LFC speelde de vorige ronde ook met het tweede keus. Volgens mij was alleen Sissoko overgebleven van de line-up van de wedstrijd ervoor in de PL.quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Eens kijken of onze semi-kids het eerste elftal van Pool aankunnen.
quote:
quote:Everton's bid to reach the League Cup 5th Round for the first time in nearly two decades was criminally undermined by another moment of controversy by Graham "Mr Ego" Poll who denied Andy Johnson two clear-cut penalties and showed James McFadden an automatic red card for dissent (Poll claims he called him a "cheat", the Scot says all he did was swear).
Daar kom ik nooit.quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:16 schreef Doc het volgende:
Zit je morgen nog in het Emirates Stadium?
Die pingels vielen wel mee.quote:
quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit.
welke tyfuskneus zegt nu dat "e-woord"
Ik ga altijd naar Ashburton Grovequote:Op zaterdag 11 november 2006 15:29 schreef Doc het volgende:
[..]
Goh, wat jammer dat je niet meer naar de thuiswedstrijden van AFC gaat dan.
Niet meer dan vroegerquote:En ga je ook tegenwoordig meer vliegen?
Ik prefereer Easyjet, Ryanair en Brittsih Midlands boven Emirates daar betaal je te veel voor mijn inziens maar dan heb je wel "class", net zoiets als Arsenal dus.quote:Of is het niet goedkoper voor AFC om met Emirates te vliegen?
Maar zo heet het stadion helemaal niet. Kijk maar op de site van je clubquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:32 schreef DutchGooner het volgende:
Ik ga altijd naar Ashburton Grove
quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:32 schreef DutchGooner het volgende:
Ik prefereer Easyjet, Ryanair en Brittsih Midlands boven Emirates daar betaal je te veel voor mijn inziens maar dan heb je wel "class", net zoiets als Arsenal dus.
Highbury was ook niet de officiele naam van The Arsenal Stadiumquote:Op zondag 12 november 2006 15:17 schreef Doc het volgende:
[..]
Maar zo heet het stadion helemaal niet. Kijk maar op de site van je club
ben benieuwd naar liverpoolquote:Op maandag 18 december 2006 19:47 schreef mcyodogg het volgende:
Voor de volledigheid
Tues 19th December 2006
Charlton v Wycombe
Liverpool v Arsenal
Weds 20th December 2006
Newcastle United v Chelsea
Spurs v Southend Utd
Liverpool - Arsenal gaat misschien niet door. Is teveel mist op Anfield.... dadelijk volgt een herkeuring. Even zien of het doorheen komt of niet.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ben benieuwd naar liverpool
en afgelast dus.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:28 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Liverpool - Arsenal gaat misschien niet door. Is teveel mist op Anfield.... dadelijk volgt een herkeuring. Even zien of het doorheen komt of niet.
Kan vanwege veiligheidsmaatregelen niet.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:45 schreef Ludacriss het volgende:
Kunnen ze morgen niet spelen?
www.livesore.comquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:48 schreef One_conundrum het volgende:
hoe staat ManU dan?
en het bijft zoquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:48 schreef RayMania het volgende:
Door Jermaine Easter. Erg slecht van Charlton zeg.
Nu hopen dat Chelsea die loot, als ze Newcastlre verslaanquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:58 schreef venomsnake het volgende:
FT: Charlton Athletic 0 - 1 Wycombe W.![]()
![]()
Je bent toch niet Benitez aan het quoten he Doc!quote:Op woensdag 20 december 2006 08:33 schreef Doc het volgende:
Nu in Januari de FAC en de CC tegelijk in een wedstrijd dan maar spelen
Prachtig hequote:Op dinsdag 19 december 2006 22:58 schreef venomsnake het volgende:
FT: Charlton Athletic 0 - 1 Wycombe W.![]()
![]()
Hoor alleen muziek..quote:Op woensdag 20 december 2006 20:55 schreef mcyodogg het volgende:
Jawel, maar ik wacht totdat Sundowns-Silver Stars afgelopen is, daarna begint het hoop ik. 0-0 trouwens en nog een bal op de paal voor de Silver Stars in blessuretijd
Je hoopt ook dat ze de Champions League winnen?quote:Op woensdag 20 december 2006 21:08 schreef Dos37 het volgende:
hup chelsea hoe meer wedstrijden ze moeten spelen hoe beter het is.
Dat niet maar de halve finale lijkt me een prima eindstation of verliesend finalist.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:10 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Je hoopt ook dat ze de Champions League winnen?
Het schheelt weinig: de wedstrijden zijn nu 6 en 9 januari. Kunnen ze netzo goed in Liverpool blijvenquote:Op woensdag 20 december 2006 10:18 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Je bent toch niet Benitez aan het quoten he Doc!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |