ahh jij bent dus dom?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:52 schreef Panic_A het volgende:
Mijn zusje begint er ook al over, ze gelooft het gewoon!
Intelligentie is niet erfelijk.![]()
Heheh ja ik zat hem te kijken. Goeie documentaire, al ergerde ik me wel dood aan het neerbuigende toontje van de narrator.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 08:38 schreef ZZtopSpeed het volgende:
Hier was gisteren nog een mooie docu over op Canvas. Daarin werden de complot-theorie denkers even gewezen op de onjuistheid van hun bronnen.
Inderdaad, daar zit Bush vast achter.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:05 schreef PDOA het volgende:
Dit topic is een complot van Al-Qaeda om andersdenkenden verbaal het zwijgen op te leggen!!!
Ssst....dit is een kloon van mij officieel ben ik Tha_T maar dat mag niemand wetenquote:
Ja en Bin Laden speelt voor Sinterklaas in december...en als sinterklaas weer voorbij is gaat hij weer verkleed als Bin Laden de andere landen bezoeken...dat feest heet : Bin Sinterquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:57 schreef Koenholio het volgende:
Ja weet je! Eigenlijk he, eigenlijk staan de Twin Towers er nog!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of kneuzen die zich gelijk aangesproken voelenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:12 schreef seto het volgende:
Kneuzen die denken dat als je de conspiracy niet gelooft je gelijk Bush steunt
Offtopic:quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
probleem is natuurlijk wel dat de simpele kritiek van de kritiekloze Bushaanhangers er altijd weer voor zorgt dat de aandacht verlegd wordt naar hun melige grappen en dat de kern van het verhaal van de twijfelaars onder belicht blijft. Vergelijkbaar als met de laatste film van Michael Moore, toen kwamen er ook allemaal malloten die films gingen maken over Michael en commentaren die alleen puur op de man konden spelen of Michael Moore van hypocrisie betichtten. Zo komt de waarheid natuurlijk nooit boven. Of zijn er echt mensen die geloven dat Bush de waarheid spreekt?
Hm, je praat zijn vijanden op voortreffelijke wijze na. Chapeau!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Offtopic:
Laat je die vuige linkse malloot heel even buiten het verhaal? Die gast had heel goed werk kunnen verrichten in de duitse propaganda machine tijdens het nazi regime als dat met zijn ideologie klopte... Wat een vuil manipulerend mannetje is dat toch...
quote:Ontopic:
Er waren extremisten, zij haten alles waar de westerse wereld voor staat, zij besloten een aanslag te plegen. sim-pel. Niet meer niet minder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |