Nee, maar ik werk er zo'n beetje om de hoekquote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:49 schreef bixister het volgende:
(rewimo woon jij zo dichtbij de ikea, oh welk een luxe!!)
Naar zonnig hoop ikquote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:49 schreef bixister het volgende:
fijne vakantie easy! waar gaat de reis naartoe?
Bedankt! Het voelt op het moment een heel klein beetje alsof het allemaal langs me heengaat, dus ik kan niet wachten tot ik vandaag naar huis kan en dan ruim 3 weken mee kan doen. Die drie dagen werken zijn me best zwaar gevallen kan ik je zeggen. Ben ook nog eens snipverkouden geworden dus dat helpt ook niet mee, plus dat het meest bezoek 's avonds is geweest de afgelopen paar dag, dus dan ben ik de kraamhulp qua beschuit en koffie zeg maar.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:21 schreef bixister het volgende:
dankjullie wel allemaal, voel me steeds jariger.(bureau is ook helemaal versierd dus helemaal ontkennen kan ook niet echt.
).
jarno, wat fijn dat 't zo goed gaat metanna
en de voeding enzo. hopelijk verloopt yppy's herstel nu voorspoedig, fijn dat jij straks zo lang thuis bent, dan kan ze lekker de nodige rust blijven nemen.
Luchtbel, ik heb hier nog 2 vogeltjes shirts voor je als je wil?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:25 schreef Luchtbel het volgende:
Jolie heeft ze echt prima vermaakt. Ze liet toen ik d'r kwam halen nog even alles zien en op de terugweg had ze echt praatjes. Leuk. Lief is dat van ze he?!
Bix het shirt is van H&M, leuk he. We hebben nog een drie uit dezelfde serieik vind ze zo leuk. Allemaal tweedehands, net als het vogeltjesset, dies ook bijna compleet. En ik ben gek.
Jaha! want die zijn juist te klein. Die kleuren die wij hebben. Kan ik je mailen op adres uit profiel voor onderhandelen?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Luchtbel, ik heb hier nog 2 vogeltjes shirts voor je als je wil?
De bruin met roze en de rood met roze variant. Lange mouw.
En wat zijn mensen die van zichzelf zeggen dat ze lief zijn?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:25 schreef Troel het volgende:
Ik dacht juist dat mensen die van zichzelf zeiden dat ze gek zijn heel erg slim waren?
en dat het zo lang duurde dat we doorhadden dat je zwanger wasquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:20 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Pinquit wat bedoel je te zeggen![]()
Ja, dat adres kan je gebruiken.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:20 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Jaha! want die zijn juist te klein. Die kleuren die wij hebben. Kan ik je mailen op adres uit profiel voor onderhandelen?
Pinquit wat bedoel je te zeggen![]()
kinderboekenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:54 schreef jessie het volgende:
Ladybos wat een gezellig stel
Over boeken gepsroken. Hebben meer basisschool kindere zo'n folder gekregen waarbij je heel goedkoop leuke kinderboeken kan kopen?
Er is ook steeds een reclame van op tv maar ik vergeet het internetadres steeds (en die staat niet op de folder) iets van meevaren ofzo.
Nou ja leuke boeken dus 4 voor 15 euro en losse boeken 4 euro. Maar dan echt wel leuke, vind ik dan.
Mail mij even, dan kunnen we mobiel uitwisselenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:49 schreef LadyS het volgende:
ooooo, wat een goed ideeEn net op tijd, want we gaan overmorgen weg
wat liefquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:53 schreef m@x het volgende:
Pinquit, ik heb ook nog wel wat tips voor je maar dan moet ik eerst even mijn boekenkast doorspitten (veel boeken en weinig geheugen enzo). Vanmiddag arriveerde toevallig mijn nieuwste bolbestelling:
- The curious incident of the dog in the nighttime
Ik vind het een heel mooi boek, met hier en daar wat humor. Maar ook heel zielig. Ik had nog nooit gehuild bij een boek, maar hier heb toch wel wat traantjes weg moeten pinken. Kan me voorstellen dat als je zoiets in je directe omgeving meemaakt het nóg heftiger kan zijn...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:38 schreef bixister het volgende:
ik kreeg vanmorgen als verjaardagskado van m'n collega's ook dat boek van kluun (komt 'n vrouw..). maar heb er wel wat gemengde gevoelens over: ik heb het zelf juist bewust niet gekocht ivm de ziekte van de vriendin van m'n broer.
vicky, ik had 't niet over de strijk, maar over dat boek!
Oe, kan ik me voorstellen jaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:38 schreef bixister het volgende:
ik kreeg vanmorgen als verjaardagskado van m'n collega's ook dat boek van kluun (komt 'n vrouw..). maar heb er wel wat gemengde gevoelens over: ik heb het zelf juist bewust niet gekocht ivm de ziekte van de vriendin van m'n broer.
Na mn eindexamen (ook alweer 10 jaar terug) riep ik dat ik alleen nog maar flutromannetjes ging lezen en nooit meer een "echt" boek zou lezen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:30 schreef Vicky het volgende:
Ik heb zooo'n hekel aan lezen.. Waarschijnlijk omdat ik op school MOEST lezen...
Dat is precies de reden dat ik het niet gekocht heb of gelezen. Daarintegen wel het boek de vijf ontmoetingen in de hemel gelezen. Zet je ook aan het denken.....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oe, kan ik me voorstellen ja
Was het bewust of gewoon niet zo over nagedacht?
Ah, we hebben dezelfde smaakquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:03 schreef Nijna het volgende:
Dean Koontz, Jonathan Kellerman, Mo Hayder, Saskia Noort, Nikky French, heerlijk.
Leukquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ah, we hebben dezelfde smaak
Heeerlijke boeken over Alex Delaware, stiekem ben ik verliefd op Alexquote:
Ja, de boeken over Alexquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:39 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Heeerlijke boeken over Alex Delaware, stiekem ben ik verliefd op AlexVolgens mij heb ik al zijn boeken gelezen, die over Alex wel iig.
't Is mijn eerste keer (hopelijk ook de laatste). Na een paar koppen Duitse thee (braam/framboos, goed zuur en alleen maar vruchten, geen thee) heb ik nu een paar keer een normale hoeveelheid geplast, hele opluchtingquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:40 schreef Meaghan het volgende:
Balen RewimoIk heb ook minstens een keer per jaar een blaasontsteking en dat kan behoorlijk pijnlijk zijn ja. Maar probeer niet te vaak naar de wc te gaan, want ik heb gemerkt dat het dan alleen nog maar meer pijn gaat doen! Ik denk dat je dan alles net even teveel belast daar beneden. Veel drinken en veel vitamine C en je antibiotica niet te vergeten en dan moet je er snel weer vanaf zijn. Sterkte ermee!
Getver ET, daar zit je ook niet op te wachten, denk je alles geregeld te hebbenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:28 schreef E.T. het volgende:
*zucht*
klote zorgverzekeringenVandaag voor de zoveelste keer gebeld met ZilverenKruis.. Zit nog steeds te wachten op de vergoeding van m'n ivf-medicijnen (al vanaf 9 maart!!) en ik had ook nog steeds niks van kraamzorg gehoord.. blijk ik daar niet aangemeld te zijn door ZilverenKruis
![]()
Echt zo burocratisch als de pest en ze doen ook echt helemaal geen moer voor je.. En ik zou toch door de wol geverfd moeten zijn aangezien ik zelf in de verzekeringen werk![]()
Spreek je dat dan uit als Bjoe of als Bo?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:34 schreef Troel het volgende:
Raffaela is bevallen en heeft d'r dochter Beautiful (roepnaam Beau) genoemd.
Ik denk Bjoequote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Spreek je dat dan uit als Bjoe of als Bo?
Oh, oké. Het is in elk geval geen heel zwaar of verdrietig boek, ik vind het zelf wel een positieve insteek hebben, hoe (*&(*(&*&(* zo'n situatie natuurlijk ook is en blijft.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:07 schreef bixister het volgende:
missD, de collega die 't kadootje uitgezocht had wist niet van de situatie af (ik heb 't maar met een paar mensen besproken hier). en ik ben op zich wel benieuwd naar dat boek, dus ik ga het wel lezen denk ik. maar ik zie er ook wel wat tegenop.
Op het einde van de kalverstraat, tegenover V&D zit een Geox winkel, die kan ik je wel aanraden.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:34 schreef Luchtbel het volgende:
Nou euhm Lois, 30-40 euro had ik toch al wel op gerekend hoor. Ze heeft die merken behalve Naturino allemaal aan gehad maar gewoon niks zat goed. Bij kinderschoenwinkel past ze één paar schoenen nota bene. Maar daar zaten veters in en dat vindt ze zelf vervelend want die kan ze niet zelf aan en uit doen. Dat doen we wel als we morgen niet slagen hoor. Amsterdam proberen maar morgen.
week of 2 denk ik... en ik vind het ook vreselijk... vreemde mannen in en om huis, troep, lawaai... maarja... het resultaat lijkt me dan wel weer leukquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:28 schreef Githa het volgende:
Hoe is de sleuteloverdracht gegaan Lishe ? ....definitief nu.
Belana, da's al snel ...hoelang gaat het duren, want in een verbouwing zitten vind ik altijd zo vreselijk.
Ik zou het dan weer eerder doen met een baby die nog weinig kan dan met een groter kindje dat allerlei enge dingen kan doenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:50 schreef Stiekemurd het volgende:
Jeetje mina, en ik durf dat niet eens met een dochter van 21 maanden!![]()
Pfffff nou, kan ik me voorstellen. Zo zit ik er nu ook ongeveer bijquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:25 schreef Luchtbel het volgende:
Nou Jolie heeft het er helemaal mee gehad
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:06 schreef Sugar het volgende:
Bubseltje, huh?
Ik zoquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:12 schreef snoopy het volgende:
[..]
Pfffff nou, kan ik me voorstellen. Zo zit ik er nu ook ongeveer bij![]()
Uitroken? Gaan we iemand uitroken?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:36 schreef Leah het volgende:
Ga d'r nog van roken ook....
Helemaal gelijk heb je hoorquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:53 schreef Bar_en_Mar het volgende:
vind ik zo ontzettend zonde he, dat je je zo aan iemand kan ergeren, helaas ik ken het ook wel eens hoor.
Maar dan probeer ik het positieve van die persoon naar boven te krijgen lukt niet altijd maar het is de moeite waard.
je hebt helemaal gelijk Bar, maar soms ben ik ook niet de wijste. Moet ook kunnen, niets menselijks is mij vreemd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:53 schreef Bar_en_Mar het volgende:
vind ik zo ontzettend zonde he, dat je je zo aan iemand kan ergeren, helaas ik ken het ook wel eens hoor.
Maar dan probeer ik het positieve van die persoon naar boven te krijgen lukt niet altijd maar het is de moeite waard.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:55 schreef Leah het volgende:
Ik ben dat dus voorbij.... Knap dat je het wel kan hoor Githa, en Bar, en Nebelung.
Je bent niet de enige, ik heb me doodgelachen.. échtquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:06 schreef Githa het volgende:
en ik heb het zelden zo hilarsich gevondenwat erg hé!
Barquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:08 schreef Bar_en_Mar het volgende:
herinnerd mij dat ik met de mosselfeesten 2jr terug ook ben wezen stappen met een mooie dikke zwangere buik tussen de mensen massa in een leuke kroeg
ik zeg tv, en er gebeurt niksquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:51 schreef jessie het volgende:
Je moet dan talpa@talpamedia.nl toevoegen
Dan tv tegen hem zeggen
Dan accepteren om tv te kijken en dan kan je kiezen wat je kijkt.
Dan ff schermpje sluiten en opnieuw openen en tv zeggen tegen hem. Duurde bij mij een tijdje voor het goed ging, maar nu doet hij het.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:28 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
ik zeg tv, en er gebeurt niks![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |