I'll be there. Ben benieuwd hoe Now&Wow als concertzaal gaat functioneren.quote:Op maandag 11 september 2006 17:36 schreef spacemangraig het volgende:
Ik zag net op Pitchfork dat Liars a.s. zaterdag op Bazar Curieux in Rotterdam spelen.. Leek me wel een aanrader. Helaas kan ik zelf niet.
Ahjawel. 't Valt alleen in het straatje Maxïmo Park, Franz Ferdinand, The Killers. De populaire, commercieel succes hebbende indie. Of sluit dit elkaar weer uit?quote:Op woensdag 13 september 2006 11:07 schreef Spec87 het volgende:
ff een vraagje. Is Boy Kill Boy nou indie of niet? er is nog geen topic over, het is niet heel bekend, en het komt op london calling.
Integendeel, bij Pitchfork zijn ze juist gek op dergelijke freakfolk. Ik verwacht zelf een 8.3 of hoger.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:59 schreef methodmich het volgende:
En Pitchfork lijkt me op de één of andere manier niet echt Joanna Newsom-fähig, al kan ik me vergissen. Zal wel krap aan een vijfje worden en dan weten wij dat het goed zit.
dat heb ik ook idd. neemt niet weg dat ik het wel erg leuke muziek vind, het kan alleen geen hele plaat dragen imo.quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:29 schreef Z het volgende:
Ben wel benieuwd, maar een hele plaat lang Of Montreal houd ik meestal niet vol.
ben ik het wel mee eens. soms gaat het wel, maar na een paar nummers kan het behoorlijk irriteren.quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:03 schreef nein het volgende:
Ben ik hier nou de enige wiens tenen krommen zodra Joanna Newsom wordt aangezet? Ik kan tegen veel rare stemmen..maar dit slaat alles!
Ik ben nu naar die nieuwe plaat aan het luisteren, en ik vind haar stemgeluid beter te behappen dan op haar oudere werk. Ergens wel vergelijkbaar met dat van Björk, eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:03 schreef nein het volgende:
Ben ik hier nou de enige wiens tenen krommen zodra Joanna Newsom wordt aangezet? Ik kan tegen veel rare stemmen..maar dit slaat alles!
Noah's Ark van CocoRosie kreeg anders een erg lage beoordeling.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:31 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Integendeel, bij Pitchfork zijn ze juist gek op dergelijke freakfolk. Ik verwacht zelf een 8.3 of hoger.
En Boy Kill Boy past qua aalgladde productie in ieder geval wel in hetzelfde rijtje als The Killers - en helaas ook wat de kwaliteit van hun output betreft (een paar sterke singles en een verder weinig interessant eerste album).
Ik heb 'm gisteren gehaald. Erg mooie plaat, erg gevarieerd ook, soms alleen zo gevarieerd dat er een paar missers op staan inderdaad, zoals het erg flauwe en puberale Hurricane.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die Golden Smog plaat is toch wel erg leuk hoor. Gouden combinatie, Jeff Tweedy en Gary Louris. Jammer genoeg zijn de meeste songs waarop ze niet samen zijn te horen dan weer wat minder, maar voor die paar pareltjes is het al de moeite waard.
Bijna te briljantquote:Op woensdag 13 september 2006 17:27 schreef Z het volgende:
Young Folks is inderdaad een briljant liedje.
Ja... Ik herinner mij dat ze toen een goede, maar niet echt opvallend hoge score kreeg, maar op het einde van het jaar wel in de top-10 van hun lijstje stond, hoger dan enkele platen die ze tijdens het jaar een veel betere score hadden gegeven.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:40 schreef Grobbel het volgende:
Mich, de vorige Joanna Newsom plaat kreeg in ieder geval ook een 8 van Pitchfork:
http://www.pitchforkmedia(...)_The_MilkEyed_Mender
Jep.quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:28 schreef methodmich het volgende:
Wie deed dan de review op de FP? Pink_Floyd??
Houden zoquote:Op donderdag 21 september 2006 15:45 schreef Lieke_K het volgende:
Psapp heeft geen eigen topic als ik het goed heb...
Er komen hier verder nauwlijks vrouwen.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:45 schreef Lieke_K het volgende:
En dat nummer van hen wat gebruikt wordt bij Grey's Anatomy (ik had de link nog niet eens gelegd, maar las dat dat van hen is) staat op geen van beide
Wist niet eens van het bestaan af, zal met één tsjecken!quote:Op donderdag 21 september 2006 16:32 schreef Imaginary_Friend het volgende:
heeft iemand de nieuwe Magnolia Electric Co. al gehoord? Meningen?
Erg sterk! Wel veel te kort, maar schitterende nummers met een heerlijke combi tussen up-tempo alt.country, folk, en singer-songwriter-pop.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:32 schreef Imaginary_Friend het volgende:
heeft iemand de nieuwe Magnolia Electric Co. al gehoord? Meningen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |