De laatste tijd heb ik op MySpace wat bandjes toegevoegd aan mijn lijst, wat als gevolg had dat een hele zwerm andere bandjes requests aan mij hebben verstuurd.
Even een lijstje, misschien dat er nog wat leuks tussen zit mocht je er nog niet van gehoord hebben.
Absentee - Ik vind de zanger een erg fijne stem hebben. En ze maken nog eens leuke muziek ook!
The Black Neon - Ik vind het leuk. Anderen misschien ook.
Duels - Vast al bekend hier. Het album komt hier geregeld voorbij.
Margot & the Nuclear So and So's - Een band uit Indianapolis. Aangezien ik daar binnenkort heen ga moet ik daar maar eens een CD-tje van deze band zien te vinden.
Metal Hearts - De naam deed me iets anders vermoeden, maar ik vind het best lekker klinken.
Melanocaster - Komt uit Nederland. Nou ja, Friesland eigenlijk.
Northern Southern - Weer een Amerikaan die mijn profiel ergens heeft gevonden. Wel leuke muziek.
Panda & Angel - Niet al te lang de EP van gekocht. Ik vind ze zo leuk dat ik ze maar aan mijn lijst heb toegevoegd.
Roy - Een band die dezelfde naam heeft als je eigen voornaam, dat moet wel leuk zijn. En ja, ik heb er zelfs een CD en EP van.
The Russian Futurists - Deze kennen jullie vast ook al.
Ik verveelde me.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."