere projecten.
pfaf: klinkt goed! ga hem binnenkort ook beluisteren, enkele recensies hebben me aardig nieuwsgierig gemaakt intussen![]()
Beter nog dan Axxes & Ace?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:43 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Met afstand de beste plaat van Songs: Ohia is trouwens The Lioness.![]()
Axxes & Ace is ook erg goed, maar the Lioness is wat mij betreft nog beter. Opener The Black Crow alleen al.quote:Op vrijdag 22 september 2006 07:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Beter nog dan Axxes & Ace?
Nog een album op mijn "moet nog hebben" lijstje dus....![]()
Thanks, ik ga denk ik Red Sparowes eens proberen. Voor Mogwai, Explosions in the Sky en Sigur Ros heb ik ook een zwak.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:39 schreef pfaf het volgende:
Klinkt op het eerste gehoor wel aardig cafca!
2 erg toffe albums:
Red Sparowes - Every Red Heart Shines Toward the Red Sun
&
Monster Movie - All Lost
Vooral de eerste is voor post-rock liefhebbers een heerlijke plaat, alleen de tracklist is er weer een om de vingers bij af te likken.
Return to Indie Mountain (Indie Central XXIV)quote:Op maandag 25 september 2006 01:53 schreef MadScientist het volgende:
goed, ik zag zo'n nummer voorbij komen bij MTV Brand New (jaja), en het was echt heel cool en de clip was ook briljant. Young Folks van Peter Bjorn and John. Echt zoiets waarvan je in het begin niet weet wat je ermee aan moet maar het is wel erg tof.
quote:Op maandag 25 september 2006 14:25 schreef Corsnor het volgende:
Iemand bekend met Peter Bjorn and John? Nieuwe cd (Writers Block) is goed geniaal. Single Young Folks komt wel eens voorbij op MTV.
Anders lees je het topic even door....quote:Op maandag 25 september 2006 14:25 schreef Corsnor het volgende:
Iemand bekend met Peter Bjorn and John? Nieuwe cd (Writers Block) is goed geniaal. Single Young Folks komt wel eens voorbij op MTV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |