Jij gelooft geenstijlquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:20 schreef TwyLight het volgende:
wtf geenstijl had de reclamenborden bij ajax gehackz0rt
Een nieuwelingquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:21 schreef slindenau het volgende:
Aha! Hier wordt dus altijd die nachtbagger gehouden.
quote:
Hoezo slecht gesoeptquote:
Je kan longkanker ook krijgen zonder dat je per dag 2 ton tabak op liktquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:24 schreef -skippybal- het volgende:
Voor de rokers onder http://www.micropathlabs.com/lung%20cancer.jpg.
Shit ik was vergeten de link te verstoppenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je kan longkanker ook krijgen zonder dat je per dag 2 ton tabak op likt
quote:
ze kan er niet bij zet het dichterbij dit is gemeenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:28 schreef renz0r het volgende:
[afbeelding]
Mn kleine meid gaat het leren
Sex bier tieten en bier en frikandellen en soms ook nog wel eens over anale sex met yvonne ?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:28 schreef slindenau het volgende:
[..]
![]()
Waar hebben jullie het hier zo al over? Persoonlijk vind ik het veel leuker om zo rond middernacht in alle topics in ONZ te baggeren (duitse officieren posten bijvoorbeeld).
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:28 schreef renz0r het volgende:
[afbeelding]
Eindelijk helemaal gestopt??quote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:29 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
Maar je bent nog maagd....
Ik snap het, is dat een rampquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:28 schreef Sebasser het volgende:
"Ze gebruiken een ongepatchde versie van de bmovl-filter, dus het is gewoon een kwestie van een bufferoverflowtje triggeren, en dan je logo er als RAW RGB24 doorheen knallen. Een kind kan de was doen...”
En nu in het Nederlands?
Harige Bangmaker 23-08-06 @ 20:30
Kan iemand die laatste 5 zinnen voor mij vertalen? Ik begrijp het niet, en ik wil het wel graag snappen.
fuckje 23-08-06 @ 20:28
Pfff... Wat een pseudo-technisch gelul om gewoon niet toe te hoeven geven dat je voor een reclamebordje hebt betaald.
koerbagh 23-08-06 @ 20:34
Neej nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:31 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ga naar bed ... even een lapo plaatsen dan kan dit topic ook weer dicht!
Ach, wie dat niet snapt is echt dom en daar wens ik niet eens mee in gesprek te gaan.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:31 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ik snap het, is dat een ramp?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:32 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik had een lapo geplaatst
Dat ben ik niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:32 schreef Sebasser het volgende:
De homepage van George Rensen ~
[afbeelding]
Wat wil je?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:33 schreef Sebasser het volgende:
MAAR IK KRIJG NOOIT WAT IK WENS DUS WHAHHAHAWHAW !!!!ss!:S:DS:DD:DD: D:D:DD: D: !!1!1!!!
quote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ach, wie dat niet snapt is echt dom en daar wens ik niet eens mee in gesprek te gaan.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:28 schreef renz0r het volgende:
[afbeelding]
Oh, zoquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:34 schreef renz0r het volgende:
Jup, maar wat wil je nou?
Dat laatste gelukkig alleen wanneer ik naar bedje toe ben want daar ben ik toch écht niet oud genoeg voorquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Sex bier tieten en bier en frikandellen en soms ook nog wel eens over anale sex met yvonne ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |