Ben jij af en toe ook niet nieuwsgierig dan?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:04 schreef Lucille het volgende:
Goede zaak, er moet wat te fantaseren blijven.
Kunnen ze daar niet iemand anders voor nemen? Ik wil Sacha in de Playboy!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:04 schreef Lucille het volgende:
Goede zaak, er moet wat te fantaseren blijven.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:19 schreef veldmuis het volgende:
Ik fantaseer nu steeds een enorm oerwoud en supergrote tepels, dus vandaar dat ik vind dat ze maar eens in de playboy moet!
sinds wanneer ben jij als vrouw geinteresseerd in wie er in de playboy staan?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:03 schreef veldmuis het volgende:
Ja, wat stom he? Ik vind dat dat maar eens moet, de dat het nieuws wat meer open is, dat ik het journaal wat beter kan begrijpen, daar gaat het allemaal om.
is veldmuis een vrouw????!!!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:32 schreef cohen het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij als vrouw geinteresseerd in wie er in de playboy staan?
Sinds wanneer?quote:
Ik, een vrouw?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:32 schreef cohen het volgende:
[..]
Alsjeblieft:quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:32 schreef HostiMeister het volgende:
doe eens een foto, dan weten we waar je het over hebt.,..
Niet iedereen is de persoon op z'n avatar.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:32 schreef cohen het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |