Wacht eens even, ik heb een goed idee: Waarom linken we dit niet even in het NHL-topic!quote:
8u30 , is dat onze tijd ?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:40 schreef Abe_Lenstra het volgende:
De Draft is al op 3 spetember blijkbaar. Meer dan een maand voordat het seizoen echt gaat beginnen![]()
Je bent wel erg snel.quote:Op zaterdag 2 september 2006 09:54 schreef blueleafss het volgende:
league deleted...te weinig animo...
Aha, dus als je een speler op de ir zet dan betekent dat dat hij automatisch weer punten gaat scoren als hij in real life weer speelt. Je hebt er dus geen omkijken naar.quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:15 schreef blueleafss het volgende:
omdat als een een topspeler van je op de IR staat en er dan weer afkomt heb je weer snel veel punten....IR valt buiten je bench om...
Yup, 't wijst zich vanzelf ongetwijfeld bij de live draft straks..quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:58 schreef blueleafss het volgende:
nope...alleen als je dus een speler op de IR zet dan kun je wel een nieuwe speler toevoegen...maar zodra de IR speler weer gezond is moet je weer een speler droppen...
schnappie?
half uur voordat draft begint zal het bekend zijn....quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:22 schreef Saviola het volgende:
Morgenavond dus de draft. Wanneer wordt bekend wie de #1 pick heeft ?
Gewoon wat shoppen bij de FA's.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:50 schreef WasQ het volgende:
Balen dat ik er niet live bij kon zijn. Had ik toch wat andere keuzes gemaakt. Nu heb ik teveel aanvallers en te weinig verdedigers. En ik wil een derde goalie... Zucht...
tsja...ik kan als commissioner nog altijd een en ander aanpassen natuurlijk...misschien een idee....quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:35 schreef popolon het volgende:
't Is wel jammer dat je zoveel spelers kunt opstellen, maakt 't wat onoverzichtelijk. Ik had liever een opstelling gezien zoals in de NHL.
Maar goed, dit werkt ook.
Is er nog iemand of vindt iedereen het wel goed zo?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:12 schreef blueleafss het volgende:
[..]
tsja...ik kan als commissioner nog altijd een en ander aanpassen natuurlijk...misschien een idee....
Ik had een paar lege plekken, dat helpt niet echt.quote:
wanneer yahoo aangeeft dat je de speler op de IR kunt zetten bij je daily lineup...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:22 schreef Saviola het volgende:
Hoe zet je een speler op de IR ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |