idd, een club zoals Arsenal, manyoo, Chelsea of Pool die verliest van een clubje zoals Southend is idd lachwekkend ook al is het in de LC mey een veredelde B opstelling.quote:
VBL: wie is wie?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:47 schreef zjroentje het volgende:
?
quote:Op zondag 15 februari 2004 11:43 schreef Dos37 het volgende:
Favoriete club (NL): Ajax
maar omgekeerd kan ook bij Dosjequote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:58 schreef Dos37 het volgende:
Groot anti-fan van (NL): Ajax...
quote:Op zondag 15 februari 2004 11:43 schreef Dos37 het volgende:
Groot anti-fan van (Buitenland): ... Celtic
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:58 schreef Dos37 het volgende:
Symphatie voor (buitenland): Celtic ...
Ach, hoe eerder uit deze bierbokaal, hoe beter.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
idd, een club zoals Arsenal, manyoo, Chelsea of Pool die verliest van een clubje zoals Southend is idd lachwekkend ook al is het in de LC mey een veredelde B opstelling.
Was het ook niet, maar de echte wil om te winnen was ook helemaal niet aanwezig. Gezapigheid troef.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:11 schreef Doc het volgende:
Als het nou een echt SCUM-jeugd team was, maar dat was het niet eens ...
Helemaal geweldigquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:09 schreef Doc het volgende:
[..]
VBL: wie is wie?
VBL: wie is wie? #2.
[..]
[..]
maar omgekeerd kan ook bij Dosje
[..]
[..]
Kleine jochies worden groot he.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:09 schreef Doc het volgende:
[..]
VBL: wie is wie?
VBL: wie is wie? #2.
[..]
[..]
maar omgekeerd kan ook bij Dosje
[..]
[..]
stargazer had het al eerder laten zien ... vandaar dat ik dacht dat die eerdere opmerking al voldoende wasquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:13 schreef zjroentje het volgende:
Heb jij trouwens een fotografisch geheugen ofzo.
Nope. In 2004 was Ajax kampioen. Afgelopen jaar was het stoer geworden om anti-Ajax te zijn. Simpel zat.quote:
Hehe, het kost wat moeite maar dan heb ik het er ook uitquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:11 schreef zjroentje het volgende:
Ook al is het natuurlijk een aanfluiting.
Vergeet Armageddon nietquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:17 schreef Doc het volgende:
[..]
stargazer had het al eerder laten zien ... vandaar dat ik dacht dat die eerdere opmerking al voldoende was
maar goed Dos is dus een " asskicker-typetje"
Dat het een drama was had ik al eerder geconstateerd.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hehe, het kost wat moeite maar dan heb ik het er ook uit![]()
best grappigquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:55 schreef mcyodogg het volgende:
whehehe United. Kom niet meer bij hier![]()
Het was een belachelijk blunder en goal.... maar het is alweer 1-1.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:22 schreef mcyodogg het volgende:
2120: GOAL Tottenham 0-1 Port Vale
Problems for Tottenham as Leon Constantine pokes a looping pass through the legs of goalkeeper Radek Cerny
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |